Hakutulokset

  1. N

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Eiikä!! Ei ole totta, olen tosi pahoillani... Voi surku näiden juttujen kanssa :cry:
  2. N

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Voi ei, pahoittelut menetyksen kohdanneille. Ei ole aina reilua :( Mä en halua doppleria, en tiedä oisko siitä enemmän haittaa kuin hyötyä joten olkoon :) joskin esikoiselle voisi olla hauska näyttää niitä ääniä. Mutta en mä sen takia jotenkin jaksa. Ja sitten tulisi huono omatunto jos sitä ei...
  3. N

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Kiitos tiedosta Vauveli vanhalle ja Nuppusuu! Mä ehkä yritän päästä neuvolaan läpi huomenna. Helsingissä on takaisinsoittopalvelu, jota VIHAAN. Tosi kiva kun ne soittaa takaisin million sattuu, en ihan keskellä palaveria viitsisi kysellä että mites tuo parvorokko kun olen raskaana.... :D...
  4. N

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Hei kaikille, parvorokosta kysyisin! Meillä on sitä päiväkodissa liikenteessä, ja esikoisella on ihottumaa ja punaista poskea. Mutta ei kuumetta. Mä en asiaa edes miettinyt ennenkun mies sanoi että mulle parvorokko voi aiheuttaa ongelmia raskauden suhteen. Joten onko joku täällä teettänyt...
  5. N

    Lokakuun lapsoset 2016

    Täälläkin ultrattu ja kaikki hyvin :) Vauva oli alle puolitoista senttiä pitkä ja sydän pompotti menemään. Mä ihmettelen miten pieni se sydän on ja silti se pompottaa tunnollisesti menemään <3
  6. N

    Lokakuun lapsoset 2016

    PS: itsehän en ole saanut mitään listaa kielletyistä ruoka-aineista, joten arvailen vaan suosituksia aiemman raskauden perusteilla. Mä luulen että aion mm. syödä sushia tässä raskaudessa, ja sitä inkivääriä ja kanelia ja muutenkin vähän vapaammin aiempaan raskauteen verrattuna. En jaksa kysellä...
  7. N

    Lokakuun lapsoset 2016

    Mun muistaakseni pellavansiemen oli huono kadmiumin takia. Siemeniä pitäisi syödä kourakaupalla että kadmiumista olisi haitaksi. Chia-siemeniä tulee kyllä syötyä enemmän kuin pellavansiemeniä noin niinkun kerta-annoksena, mutta mä uskon että jos pellavansiemen on mainittuna listoissa ja...
  8. N

    Lokakuun lapsoset 2016

    Moi! Mä liityn tänne :) Kauheesti on tullut jo tekstiä, sivukaupalla! Pitää lukea kaikki kommentit jossain vaiheessa, mutta nyt en osaa sanoa muuta kuin että hei kaikille olen samassa veneessä <3 LA 5.10.2016 Naene / 33 / 2.lapsi / NKL Viimeksi kun lapsi syntyi oli naistenklinikka tosin...
  9. N

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Mä kävin pedikyyrissä lakkaamassa varpaat ennen sektiota, en tiennyt että pitäisi muka poistaa :D tiedätkö miksi? No, sektio takana ja vauva maailmassa ja varpaat on vielä komiat :D
  10. N

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Rakkaudesta äiti, ihana kuulla sinusta!! Muistan kyllä sulla oli noita lapsosia jo ennestään ja ihana nimimerkkikin :) Tosi kivaa että teillä menee hienosti ja aika lentää kyllä nopeasti, kohta kaikki nuuhkuttelemme pieniä lapsosia :)
  11. N

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Littleone saavutitte syntymäpainon ennen sairaalasta poistumista? Wow! Me ei vieläkään, vauva on nyt 11 päivänen! Hurjalta kuulostaa tuo synnytys hullu kun et aiemmin sitä epiduraalia :D Mekin käydään päivittäin nyt vaunulenkeillä vaikka on tosi kuuma, mutta hyvin on mennyt. Mulla ei...
  12. N

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Ohessa perätilavauvan syntymäkertomusta: Oltiin kolmansia päivän sektiojonossa, kaksi saatiin leikattua edeltämme kun meille ilmoitettiin että päivystyssektio tehdään tähän väliin joten jouduimme odottelemaan syömättä ja juomatta vuoroamme. Oli hyvin mahdollista että sektio siirtyy seuraavaan...
  13. N

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Pakko mainita, että meilläkin oli naikkarilla KUUMA, vauva oli vaan vaipoissaan. Lähtiessä iski sitten pieni oh shit-momentti: oli pakko pyytää hoitsua näyttämään miten vauva puetaan :-D Miijane kiitos!!!! Sain just tikit pois, pitää ruveta kattelemaan :)
  14. N

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Miijane mikäs tuo palautusmistuki sektion jälkeen on? Voitko antaa linkkiä tms? Kiinostaisi :) Tai Eulalie jos tiedät jos Miijane ei pääse koneelle :P Synnyttäneet - oletteko käyneet vielä vaunulenkeillä vaavin kanssa, kun on nää helteet? Me käytiin eilen ekalla lenkillä lähikaupassa. Ulkona...
  15. N

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Iitu ei tarttenut olla syömättä eikä tarttenut mukaan sairaalakassia, ainakaan naistenklinikalla! :)
  16. N

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Kotona, tyttö syntyi ja paino ja pituus olivat 49,5cm ja 3,350kg! Kertoilen myöhemmin miten meni, sektiolla siis syntyi! Oliko täällä muita? Yöhikoilu on jotain aivan kamalaa, en nuku ollenkaan koska kun lainehdin käsittämättömän kylmässä hiessä maailman karseimmat painajaiset iskevät päälle...
  17. N

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    hei vaan,pikainen päivitys kännykällä ; tyttö syntyi eilen ja voidaan hyvin! Saatiin perhehuone naikkarista ja on tosi hyvä!!!! Kertoilen lisää sitten kotoa. Tsemppiä kaikille
  18. N

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Onnea Nelli ja Lillian!!! Hurjaa!! :) Täällä tosiaan on huomenna (tänään oikeestaan!!!) sektio!! Soitin naistenklinikalle tänään ja sanoivat että olemme kolmansia jonossa, eli heti aamusta sinne. Voin sanoa että on ollut vähän kiire. Sairaalakassia pakataan vielä aamulla, paikalla pitää olla...
  19. N

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Täällä ollaan! Ei tää synnytys itsekseen käynnistyisi varmaan ikinä, on vauva vaan tosi ylhäällä. Täällä on töhötetty menemään niinkun ennenkin, koitettu saada viimeiset kamat kokoon ja jos huomenna pistäis vauvalle jotain valmiiksi ja jopa pakkaisi sairaalakassin! Keskiviikkona ois tarkoitus...
  20. N

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Tsemiä Nellille!! Jännää!! :) :)

Yhteistyössä