Hakutulokset

  1. I

    Nuoret esikoisen odottajat (LA helmi-huhtikuu)

    Ja mun raskaus on sen verran alussa ettei vauvamasua ole vielä kunnolla tullut esiin. :D on kuulemma jo jotakin, jopa itsekkin sen huomaan, mutta mieheni sanoo että on maha kasvanut ja kasvaa koko ajan :D Rv 15+5. Mulla oireet, no niitä ei ole ollut melkeinpä ollenkaan. Päänsärky on uusi...
  2. I

    Nuoret esikoisen odottajat (LA helmi-huhtikuu)

    Moi moi! Vieläkö mahtuu sekaan pulisemaan? Olen 22, odotan esikoistani jonka on laskettu saapuvaksi 16.04.11. Eli rv 15+3 menossa :) Raskaus on sujunut hyvin tähän asti, melko oireetonta on ollut, väsymystä lukuunottamatta. Ultrassa käytiin lokakuun alussa, ja hyvin liikkuvainen kaveri sielä...
  3. I

    HuhtiVauvat2011

    Me päästään huomenna ultraan, juurikin tuohon yhdistelmäseulaan. Sitä on odotettu! :) Nyt mennään rv 12+2 :)
  4. I

    kuinka pakollinen ajokortti on?

    Meillä kummallakin on ajokortit. Ja ilman autoa tuskin pärjättäisiin, asutaan Lapissa, jossa kaikki on kaukana ja paikallisliikenne on mitä on :D Helpompi lähteä synnyttämäänkin tai muita vauvan asioita hoitamaan sairaalaan joka sijaitsee 150Km:n päässä. :) Ja ajaminen on kivaa :)
  5. I

    Täällä huutelee tyttönen joka etsii uusia tuttavuuksia, kavereita ja miksi ei ystäviäkin? :)

    Heippa! Otsikosta voi jo aika paljon saada ilmi, mitä haen. :) Uusia tuttavuuksia, kavereita ja miksi ei uusia ystäviäkin. Odotan esikoistani, jonka on ennustettu saapuvaksi 16.04.2011 ja olen 22v. Olisi kiva vaihtaa kuulumisia samassa tilanteessa olevan kanssa, oli sitten eka tai kolmas...
  6. I

    HuhtiVauvat2011

    Jos tämä lapsukainen tulee äitiinsä, se tulee lähemmäs huhtitoukokuun vaihdetta. Kaksi viikkoa komeasti myöhässä :D
  7. I

    88 vuoden mammat

    Täällä huutelee myös -88 syntyinen Lapin suunnalta. Esikoista odotan rv 10+4 :)
  8. I

    ~The esikoisesta haaveilevien plussapino~

    Mahtuuko sekaan? :) Insanity^.....22v.....16.04.10....LKS Lapin keskussairaala
  9. I

    Masuasukin nimi

    Pääasiassa on masuasukki masussani, mutta on se myöskin ollut katkarapu, ja "tuleva lapsi". Masuasukki on kuiteskin se kutsumanimi, "tekonimi". :D
  10. I

    Miehesi nimi?

    Niko-Petteri :kiss:
  11. I

    HuhtiVauvat2011

    Täällä! On yksi plussalainen ja LA on huhtikuussa 2011. Rv 10+1 :)
  12. I

    Äidit 20-25v, monennellako yk:lla tärppäsi?

    Heinäkuussa heitin puolen vuoden syönnin jälkeen pillerit pois, elokuussa tein vahvan positiivisen testin. Ekalla se tärppäsi :) Minä 22v, mies 24v.

Yhteistyössä