Hakutulokset

  1. InkeriIisakki

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heippa vaan. mahtuuko mukaan? en vaan tiedä minne oikein näiden oireidensa kanssa änkis. tänään kp 37/32-33 ja en kyllä tajua missä välissä olis muka tullut raskaaksi jos nyt raskaana ollaan.(n) ovulaatiosta ei mitään hajua kun ei vauva nro. 4 ollut ees suunnitelmissa. mutta nyt kun alkoi oireet...
  2. InkeriIisakki

    Raskaustestien varmuus..?

    Heh, samoissa fiiliksissä täällä. Nyt menossa kp 37/32-33 ja aamulla näytti testi negaa. Tosin, tänään alkoi selkeesti puskea raskausoireita päälle. joten ehkä en tuohon negaan vielä kauheesti luota. viikonloppuna uusi testi kehiin.
  3. InkeriIisakki

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Täällä kans syntyi pikkumies 22.8. Klo 3.23. Mitat 4170g ja 52cm, pipo 37,5cm. Synnytys oli reilu viisituntinen homma ja ponnistus kesti 6minuuttia. En ehtinyt saada muuta kivunlievitystä kuin kohdunkaulanpuudutteen, josta ei ollut tehoa kuin 30min kun avautuminen niin nopeaa. Otin myös...
  4. InkeriIisakki

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Kuin sulla on noin aikaisin toi käynnistys? Tai no aikaisin ja aikaisin. Eikös sullakin menee se rv 41rikki ennen käynnistystä. Mä yritän henkisesti varautua todella raskaaseen tulevaan viikkoon, varmaan saa turhautumista tuntea useaan otteeseen.:unsure: Eikä yhtään auta et ens viikko on anopin...
  5. InkeriIisakki

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Jos ei lasketa lopunajan turhautumista, niin eipä tässä muuta. :cautious: Viimeyönä sain muutaman kunnon supistuksen, näiden lähes kivuttomien jälkeen nuo tuntui ihanalta. Jos olisivat jatkuneet tollasina niin varmasti ois vauva lähtenyt syntymään. Mutta ei niin ei. Jatketaan kärvistelyjä, noi...
  6. InkeriIisakki

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Täällä ei tapahtu mitään... :( Tänään siis 40+0 meillä ja neuvolassa kaikki ok. Vauva tulee kun tulee, viikon päästä uus neuvola ja 41+5 ois äitipolille sitten juttelemaan että jos käynnistetään jossain vaiheessa. Nyt vaan ootellaan. Toivottavasti muilla alkaa pian tapahtua. :)
  7. InkeriIisakki

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Pakko kirjoittaa jotain ennenkuin ketju tippuu kakkossivulle. :eek: Itellä ollut nyt hiljaista kun ollaan vaan odotusasemissa, eli kellotetaan suppareita ja kokeillaan saada niitä jollain kovemmiksi. Facebookkiin jo kitisinkin että kärsin todennäköisesti pitkittyneestä avautumisvaiheesta. Eli...
  8. InkeriIisakki

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Oi onnea astrea!!! :love: Ihanaa että meidänkin ryhmään tuli eka vauveli. Täälläkin ootellaa synnytyskertomusta kun ja jos sellasen jaksat naputella. Taitaa kaikilla olla vähän valmiuksia jo lähteä tuonne synnärin suuntaan, tai siltä se kuulostaa. Jännä nähä että kuka seuraavana. :p...
  9. InkeriIisakki

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Oi, miten jännään Astrea! Täällä nyt ootellaan kuumeisesti uutisia, josko pian saadaan eka vauva tähän meidän pikkuruiseen ryhmään. :love: Itellä kauhee tuskastuminen päällä kun suppareita tulee säännöllisesti ja varsinkin öisin, niiden seurana menkkamaista kipuilua. Mutta ei satu tarpeeksi...
  10. InkeriIisakki

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Astrea, meillä painoarvio oli tuota luokkaa jo 37+6. :D Ei meilläkään näytä siltä että ois kauheen pian tulossa. Ollaan nyt hypätty tiistaina toiseen otteeseen synnärillä. Taas niiden sykkeiden takia. Mut vauvalla ei hätää. Lääkäri ultras ja sano et laskettuna ollaan piirun verran alle...
  11. InkeriIisakki

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Mulla ei oo oikeestaan ikinä näkyny supistukset käyrillä. Edellisissäkään raskauksissa. Nyt väittäisin että iski anturin liian ylös. Mun kohtu on tosi alhaalla. Noh, ihan sama. Nyt sain nukuttua kymmenen tuntia ja tuntuu että oon kuin uusi ihminen. Eilinen tuntuu pahalta unelta. Nyt tulee taas...
  12. InkeriIisakki

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Täällä kyllä ärsytys huipussaan. Omanapailen tässä heti alkuun nyt kunnolla. Eli mä oon alkanu supistella eilen klo 20 aikoihin, nukahdin kun oli sen verran vaimeita ja epäsäännöllisiä. Mähän olen epäsäännöllisesti supistellut jo viime viikon la saakka. Noh, 01.30 mä joudun nousta ylös ja ottaa...
  13. InkeriIisakki

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Hmm.. nämä ei varmaan sitten oo niitä, toi on enemmänkin sellanen hidas asteittain koveneva polte joka tuntuu just sillälailla aaltomaiselta kuin supistuksista yleensä puhutaan. Ja nimenomaan alavatsa ja selkä. Mulla oli kaksi viikkoa sitten kohdunsuuta jäljellä enää sentti. Eiköhän nää...
  14. InkeriIisakki

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Heippa vaan täältäkin. Saraheinä Hyvin mahtuu. :D Mullakin oli selkeesti helpompi synnyttää toi meidän 4,4kg kuin oli toi 3,5kg painava kaveri. Nicci Pikaista paranemista teille, inhottavaa saada noita tauteja just kesällä. :( Aattelin kysäistä, että aattelitteko kokeilla jotain ns...
  15. InkeriIisakki

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Hei Saraheinä ja kiva kun löysit takaisin. Onnea Astrea rouviintumisesta! :love: Sairaalakassin meinasin pakata eilen, mutta sainkin vaan kasaan hädin tuskin kotiutumisvaatteet vauvalle. Tarkoitus oli lähteä ostoksille kaupunkiin, mutta mut kidnapattiin ja en sitten päässyt minnekään. Kaverit...
  16. InkeriIisakki

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    LasseMaija, tervetuloa :) Hurjan kuuloinen raskaus sulla takana, toivottavasti loppuaika menee hyvin.
  17. InkeriIisakki

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    elinahenna, on ne sykkeet normaalit, jännän korkeet vaan veljiinsä verrattuna. Kyl mä silti uskon että sieltä se pikkumies tulee mitä lupailtiin. ;) Mä saan nukuttua suurinpiirtein kolmen yön välein, kun väsymys tarpeeksi kovaa. Välillä ei nukuta vauvan heilumisten takia, välillä närästää tai...
  18. InkeriIisakki

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Hellurei. Neuvolasta ja lääkäristä kotiuduttu. Kohdunsuuta jäljellä 1cm ja oli pehmentynyt, ei kylläkään auennut. Lääkäri runnoi sen verran että nyt oon supistuslaskurin kanssa laskenut suppareiden välejä. Arvot muuten kaikki kunnossa, mutta miedän pikkumiehen syke oli taas +150. nyt ei mee kyl...
  19. InkeriIisakki

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Miten meni neuvolassa? Mulla huomenna neuvola ja lääkäri.. Vähän jännittää. :X3: Tuskin tekevät mitään synnytystapa-arviota. Toisaalta ois tosi kiva jos vielä kertaalleen ultraisivat ennen vauvan syntymää. Mutta tuskin niin tekevät kun edellinen "pikkumies" oli 4,4 kg ja synnytyksessä ei ollut...
  20. InkeriIisakki

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Hei Minttumaari* ja kiva kun sinäkin tänne eksyit. :) Jotenkin tänne kaksplussaan tulee helpommin runoiltua pitkät pätkät ja vaikka me osa tunnetaan toisemme myös FB:n kautta, niin tää muka nimettömyys saa kyl avautumaan paremmin näistä omista jutuista. ;) Mulla ainakin. Imetyksestä, Mä oon...

Yhteistyössä