Hakutulokset

  1. D

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Joitakin joululahjoja on ostettu, mitä nyt on tarttunut mukaan :D Miehelle en osaa millään ostaa lahjaa, ollut aina se pulma.. oiskos ehotuksia?
  2. D

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Heips! Sitä ihan tuppaa unohtamaan että voisi täälläkin käydä, menee aika niin nopeasti että hyvä jos konetta kerkee avata :D Tosiaan meillä oli eilen ristiäiset ja neiti sai nimen Mila Maria =)<3 nätisti oli koko tilaisuuden ajan =) Daniella ja Mila 6vko 4päivää:heart:
  3. D

    Onko miehesi ollut mukana synnytyksessä alusta loppuun?

    ei se sillä hetkellä tuntunut hyvältä ajatukselta, en osaa sanoa miksi. Mutta näin jälkikäteen ajatellen ei kai se olis maata kaatava juttu ollut.
  4. D

    Onko miehesi ollut mukana synnytyksessä alusta loppuun?

    totta, vaikka mies olisi halunnut katsoa en kyllä olisi antanut. onneksi ei edes halunnut joten kaikki meni hyvin. olisin varmaan alkanut räyhäämään jos olisi mennyt kurkkimaan ponnistuksen aikana.
  5. D

    Onko miehesi ollut mukana synnytyksessä alusta loppuun?

    Oli alusta loppuun. Kysyin reilusti etukäteen ennen synnytystä että haluaako olla mukana. Koska muuten oisin pyytänyt äitiäni tukihenkilöksi. Mutta hyvin oli tsemppaamassa joka vaiheessa ja sanoi että hienoimpia hetkiä oli =) ja oli tosiaan mun takana ettei nähnyt aitiopaikalta. :D
  6. D

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    yritin tehdä jonkinäköstä listaa mutta ei oikein rivitys onnistunut yms. eikä hermot riittänyt. : / Joten tuossa on ekalla sivulla nyt jonkinlainen :laugh:
  7. D

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Moikka kaikille! En oo taas kerinny käymään kun on ollut kiirettä ja pieniä reissuja ynnä muita.. Tervetuloa kaikille uusille! :flower: Meillä tyttö voi hyvin =) hurjan nopeesti menee aika kyllä! vasta syntyi ja nyt jo kuukauden ikäinen :o ristiäisjutut tässä päällimäisenä mielessä, stressaan...
  8. D

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Rytmistä meillä unille 21.30 (neiti jaksaa iltaisin seurustella :heart: ) ja syö noin 3 tunnin välein yön aikana. Päivällä ei oo oikeestaan minkäänlaista rytmiä :D univajeesta itte pystyn nykyään nukahtamaan melkeen sormia napsauttamalla :D (toisin kuin joskus) joten yleensä sitä pystyy...
  9. D

    Kirjoittakaapa tänne viimeisin mieheltänne saama tekstari?

    "okei, käyn kaupassa ja tuun hakee mun tytöt :-)<3" - kerroin että päästään vauvan kanssa kotia sinä päivänä =)<33
  10. D

    Ei tarvitte nukkua tänäkään yönä.

    voi että =( toivottavasti paranee pian! se on kyllä rankkaa kuunnella pitkin yötä kun ei oikein auttaa voi =(
  11. D

    Pettämisen raja & mustasukkaisuuskysely

    Komppaan näitä. Itse oon luonteeltani hirveän mustasukkanen. Nykyään se on helpottanut luottamuksen lisäännyttyä, mutta suhteen alkuaikoina olin kyllä pienimmästäkään vilkaisusta mustis :D
  12. D

    Miks tytölle voi käyttää poikien vaatteita mutta pojalle ei tyttöjen?

    ei piä välittää semmosesta. en itte tykkää lokeroinnista myöskään vaateasiassa.
  13. D

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Oi että, kiva kun ootte tänne kirjotellu! =) kivaa vaihtaa kuulumisia lokakuun lapsien kanssa =)
  14. D

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Nimi on osittain päätetty, käydään pientä "taistelua" miehen kanssa että onko kaksi vai kolme nimeä, joten saas nähä :D ristiäiset on 5.12. varattu. Arki on sujunut hyvin ja meilläkin rauhallinen tyttö, ainakin vielä =)
  15. D

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    :heart::heart::heart: miraaz 06.10.10 Tyttö 2740g 46cm 33cm MUKSU1 07.10.10 Tyttö 3570g 50cm Zeena 07.10.10 Poika 3860g 52cm Terese 11.10.10 Poika 2900g Ramona...
  16. D

    19v tytär menossa kauneusleikkaukseen

    Hmm.. kannattaa varmaan näyttää just noita pieleen menneitä leikkauksia ja kertoa muutenkin riskeistä. Ei leikkauksella välttämättä saa juuri sellasia rintoja kun haluaa. Huono neuvoa kun ei oo kokemusta asiasta eikä tämmöstä tilannettakaan oo ollu.
  17. D

    19v tytär menossa kauneusleikkaukseen

    Onks joku tytön kaveripiiristä hankkinut jo? jos joku tämmönen ihannointi..? jossei itsetuntojuttui oo ni en kyllä millään keksi mistä vois johtua.. no toivottavasti "tulee järkiinsä" ja on tyytyväinen omiinsa =)
  18. D

    Vinkkejä voimakastahtoisten ja jäärpäisten lasten vanhemmilta. Lääkkeen anto.

    niinhän se on että helpoiten saa kun toinen pitää kiinni ja toinen laittaa. Jos lapsi ei tykkää siitä voi sanoa että ens kerralla tehdään samalla tavalla jollei anna nätisti laittaa.
  19. D

    19v tytär menossa kauneusleikkaukseen

    luulen että on jotain ongelmia itsetunnon kanssa jos pitää silikonit ottaa.. mutta koita selvitellä syitä ja puhua järkeä!=)

Yhteistyössä