Hakutulokset

  1. PikkuMyy68

    Ystäviä 44v. äiskälle ja 11 kk ikäselle tytölle Kuopioon

    Löytyskö suunnilleen samanikäistä äiskää ja pikku-ihmistä kaveriksi? Ollaan tytön kans päivät kahden ja ois kiva saada seuraa mulle sekä pikkuselle. Asutaan Kuopiossa Kettulanlahdessa.
  2. PikkuMyy68

    40+ odottajat Vol 3.

    Hei, kyllä meillä on fb:ssä ryhmä 40+ odottajille ja äideille ja vilkkaampi paikka se on kuin tämä :) Ja ainakin minulle on tullut ihan tarpeeseen,siellä saa rauhassa tuntojaan purkaa ja muutenkin saa tukea toisilta .Ryhmä on salainen joten kukaan muu ei nää kirjoituksia kuin vain ryhmään...
  3. PikkuMyy68

    40+ odottajat Vol 3.

    Onnea kaikille nyytin saaneille :) Mur-mur ihana koiruli teillä on,siitäpä riittää iloa pitkäksi aikaa. Meillä Nyytti on jo kohta 10 viikon ikäinen,tuntuu jo isolta tytöltä,pituutta on 57,5 cm ja painoa 5,065kg,nämä mitat oli 2 kuukauden neuvolassa. Raskaus aikana pelkäsin kauheesti että...
  4. PikkuMyy68

    40+ odottajat Vol 3.

    PALJON PALJON ONNEA Morticia ja LeiaK !!!
  5. PikkuMyy68

    Äidit 40+

    Heissan,taidan siirtyä tuolta 40+ odottajista tänne puolelle. Synnytin pikku prinsessan 27.5. 24 tunnin tuskaisen synnytyksen jälkeen.4 viimeisestä tunnista ennen tytön maailmaan tuloa mulla ei ole kunnon muistikuvia,en edes muista sitä kun tyttö vedettiin imukupilla maailmaan :( Harmittaa...
  6. PikkuMyy68

    40+ odottajat Vol 3.

    YouTube - ‪New born baby face‬‏ Tässäpä ois Pikku Prinsessa :)
  7. PikkuMyy68

    40+ odottajat Vol 3.

    Hei kaikille...täällä iloinen ja ONNELLINEN pienen prinsessan äiti...en ole aikasemmin jaksanut tänne kirjotella rankan synnytyksen takia. Nyytti syntyi 27.5. klo.13.22 imukupin avustuksella,painoa neidillä oli 3,725kg ja pituutta 51cm. Tummaa tukkaa hirmusesti :)ihanat hymykuopat ja muutenkin...
  8. PikkuMyy68

    40+ odottajat Vol 3.

    Heissan,vielä oon yhtenä kappaleena mut huomenna on aamulla klo.10.00 aika KYSin äitipolille ja käynnistysellä sitten mennään.En uskalla kauheesti asiaa vielä ajatella,saattaa vaikka paniikki iskeä.Viimeset 3 viikkoa on ollu yhtä tuskaa rajujen supistusten ja muiden kipujen kanssa mutta jospa se...
  9. PikkuMyy68

    40+ odottajat Vol 3.

    Viikkoja jo 37...jeee :) Äitipolilla käyty,Nyytti painaa 3,100kg,verenpaine ja sokerit kunnossa.Viime yönä sain vihdoin nukuttua 11 tuntia,opamoxia sain tänään unettomuuteen.Seuraava käynti äitipolilla päivää ennen laskettua aikaa jos nyt sinne asti menee. Nyt kun vaan jaksas tän lopun...
  10. PikkuMyy68

    40+ odottajat Vol 3.

    Heissan kaikille...tukala olo jatkuu,mitenkään ei oo oikein hyvä olla.Supistuksia,vihlontaa ja selkäkipuja.Sais ruveta neitokainen tulemaan ihan oikeesti kohta,yöunetkin on mitä on kun ei hyvää asentoa enää löydy.Päivät menee sitten ihan sumussa.Viikkoja 36+4.
  11. PikkuMyy68

    40+ odottajat Vol 3.

    Heipps,neuvolassa käyty,Nyytillä kaikki kunnossa,mulla paino pudonnu melkein kilon kerran edellisestä käynnistä,verenpaineet ok ja hb 118.Nyytti on jo todella alhaalla ja mun on vaikee kävellä ja istua.Supistelua ja kipuja koko ajan ja rusehtava vuoto jatkuu. Miehen kanssa TAAS kerran sukset...
  12. PikkuMyy68

    40+ odottajat Vol 3.

    Heippa...kävinpä sitten synnärillä tarkistuttamassa tilanteen kun tuli rusehtavaa vuotoa.Kohdunsuu on vielä kiinni mutta jo pehmentynyt,jos synnytys käynnistyy niin sitä ei enää sitten estellä ja lähtö tositoimiin voi tulla millon vaan :) Pitää varmaan nyt viimestään laittaa Nyytin jutut valmiiksi.
  13. PikkuMyy68

    40+ odottajat Vol 3.

    Heissan...Morticiatäällä kans tympii ihan suunnattomasti.Mies sanonu että pyydä apua kun tartteet,sit kun pyydän mitään en saa vaan pitäs poikien kanssa kaikki tehdä.Apua pyydän mieheltä siksi että jos hän auttas niin tuntus että välittäs ees pikkusen mutta ei...en tiijä missä mättää ja oonkin...
  14. PikkuMyy68

    40+ odottajat Vol 3.

    Heissan kaikille...omaa napaa sen verran että rakkotulehdus iski ja antibioottikuurille jouduin taas :(Alkaa kyllä pinnaa kiristää nää kaikki ylimääräset vaivat ja jotenkin ei kiinnosta yhtään vauvalle mitään valmiiksi laittaa.Neiti on kuulemma sen verran alhaalla jo ettei raskaus luultavasti...
  15. PikkuMyy68

    40+ odottajat Vol 3.

    Onnee Mrs Breelle ja ISO hali Mintulle ja jaksuja. Omaa napaa,kävin äitipolilla tänään,viikkoja takana 33,vauva on sit kääntyny oikeeseen asentoon kuten arvelinkin vknlopun aikana kun oli sellasta mylläystä mahassa ja nyt on mullakin helpompi olla,maha on paljon alempana kuin aikasemmin.Nyytti...
  16. PikkuMyy68

    40+ odottajat Vol 3.

    :( viime yön unisaldo 2 tuntia 8-10...väsyttää,itkettää ja ahdistaa :(
  17. PikkuMyy68

    40+ odottajat Vol 3.

    heissan ja kiitokset tsempistä :) En ole "onneksi" töissä ja jos olisin,oisin jääny saikulle. Nyt sitä on oikeesti tajunnu miten tärkeetä toi uni on ja kun on Nyytti tulossa,pitäs nukkuu että jaksaa sit pikkusen kanssa olla. Ja eniten mua ärsyttää se kun en jaksa oikein tehdä mitään päivän...
  18. PikkuMyy68

    40+ odottajat Vol 3.

    Heissan,olipa taas mielenkiintoinen yö...nukahdin vasta viideltä aamulla ja nukuin sit kymmeneen asti.Alan olla henkisesti ihan poikki ja ei 5 tunnin unilla jaksa sit oikeen mitään.Sain sentään imuroitua,nyt jos jaksas kauppaan lähtee ja sit kokatakin jotain sapuskaa. Pelottaa että masennun...
  19. PikkuMyy68

    40+ odottajat Vol 3.

    Heips...ja omaa napaa sen verran että kävin taas tänään sairaanhoitajan luona tän uni ongelman takia,joudun varmaankin jonnekin osastolle nukkumaan kun ei onnistu nukkuminen kotona. Isäntä varmaan ens viikolla lähtee evakkoon vanhempiensa luo ja testataan että nukunko paremmin yksin :( Viime...
  20. PikkuMyy68

    40+ odottajat Vol 3.

    Mintulle tsemppiä ja iso hali,Kittyblue tervetuloa joukkoon...vaikka mulla on tuota jälikasvua jo ennestään niin välillä tuntuu että oon ekaa kertaa raskaana,unohtunu kaikki raskausajan hyvät ja huonot puolet :) Kävin tänään taas juttelemassa sairaanhoitajan kanssa.Mulla se aikasempi km...

Yhteistyössä