Hakutulokset

  1. syystuuli44

    kirjeenvaihtoon

    löytyykö kirjeenvaihtoon ystäviä ikä vapaa miehet ja naiset kirjoittelemaan..olen +50v nainen sinkku.
  2. syystuuli44

    Hormoonikierukka kokemuksia?

    mulla on ollut hormoonikierukka 10v eikä ole ollut isompia ongelmia,tulehuksia ollut muutaman kerran hiivasieni,menkatkin jäivät pois lähes kokonaan,tipputelu vuotoa pärjää hyvin pikkuhousun suojilla.
  3. syystuuli44

    Kempele/Oulun alue

    :) moi.. ois kiva tutustua olen 48v äiti oulusta.harrastan kirjeenvaihtoa lenkkeilyä..
  4. syystuuli44

    Kirjeystäviä

    :) moi... täälläkin ois murkkuikäsen äiskä ja kaipais kirjeystäväää..oisitko se sinä ??
  5. syystuuli44

    Viesteilyseuraa meseen / sähköpostiin

    :) moi... meseen etsin ystäviä haluatko alkaa ja oletko varattu vai vapaa??? jos kiinnostaa niin laita osote voin sut lisätä
  6. syystuuli44

    Vanhanaikaisia kirjeitä?

    :hug:laitappa osotetta olen 45v yh äippä
  7. syystuuli44

    kirjoitteleeko kukaan enää perinteisiä kirjeitä??????

    moi.... täällä ois 45v yh äiti asun yhen muksun kans 13v muut lentäneet pesästä pois. omistan koiran myös. jos kiinnostuit niin vastaile tykkään kirjotella etana postia jota harrastan myös.kerro hieman lisäää itsestäsi
  8. syystuuli44

    Suurperheen vanhemmat ja myös muita :)

    moi... olen 45v yh äiti suurperheen äiti 5 lasta osa jo pois kotoa asuu omis.... jos kiinnostuit niin viestii tulemaan.... mesekin onnistuu jos haluat
  9. syystuuli44

    Messengeriin juttuseuraa

    moi... käviskö tämmönen vanhempi nainen meseeen olen 45v ois kiva jutella siellä..
  10. syystuuli44

    Kirjeystäviä

    =) moi.. olen 45v yh äiti kiinnostaako alkaa kirjeenvaihtoon jos niin kirjottele osotteen kans... mulla 13v poika muut lentäneet pesästä pois
  11. syystuuli44

    Mistä löytää yh-äidin...?

    moi... kiinnostasko tämmönen kokeneempi yh äidin seura olen 45v 5 lapsen äiskä osa jo aikuisia... meses ois kiva jutella.....
  12. syystuuli44

    Kirjekavereita etsimässä!

    moi... täällä ois yksi 45v yh äiti vailla kirjeystävää tai mese ystävää...
  13. syystuuli44

    Kirjeystävää

    moi... olen 45v yh äiti, mistä päin olet ku etsin ystävää asuinalueeni läheisyydestä....
  14. syystuuli44

    OULUN SEUTU + LÄHIYMP. Uusia ystäviä kaipaillaan

    moi... kiinnostasko alkaa kirjeenvaihtoon ja mielellään enempikin.... kertoisitko onko sulla lapsia ja ikäsi mis päin asut ??????
  15. syystuuli44

    Perinteisen etanapostin ystäviä; onko heitä...?!?:)

    :) moi...kiinnostasko kirjeenvaihto tai meses kumpikin onnistuu... olen 44v yh äiti yhen pojan kans asustelen ja koira myös kuuluu perheeseen. mut jos kiinnostuit niin vastaile :flower:
  16. syystuuli44

    Ystäviä Pudasjärveltä ja lähiseudulta?

    moi.... kiinnostasko alkaa kirjeenvaihtoon tai meseen...olen yh äiti oulusta.=)
  17. syystuuli44

    mese ystäviä

    moi... tulisitko mun kaa meseen..... t. 44v yh äippä.
  18. syystuuli44

    Ihana kamala elämä

    :) moi... olen 44v yh äiti ois kiva saada meseystävä tai meiliystäväkin käy...kirjoittele jos kiinnostuit.

Yhteistyössä