Hakutulokset

  1. O

    Minkä kokoisia lapsenne ovat olleet syntyessään?

    poika 3390g ja 49cm
  2. O

    G: Elämäsi kolme tärkeintä asiaa?

    lapsi, perhe ja terveys
  3. O

    Missä iässä teidän vauvat on oppineet istumaan ilman tukea?

    meillä poika nousi ite istumaan vajaa 7kk iässä. :)
  4. O

    Tiedättekös mitä. Mua vähän harmittaa nuo jotka on viihteellä joka viikonloppu.

    kyllähän sitä nyt tuulettumassa pitää välillä käydä.. ja kukin tuulettuu tyylillään. mutta ois varmaan ihan hyvä välillä rauhottaa ne viikonloputkin koko perheen voimin. Minusta ei ainakaan ole mitään sen voittanutta. Nukutaan pitkään ja ollaan vaan ja touhutaan yhessä kaikkee kivaa =)...
  5. O

    mitä kivaa muistat tehneesi koulun ruotsin tunneilla?? =)

    Kaikkee muuta kun opiskelin :D Takapenkin porukassa häiriköitiin ja hermostutettiin opettajaa :D sen jälkeen luokan taakse lenteli liituja ja tusseja.
  6. O

    Veisitkö päiväkotiin?

    En veisi, kun kerta lämpöä tänään. Kurjaa siellä on olla puolikuntosena..
  7. O

    G:mitä nykyajan tuotteita pidät turhana ja tarpeettomana??

    Tänään huomasin hobby hallin lehessä sähköisen täikamman.. Saatiimpahan naurut miehen kanssa :D
  8. O

    8v ja 5v yksin kotona?

    En jättäisi ainakaan 5v kotiin. 8v saattaa pärjätä kyllä päivisin yksin, mutta iltaisin en jättäisi. Ite muistan kuinka pelottavaa oli olla yksin kotona illalla ja ulkona oli pimeää :DD
  9. O

    2v. yksin kotona 15 min

    Ei saa jättää yksin. Sinä aikana voi tapahtua vaikka ja mitä.. Etkö saa ketään siksi aikaa katsomaan lasta? Esim. naapuri?
  10. O

    Mitä ajattelette nuorista vanhemmista, jotka kulkevat vauvansa kanssa

    Empä oo koskaan kiinnittäny huomiota, josko jollain ois kaljaa vaununkorissa. Vaikka oliskin niin eipä se herätä mitään kummempia ajatuksia. :D Kyllä mies saattaa saunakaljaa ostaa, kun käydään koko poppoo kaupassa..en oo huomannu paheksuvia katseita, ja vaikka huomaisin niin en välittäisi...
  11. O

    Sain "painoarvion" lääkäriltä ja terkalta:ei ainakaan iso. Öö...eli?

    rv36 lääkäri arvioi tunnustelemalla ja sf-käyrän perusteella, että laskettuna aikana n. 3,5kg. Poika synty rv39+1 ja 3390g. joten aika nappiin meni arvaus =)
  12. O

    Lapseni viiltelee, mitä nyt?

    Puhu tyttäresi kanssa. Toivottavasti olisi vain jokin vaihe/kokeilu. Kymmenen vuotta sitten ollessani yläasteella viiltely oli jokin villitys ja se oli todella yleistä... :S
  13. O

    Toimitus kysyy: Vitamiineja lapsille?

    1. 8kk ikänen poika saa päivittäin d-vitamiinia ja maitohappobakteerivalmistetta. 2. 2vkon iässä alotettiin d-tipat ja 1kk iässä maitohappobakteerivalmisteet. Vaihtelevasti menee riippuen apteekin valikoimasta D-tipat ja Biophilus dropsit/Rela dropsit tai Gefilus-tipat jossa on D3 vitamiini...
  14. O

    Oulaskankaalla synnyttäneet, etenkin Oulun lähikunnista sinne matkanneet!

    Luulempa, että jokaisesta synnytyssairaalasta riittää niitä huonoja sekä hyviä kokemuksia. Itse synnytin oysissa ja hyvät kokemukset sieltä jäi mulle loppujenlopuksi. Anestesialääkäriä sai tosin odotella tunnin, kun epiduraalin halusin, mutta siitäkin selvittiin ja lopulta sain sen parin...
  15. O

    minkä kokoinen asunto

    kaksio 54m2 ja 2 aikusta ja 8kk ikänen lapsi.
  16. O

    Älä koskaan avaa tiliä Sampo-pankkiin

    Mulla sama tilanne ja kyllähän nappaa! Enää 1 avaintunnusjäljellä eikä uutta avainkorttia oo näkyny...
  17. O

    Onko ok? Lapset keskenään uudenvuoden.

    Oikein teit ap! Olisin itse soittanut myös.
  18. O

    Hammastahnan käytön aloitus

    heti ensimmäisen hampaan puhjettua. ja fluoripitoisuus oli tahnassa 500ppm. tällaset ohjeet sain hammashoitajalta.
  19. O

    Aiotteko ottaa rokotteen?

    Viime vuonna otin sikainfluenssarokotuksen alkuraskauden aikana.. nykytiedolla en olisi ottanut ollenkaa. En ota kausi-influenssarokotetta itselleni enkä lapselleni. Mieskään ei aikonut ottaa rokotetta.

Yhteistyössä