Hakutulokset

  1. N

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Saa siirtää:heart: Mä en ole ikinä keskenmenoa pelännyt:).Sille ei voi mitään jos niin käy mutta se asia ei ole mun käsissä:) Meillä on autona vm94 voyager.Vanha romuhan toi on mutta toimii ja jos ei toimi niin laitetaan kuntoon :D
  2. N

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.4***

    Kiitos :).Mä kuljen täällä testitikku kädessä kun en meinaa uskoa:laugh: Pakko ol pissata toinenkin testi kun noita on ja sieltäkin se plussa tuli:heart: Onnea nyt vaan muille ja toivottavasti tulette pian perässä:heart:
  3. N

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    ja ettei nyt ihan yksin puheluksi mene niin piti kirjoittaa Reppasenkeli mutta olen näköjään niin onnesta pihalla etten osaa kirjoittaa:laugh:
  4. N

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    niiiin ja onnea raappasenkeli sinullekkin plussasta:hug: toivottavasti muut tulette perästä pian:heart:
  5. N

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    :heart:Minäkin sain plussan tänään:heart: ja laskettu aika sama kuin raappasenkelillä
  6. N

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.4***

    :heart: selkeän haamun sain tikkuun tänään:heart: Laskettuaika olisi 15.7.2011=)
  7. N

    keskustelua ADHD ja ADD- lasten vanhempien kanssa?

    Ihan älyttömästi tseppiä huomiseen verikokeeseen!.Toivottavasti parhaan mahdollisen tuloksen saat:heart:.Teillä on jo pitkä yritys takana,toivottavasti tämä viimeinen yk!:hug: Ja jos toi että oot ollut tosi väsynyt olisi jokin oire;)
  8. N

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.4***

    aamukastetta Anteeksi mutta koitin selata mutta en löytänyt että minkä ikäisiä sulla muut lapset on?.:). Jos meillä nyt tärppäis niin sitten kun vauva syntyisi niin esikoinen menee ekalle ja muut olisi 3v2kk ja 2v2kk:heart: Mä haluisin lapsia vielä vaikka kolme lisää mutta mies ilmoitti että...
  9. N

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.4***

    aamukastetta En muista mikä teidän tilanne olikaan?.Oliko teidän tarkoitus vasta myöhemmin alkaa tosi toimiin? :D. adrianna kiva kuulla että odotus on sujunut hyvin.Mullakin meni jo toi kolmosen odotus "vähän ohi" kun kakkonen oli niin pieni ja esikoinen vei omat juttunsa :).Mä olen kyllä...
  10. N

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.4***

    En sitten malttanut odotaa tiistaihin asti vaan tein testin jo tänään:ashamed:.Negaahan se näytti. Kokoajan pelottaa että alkaako ne hiton menkat:headwall: Mun ystävä oli nähnyt unta että odotan kaksosia!.Enkä siis ole puhunut sille että olen aina halunnut kaksoset:heart:.Toivottavasti joku...
  11. N

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.4***

    Mun pitäis uusi "nimi" keksiä.Hätä päissäni vaan keksin ton kun tuli tarve kirjottaa :D lehdetönpuu Siis odotan että EI alkaisi :). En nyt vaan ole yhtään varma tosta mun kierrosta.Söin niitä hirveitä Minipill merkkisiä pillereitä vuoden.Sitten lopetin kun meni hermo niihin :D Lopetin siis ne...
  12. N

    keskustelua ADHD ja ADD- lasten vanhempien kanssa?

    Mä en jotenkin osaa pelätä että kaikille tulisi tota.jotenkn vaan luotan siihen että elämä kantaa.Välillä stressaan enemmän :).Rankkaa aikaa oli kun nuorin syntyi ja keskimmäinen oli silloin vain 1v 12pv.Olin itse niin väsynyt että kaikki ehkä tuntui pahemmalta kuin olikaan :).Se on niiin...
  13. N

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.4***

    Ajattelin tulla kattomaan että käykö täällä enää ketään :D. Mulla olisi nyt kp27/30-33.En oikeen tarkkaan tiedä kun on eka kierto minipillereiden lopetuksen jälkeen(lopetin ne kun menkat alkoi) haahuu :hug: Olet tervetullut takaisin kuumeilemaan jos siltä tuntuu!.:) tervetuloa lehdetönpuu...
  14. N

    keskustelua ADHD ja ADD- lasten vanhempien kanssa?

    Moi! Oletko alkanut epäilemään vasta pienemmän sisaruksen synnyttyä?.Jotkut lapsethan voi "oireilla" vähän enemmän kuin muut. Ja jos 2,5 vuotiaana on jo ikätasolla niin eikai siinäkään sen suurempaa ongelmaa ole(puhe). Ja kyllä se ainakin meillä on ollut niin että tyttö siellä neuvolassa (tai...
  15. N

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    tervetuloa kuumeilemaan ooti Mulla olisi nyt kp27/30-33! Jännittää!.ajattelin ens tiistaina testailla jos menkat ei ala.Miehellä olisi silloin synttärit niin olisi hienoa saada plussa silloin:heart: Ehkä vähän hätäilen mutta ainakaan vielä ei ole mitään menkka oloja.mulla yleensä alkaa vajaa...
  16. N

    keskustelua ADHD ja ADD- lasten vanhempien kanssa?

    Moi! Joo,mulla ei itsellä siis diagnoosia.Mun Isällä oli ilmeisest kanssa,oon tehnyt vähän taustatutkimusta (isä kuoli kun olin 10).Että suvusta löytyy diagnoosittomia tapauksia :) Ja jos haluat turista ihan muutenkin niin ei tämä vaan kahden naisen ketju ole :D. Muistanko oikein että...
  17. N

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    mammamuulle Onnea ihan hirveästi vauvasta :hug: Hyvä että nyt pääsit näkemään että kaikki hyvin:heart: Mä rakastan sitä veren tuoksuakin sairaalassa :D .Kätilöksi musta ei kyllä olisi mutta vaikka siivoojaksi synnärille niin saisin katella niitä vauvoja ja haistella tuoksuja :laugh...
  18. N

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    mutta entä ne jälkisupistukset!!.Mulla ne on ollut ihan kauheita.nyt jo kauhulla ajattelen :D
  19. N

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Voi kurja,hirveästi surua monella ollut :hug: Toivottavasti suru-uutiset jää tähän! Kirjoitin jo äsken pitkän stoorin ja tää hiton palsta hävitti sen!!Äääh :D eli siis synnytyksistä :) Eka syntyi vklla 41+2 (4230) Perjantai yönä alkoi supistukset joskus kahdentoista jälkeen,olivat säännöllisiä...
  20. N

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    taaperot : Oletko hakenut poikasi johonkin mallitoimistoon vai? :).Sullahan on kohta testi päivä? :D Toivottavasti VAAMIMASU saat huomenna kunnon plussan!:) :hug: muille jotka joutunut pettymään tässä kuussa : / METSÄNTÄHTI: Minkä ikäisiä teidän muut lapset on?.Onko teillä ollut puhetta...

Yhteistyössä