Hakutulokset

  1. S

    Hoitovapaan kertomatta jättämisestä työhakemuksessa

    Itse en näe syytä miksei asiasta voi kertoa. Olen aina rehellisesti kertonut, kuten asiat on. viimeksi, kun nyt nyk. työhön pääsin ei ketään kiinnostanut hoitovapaani siten että muts en takia olisi raakattu pois hakijoiden joukosta. pääsin haastatteluun useampaan otteeseenkin ja lopulta sain...
  2. S

    ystäviä Vähänkyrön seudulta

    Ollaan pian vuosi asuttu täälä ja viihdytty...Koskaan ei kuitenkaan kavereita ole liikaa,uusiatuttavuuksia odotellen 5v. tyttö ja kolmea lähentelevä poika.
  3. S

    Pohdintaa herkkujen antamisesta lapselle

    \ No eipä pidä paikkaansa ainakaan meidän lapsikatraassa. Esikoinen, joka sai herkkuja vasta vanhempana, ei välitä niistä pahemmin vieläkään. Nuoremmat ovat persompia makealle, MUTTA kaikki osaavat käyttäytyä ja tietävät miten kahvipöydässä ollaan. Kyllä se on kuitenkin enemmän muusta...
  4. S

    paljonko mahtaa suonikohju

    leikkaus maksaa?millainen operaatio?mulla järkyt suonikohjut raskauksita-olen vuosia juonu vettä kun "hullu puuroa", työntäny vaika mitä "pillereitä" napaani ja rasvannu jalkani "ihmerasvoilla"-eikä mistään apua.en jaksaisi enää yhtää kesää hikoilla pitkissä housuissa...kun jalkani aivan...
  5. S

    mitä hyvää jauhelihasta?

    http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=672437
  6. S

    Mikä on kreikaksi Pastoroitu maito!

    Kreikassa kaupoista löytyy yleensä sekä paikallista että ainakin saksalaista maitoa, riippuen tietysti vähän kohteesta. Purkeissa on yleensä tekstit kreikan lisäksi saksaksi ja/tai englanniksi. Ja vaikka ei olisikaan, rasvaprosentti on kyllä merkitty purkkiin. Yleisesti ottaen suosivat...
  7. S

    kysymys kaikille häistä tietäville

    On mahdollista, vaikka käytännössä kyseessä on enemmänkin avioliiton siunaaminen kuin varsinainen vihkivalojen uusiminen. Mutta anyway, samanlainen tilaisuus kuitenkin. Ei muuta kuin kirkkoherranvirastoon juttelemaan, tai suoraan pappiin yhteyttä, jos on joku tietty henkilö, jonka tahdotte...
  8. S

    elloksen tili....

    Yhden kerran otin osamaksulla tavaraa Ellokselta enkä enää koskaan tee samaa virhettä. Korko sika-korkee, melkein saman verran kasvoi korko kuukaudessa kun sitä takas maksoin! onneksi sain perintöä hiukan jolla pystyin maksamaan koko loppuerän takas!
  9. S

    tatuointeja turussa?

    http://www.google.fi/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Afi%3Aofficial&channel=s&hl=fi&q=tattoo+turku&meta=&btnG=Google-haku
  10. S

    mua kosittiin

    Älä nyt hermostu, en minä millään pahalla. En vain tajunnut, miten voi olla yh, vaikka on seukkaillut noin kauan. Mutta nyt käsitän. :hug:
  11. S

    mua kosittiin

    AP: Jos te olette olleet 14 vuotta yhdessä, miten voit olla 9-vuotiaan tytön yh-äiti?
  12. S

    Millä teidän 1v4kk leikkii??

    eipä noista listoista puuttunut kuin palapelit. nuppimalli aluksi ja menee jo pinet tavallisetkin
  13. S

    Löytyykö muita äitejä vm-77?

    tääl kans pohjanmaalta vm-77 11/2002 tyttö ja 3/2005 poika
  14. S

    miks yh isä ei kelpaa.

    jos tuntuu, et synkkaa ...en ymmärrä miksi yh:sta tai muusta tehdään niin suuri numero....Jos mies ei ole yh, vois mukana tulla kauhuanoppi....hei herätkää....meistä jokaisen mukana tulee jotain vähemmän mielyttäväää ja eikö rakkaus enää voita suuria esteitä....onnea yh-isälle
  15. S

    muita 30v joilla vähän työkokemusta

    Oli pakko laittaa. Kantsii laittaa papereita joka paikkaan, vaikka paikkoja ei ole auki ja sitten kun on auki. Meikä kuuluu sarjaan, jolla on koulutus ikää 30v ja työkokemusta vähän....Nyt revitään ihan tuolista töihin....just tänään tuli kutsu työhaastatteluun, just unematyöhön....ehkä ens...
  16. S

    koti vai päiväkoti

    moi! mulla 2 lasta, toinen 2v. ja toinen 4v. Kotona olen lapseni hoitanut mielelläni. tällä hetkellä olen kyllä aloittanut intensiivisen työnhaun. Jos töitä saan lapset menevät hoitoon. Mulla ei ole vaihtoehtoja hoitaa enää sitten lapsia kotona, koska sukulaiset ovat kaukana ja miehen työajat...
  17. S

    kavereita ja tod. ystäviä pohjanmaalta

    saa laittaa sähköpostia osoite edenpänä
  18. S

    No onkos täälä äitejä pohjanmaalta?

    2 lasta, vähäkyrö
  19. S

    Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

    täälä vähäkyröön vaasasta muuttaneet....2v poika ja 4v. tyttö kaipailee kavereita
  20. S

    1v6kk-2v poikien äidit

    ei huolta, meillä poika kans n. 11kg ja 88...laiha mies, mutta syö kiitettävästi...suvussa kaikki laihoja, joten en näkis huolen aihetta kerran lapsi syö.... meillä poika tutkittu kaikkien allergioiden yms. osalta just tuon painon takia ja lopuksi lääkärikin totes, että pakko uskoa et poika on...

Yhteistyössä