Hakutulokset

  1. C

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Tsemppiä sulle s-h-h!! Mullakin imettäminen sattui tosi paljon ekat 5 vkoa, enkä noin viikkoina muuta tehnyt kuin stressasin vain aina tulevaa imetystä, ja itkin sen aikana. Itkin ja purin hammasta, eikä mistää tuntunut olevan apua. Sitten tein yksi päivä niin että joka toisella syönnillä annoin...
  2. C

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Täällähän on alkanut tapahtua! Mulla viikon ikäinen vauva jo tosiaan kainalossa, päivät menny uuteen tulokkaaseen tutustuessa ja ollut huoli vauvasta, niin ei ole ehtinyt nettiin. Nyt kaikki ok, ja tuntuu että alkaahan tää tästä sujumaan. =) Synnytys meni hyvin. Onnea ja jaksamista muille...
  3. C

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Täällä myös edelleen yhtenä kappaleena. Eilen poksui rv 40. Ihan hyvä, että neiti odotti tän vuoden puolelle. Nyt oon käynyt ahkerasti kolmekin kertaa päivässä lyhyillä kävelyillä ja "kyykistellyt". Kyykistely kuulemma venyttää välilihaa ja voi ehkäistä repeytymiä... Sit katsoin tuolta tollasta...
  4. C

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Otan osaa flunssasta MoccaLatte! Mullakin on ollut jo kaksi viikkoa nuha ja kurkkukipu, huomenna aion mennä lääkärille, kun menee jo hermot! Oon pelänny et synnytys alkaa kun oon sairas, mut ei onneks o. Yks kaveri sano et ei se synnytys ala silloin kun on sairas. Mut ois ihan kiva parantuakin...
  5. C

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Ihanaa joulua kaikille!!:heart:
  6. C

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Onneksi olkoon Sparkle valmistumisesta! :) Kurjaa tuo valvominen, itsekin valvonut jonku verran, mutten noin paljon. "Neuvolantäti" sano, et usein "luonto" hoitaa niin että elimistö valmistautuu synnytykseen että juuri ennen synnytystä nukkuu paremmin kuin koskaan... Mun yhelle kaverille oli...
  7. C

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Mä luin vauva lehdestä eilen, et joillekin ei tuu ollenkaan harjoitussupistuksia, ja se on ihan normaalia. Et ei tarvi olla siiitä huolissaan, Hansu! Mä kävin lääkäris tänään ja se sanoi että vauva on oikeinpäin ja alhaalla, ettei kestä varmaa enää kauaa kun syntyy. Toisaalta mun kaverille oli...
  8. C

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Mammaloma alkoi viime viikolla! Ja aivan ihanaa on ollut, pelkäsin turhaan et ois tylsää, mut ei todellakaan!! Oli jo aika päästäkin, mul on nyt supistuksia, siis kivuttomia, melkein joka päivä. Eikä todellakaan vaikuta se mitä teen, saattaa tulla vaikka kesken päiväunien. Viime viikolla...
  9. C

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Kiitti Sparkle tosta listasta!:) Tosi kurjaa tuo närästys. Itsellä on ollu muutaman kerran kans, mut nyt on onneks rauhottunut... Sit mul on ollu lievää pahoinvointia nyt parina viime viikkkona, mutta siihen autto ku söin vähän vähemmän ja terveellisemmin. Siis ku oon mättäny ilmeisesti aivan...
  10. C

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Celine11---1.1.2011---Helsinki/Kät.---28v.---tyttö
  11. C

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    t. Celine & Pallero rv 33+6
  12. C

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Pidän sulle peukkuja Monchichi, et sokerit on ok! Itse syön kans paljon herkkuja, mut arvot oli ok. Munkin on vaikee arvioida minkä painosia kantamuksia pystyn nostelemaan ja mitä muuta ylipäätään pystyn töissä/kotona tekemään. Unohdan jotenkin välillä kokonaan oman pullukkamahani, ja aion...
  13. C

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    HIeno mekko Sparkle! Itse en ole koskaan tehnyt pahemmin käsitöitä, mutta nyt innostuin tekemään pienet villasukat, hih =) Kauhea lääkäri Monchichi, noita näköjään moneen junaan.. Oon kuullut myös jostain ihan kauheista kätilöistä, jotka on töksässy mitä sattuu laitoksella, tyyliin: "eipä nyt...
  14. C

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Monchichi, millaisia ne sun supistukset on ollu? Tuntuuko silloin, että maha kiristyy? Mulla tuntu sellanen kai tänään töissä, mutta ei sattunut yhtään. Mullakin on ollut jonku verran suonenvetoja, mutta joogassa ku on tehty sellasta jalkojen pumppausta, niin tuntuu et se on auttanu. Siis et...
  15. C

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    siis tiedän kaksi äitiä, joiden VAUVOJEN sukupuoli oli toinen kuin UÄssä sanottiin =)
  16. C

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Niin, en mäkään ole mitään sairaalapapereita vielä täytelly. Meillä on kyllä nimen kanssa vielä miettimistä, ei yhtään tiietä mikä annettais. UÄ:ssä sanoivat että tytöltä näyttää, mut ei o satavarma. Tiedän kaksi äitiä, joiden sukupuoli onkin ollut toinen kuin mitä UÄ:ssä sanottiin, joten...
  17. C

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Joo, mässäilemään vaan! Mä tuskailen pahenevien liitoskipujen kanssa, mutten millään haluaisi jäädä sairaslomalle, kun tuntuu että kotona tulisi aika pitkäksi& yksinäiseksi. Toisaalta olis kiva keskittyä vaan vauvaan... Siis mitä te ajattelette äippäloman alkamisesta?
  18. C

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Hups olin laittanut raskausviikot väärin, eli nyt 28+1. Vaik pian se tammikuu silti tulee. Miesystävä ei kyl malttais enää odottaa, hihi. =) Tän viikon raskausviikon kuvauksessa luki et vauvalla on jo 90 % mahdollisuus selvitä, jos se syntyis nyt. Se on jotenki helpottavaa tietää vaik tietysti...
  19. C

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Hei, mahtuuko vielä mukaan? Mulla on laskettu aika 1.1. ja nyt vasta hoksasin et tällainenkin ryhmä on olemassa. Kiva kuulla/lukea miten muilla on mennyt ja etten ole ainoa joka olen tuskaillut Kelan papereittten kanssa ja liitoskipujen kanssa. Mul on rv 28, potkut ja liikkeet tuntuu jo...

Yhteistyössä