Hakutulokset

  1. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea taas kaikille vauvautuneille ja tsemppiä vielä odottaville! :heart: Pieni mies pääsi vierihoitoon takaisin keskiviikkona vauvateholta ja torstaina jo kotiuduttiin. Eli kaikki hyvin. Syytä tulehdukselle ei löytynyt joka melko tavallista kuulemma. Vauva syö rintaa hyvin ja maitoa piisaa...
  2. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea taas niin monelle!!! <3 sone, minttu,karoanna (oliko vielä muita?) kaikille kuiteniin. minttutörmättiinköhän vierihoidossa :D täällä olen edelleen, meidän lääkärin tarkastus päätyi vauvateholle kun vauvan crp 47 ja on siellä nyt antibioottihoidolla. Oltiin ekana tänään aamusta...
  3. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Poika syntyi 9.3 klo 16.44. 3922g, 51cm. <3 pallongilla aloitettiin perjantaina. Jatkettiin cytotecin avulla lauantai aamuna ja kun vauvan Syketaso oli käyrillä jatkuvasti korkea yli 170 niin puhkaistulla kalvot ja saatiin vauvalle pinni päähän. Synnytys eteni mukavaa vauhtia. spinaalia kun...
  4. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Täällä edelleen kärvistellään. Yö meni nukkuessa, aamulla sain klo 6 ekan cytotecin ja supistaa melko kipeää ja vatta ihan kuralla. Josko se tänään sieltä <3
  5. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Ballongi paikallaan ja synnärillä ollaan perhe huoneessa. Pari kipeää supistustakin on jo tullut. :) tulin tänne yhdeksältä ja lääkärille pääsin vasta 12.30 noin klo 13 oli ballongi paikoillaan. Kiva kun oli kätilöllä opiskelija ja sitten lääkärillä kaverina erikoistuva lääkäri niin on ainakin...
  6. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea Smv pienestä tytöstä! :heart: ja Nuskalle tsemppiä!!! pian pikkuinen on maailmassa ja syntymäpäivä onnea! :flower: Mun eilinen päivitys ei vissiin ole lähtenyt maailmalle ollenkaan...:xmas: No mä kopioin tuolta muualta eilisen viestin muualta kun väsyttää ja jännittää nyt niin...
  7. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    ihana vauva CL :heart: niin valmiin näköinen =) Rena: josko se hyvin nukkuminen tarkoittaa jotain hyvää... joskushan hyvin levänneenä se kroppaa alkaa toimia niin kuin pitää. Peukutukset sinne :) Niittyvilla: mulla on varmaan nyt sen pari viikkoa ollut tuo valkkari kateissa. Olisko se...
  8. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea Tyntti!!!! :heart: ne mun supistelut on jatkunut, mutta nytkin illalla vaihteluväli 2-10 min. joten epäsäännöllisiä on ollut. Nyt alkaa taas rauhoittumaan. Mutta selvä tuttu paine peräpäässä ja vuorokaudessa pukamat ärtynyt ihan pirusti ja maha otti ja putosi melko selvästikin. tuntuu...
  9. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    sone kolmen aikaan voitti uni. Nyt rauhallisempaa joskin pari tuntuvaa suppareita tullut jo tässä pötkötellessä. Nyt vielä unta palloon ja sitten siivous päivä. :) toivotaan että jatkuu supparit :)
  10. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea Candlelight pojasta!!! :heart: Nopea synnytys sulla ollut. Mahtava kun maitokin alkanut jo nousta. Onnea Anncarol pikku prinsessasta!!! on kyllä hienoa kun sektion päälle oot saanu vauvan odotttelemaan rinnalle. :heart: hiukan jännittävä ilta ollut täällä. päivällä olin...
  11. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    kiitoksia uudesta ketjusta Kwaidan :heart: Ja onnea taas niin monelle uudesta vauvasta ainakin bingo, mamiko ja särö!!! oliko muitakin vielä? kaikille kuitenkin. =) Pixie: toivotaan että supistukset vahvistuu taas pian. :D Omppulimu: Tosiaan tosi paljon kannattaa nyt tyhjätä...
  12. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Emsulille myös tsemppiä tositoimiin!!! :heart: niin tosiaan toivotaan nyt että tuo rauta selittäisi nuo mun mahakrampit. tänään on vielä särkkylääkettä tarttenut ja silloin kun se iski oli ihan tajuton pissahätä ja kun en heti päässyt vessaan. Pissaa tulee vähän huonosti välillä, joten en...
  13. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Onnea Omppulimu pienestä prinsessasta!!! :heart: Onnea Nippatäti komian kokoisesta pojasta!!! :heart: voi valtava kun paljon jo syntyneitä! <3 Mä sain vähän mielenrauhaa tänään kun soitin vielä äitipolille ja pitkään juttelin kätilön kanssa ja nyt ihan rauhallisin mielin luotan siihen...
  14. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    no olipas tosi pika päivitys... :laugh:
  15. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Mammutti tsempit huomiseen sektioon!!! :heart: Nippatäti: tsemppiä!!!:D pikapäivitys äitipoli käynnistä: vauvan koko arvio 3kg, joten on meidän vauvaksi ihan pikkuinen :heart: vauvalla muutenkin näytti olevan kaikki hyvin. pää ja masu oli vähän isompia kuin viikot mutta reisiluu...
  16. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Onnea Posteljooni ja Hanskius!!! :heart: :heart: Nanna: mulla harittaa vissiin silmissä :laugh: ihan katoin, että ei muuten ole Mamin tietoja ollenkaan :kieh: hyvä kun joku muu lukee vielä joka rivin. juu kyllä nuo krampit alkaa voimia viedä, mutta saa nähdä mitä mieltä äitipolilla ovat...
  17. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Soonfab Onnea tuplasti pienestä tytöstä ja pojasta!!! :heart::heart: Sintua eli ole kyllä näkynyt. Toivottavasti kaikki on hyvin : / Miten Mam87 sulla on lähtenyt pienen miehen kanssa sujumaan? =) (päivittäjälle muuten vaan tällainen huomio, että ainakin vielä päivällä puuttui Mamin pojan...
  18. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Onnea Sannamary pienestä prinsessasta!!!! :heart:
  19. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    kiitos taas kaikille! :heart: äitipolille jätin soittopyynnön sille mun sype kätilölle, josko se laittaisi eteenpäin asioista kun tuntuu, että ite on niin voimaton kun tuntuu, että kukaan ei ota tosissaan ja en tiedä mihin mä edes kuulun tämän vaivani kanssa. Sen verran kovempi tuo mun eilinen...
  20. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Dania: voin melkein kokea sun kivun. Mullahan on ollut noita kramppeja nyt rv 29 alkaen ja tänään oli taas niin kovia, että litalgin ja parasetamol 1g auttoi vasta 2h jälkeen pahimpaan. mulla on siis koko alavatsa kipeä ja tunne, että mun maha repeää. sappivaivaa tämänpäiväinen ei todellakaan...

Yhteistyössä