Hakutulokset

  1. metsänpeitto

    Halusin nyt viimeinkin tunnustaa teille, että olen Blume.

    :snotty: :xmas:
  2. metsänpeitto

    Näin unta Mummeliisasta

    :O :O Nukuin todella huonosti viime yön, heräilin ja valvoin, ja näin sekavia unia. Yhdessä unessa olin yhtäkkiä joutunut Mummeliisan kotiin, ikään kuin lasin taakse tarkkailemaan häntä koko ajan. En saanut ummistaa silmiäni, vaan minun piti koko ajan kuunnella mitä Mummeliisa selitti...
  3. metsänpeitto

    Jotain äijiä meidän terassilla :O

    Ulkoa kuului jo hetkeä aiemmin rytinää, mutta ei näkynyt ketään. (Varmaan naapurin kissa penkoi, tai jotain vastaavaa). Äsken kuului uudelleeen joku rymähdys ja kolinaa, enkä mennyt katsomaan kun ajattelin, että varmaan samasta syystä taas meteliä. Hetken päästä vilkaisin terassin oven...
  4. metsänpeitto

    "Äiti, mä kuulin kyllä millä sanalla sä kutsuit niitä tyyppejä"

    Onneksi ei päässyt suusta pahempaa ilmaisua, kuin "idiootit", vaikka mielessäni taisi tulla aikamoinen kasa idioottia pahempia ilmaisuja :whistle: Oltiin menossa sisään kauppaan, lähellä jo kaupan ovia. Ei kävelty missään puskissa, vaan ihan normaalisti siinä kävelyalueella, näkyvyyttä...
  5. metsänpeitto

    Onko se jokin kirjoittamaton sääntö, että blogissa pitää järjestää arvonta jossain välissä?

    Niin kuin tyyliin "20 000 kävijää" ja niin edelleen. Kuuluuko sellainen kohteliaisuussyistä järjestää, kaipaako ihmiset sellaisia? :snotty:
  6. metsänpeitto

    Bloggerin käyttäjät. Pääsettekö kirjautumaan?

    Ei toimi kirjautuminen, sanoo ettei verkkosivu ole käytettävissä... : /
  7. metsänpeitto

    Kuinka monta tuntia soittoharkkoja päivässä menee vielä normaalin elämisen äänten piiriin?

    :kieh: Jotenkin kolme tuntia alkaa jo vähän risoa.. :laugh:
  8. metsänpeitto

    Kertokaas, AD(H)D-asiantuntijat... voiko ko. diagnoosiin liittyä epätavallista reagointia tietyille lääkkeille?

    Eli siis, onko tilastopoikkeamaa esim siinä, miten ADD/ADHD-hlö reagoi keskushermostoon vaikuttaviin lääkkeisiin?
  9. metsänpeitto

    Käyttäisittekö eläinrasvasta valmistettua saippuaa?

    Saippuakyselystä tuli mieleeni. Tuolla kaapissa on muutama pala ehtaa sianihrasta valmistettua saippuaa. En kykene ottamaan niitä käyttöön millään :D
  10. metsänpeitto

    Olen luullut, että tällainen on ihan normaali vaihe parisuhteessa.

    Okei, myönnettään ettei lähdekään ole paras, jos lukee netissä Iltalehdestä siteerauksen Seiskasta. Mutta menköön. Siellä oli juttu jostain missistä, joka oli jättänyt poikaystävänsä. Missi oli kommentoinut asiaa mm näin: "Kamalaa huomata, että pärjääkin ilman toista, kun on luullut olevansa...
  11. metsänpeitto

    Sepsiksestä.. kuinka nopeasti kuume yleensä nousee, jos on noustakseen?

    Viimeksi oireena oli kuume, kun lähdettiin sairaalaan, nyt ei ole kuumetta mutta vointi melko huono. (Ja kyllä, olen soittanut lääkärille, käski katsella kotona vielä. En vaan huomannut kysyä, että nouseeko aina kuume vai ei)
  12. metsänpeitto

    Koska viimeksi olet suoraan sanonut jollekin, että hän on hyvä vanhempi?

    Kuuluuko sellainen ylipäätään tapoihisi, siis että kehuisit jonkun toisen vanhemmuutta tai antaisit hyvää palautetta? Entä kuinka usein saat itse sellaista palautetta?
  13. metsänpeitto

    Jos toimisitte lapsenvahtina hyvin vaativalle lapselle...

    ... siis sellaiselle, jonka hoito on useammastakin syystä hyvin vaativaa ja myöskin väsyttävää. Huomaisitte vaikka ensimmäistä kertaa, että kylläpä tuo lapsi todellakin on "työläs". Niin mikä olisi teidän johtopäätöksenne? Ajatella, ettei enää ikinä halua ottaa noin väsyttävää lasta...
  14. metsänpeitto

    Jos teille sanotaan yllättyneesti "Ai sä olet SEN ikäinen", niin kumpaan suuntaan tulkitsette kommentin?

    Eli oletatteko, että teitä luultiin juuri paljon vanhemmaksi vai nuoremmaksi?
  15. metsänpeitto

    Keltamaksainen kojootti...

    Mistä tulee sanonta keltamaksainen? Ja miksi sillä viitataan johonkin alhaiseen? Onko se vihjaus johonkin alhaiseen pirtunryystäjään, joka on juonut maksansa ja siksi keltainen? Mutta ei se maksa silloin ole keltainen |O
  16. metsänpeitto

    Onko teidän sukupuolestanne erehdytty? Millaisessa tilanteessa?

    Viime aikoina ei enää, mutta teininä minua luultiin rinnoista huolimatta useamman kerran pojaksi :D Samoin parikymppisenä, kun tulin raksavaatteissa töistä, pitkät hiukset vedettynä tiukalle ponnarille, sellainen ihana päänahkaa myötäilevä kampaus siis... jotkut edelläni kulkevat tytöt...
  17. metsänpeitto

    Kuka muu tykkää Louis Theroux´n ohjelmista?

    Tällainen tärkeä kysymys :)
  18. metsänpeitto

    Jonkun pitäisi potkia minut sänkyyn.

    Miten voi olla niin vaikea klikata punaista ruksia? :kieh:
  19. metsänpeitto

    Kesä aikaa hankkia opiskelumotivaatiota.

    Hyviä ideoita? Ongelmina alkuun esimerkiksi: - iso osa luennoista on tuntunut ajanhukalta - iso osa opinnoista on tehotonta - iso osa opinnoista on joustamatonta - tajuttomasti tekemistä - epäilys alavalinnasta - ikäero - motivaatio - kiinnostuksen puute tällä hetkellä - muiden...

Yhteistyössä