Hakutulokset

  1. M

    maajussit jussi ja aslak? miten niiden kävi?

    just joo. eli kukaan niistä maajusseista ei sitten ollutkaan tosissaan hakemassa vaimoa kun eivät ketään kelpuuttaneet .pöh.
  2. M

    maajussit jussi ja aslak? miten niiden kävi?

    eikö kukaan halua kertoa...
  3. M

    maajussit jussi ja aslak? miten niiden kävi?

    jäi perjantain jakso väliin, ja muista maajusseista löysinkin tietoa, mut miten noitten kävi sitten lopulta?
  4. M

    painonnostosta jotain tietävät

    tavotteena ois savusukelluskurssi, veparipohjalta ;) tuntuu vaan niin mahottomalta. jalkakyykyt meni eilen B)
  5. M

    painonnostosta jotain tietävät

    jaksan nyt nostaa penkistä 45 kiloa yhden kerran. kuinka nopeasti on mahdollista kasvattaa voimaa niin että jaksan nostan sen 45 kg 20 kertaa? miettii päässänsä hän.. :whistle:
  6. M

    Kertokaapa mielipiteitänne, koskee miestäni!

    kyllä musta vaikuttaa että ette ole tasavertaisia tuossa teidän suhteessa, mies kontrolloi sun menoja ihan liikaa. aattelin että oisitte nuorempia mutta kyllä sun pitäis jo tuossa iässä ymmärtää että ei sun mies voi sua tollai kohdella!
  7. M

    Kertokaapa mielipiteitänne, koskee miestäni!

    minkäikäisiä olette? monta lasta?
  8. M

    dexterin viimenen jakso

    alkaa kohta, sitte jää taas tauolle.. huippusarja :D
  9. M

    söisittekö vielä?

    näin just :kieh:
  10. M

    söisittekö vielä?

    tää just on niin totta ja huvittavaa. monien ravintoloiden asiakkaat todellakin joutuvat syömään paljon kaikkea mitä eivät kotioloissa enää kelpuuttaisi ruuaksi :D tiedän miten useissa paikoissa toimitaan keittiöissä, käyn siellä silti, ja olen edelleen hengissä. :kieh:
  11. M

    söisittekö vielä?

    käytätkö aina fetapurkin kerralla kun sen avaat? mille se pahanmakuinen feta maistuu? jääkaapille? onneks mun makuaisti ei oo noin tarkka.
  12. M

    söisittekö vielä?

    mitä tarkotat "kamalaksi" ? feta ei pilaannu parissa päivässä salaatin seassa jos on ollut tuoretta kun salaatti on tehty. maku voi ehkä muuttua, väriäkin voi ottaa muista salaattiaineksi, mutta ei se pilaantunutta ole. kyllä se mun mielestä on hysteriaa kun luullaan että ruoka pilaantuu...
  13. M

    ootko fiksumpi kuin koululainen

    ei uskaltanu arvata viimeseen kysymykseen , joten luovutti ja otti 9000. jos ois arvannu väärin ois saanu 3000 ja jos ois tienny ois saanu 12 000.
  14. M

    ootko fiksumpi kuin koululainen

    mut voi olla et jos ois ite siellä seissy, nii ois pää tyhjentynyt lahjakkaasti kaikesta tietämyksestä :laugh:
  15. M

    söisittekö vielä?

    joo älä ihmees. kuolet vielä. sori. oli pakko. ihmetyttää hysteerikot.
  16. M

    söisittekö vielä?

    riippuu miltä se näyttää. ja kuinka vanhoista aineksista tehty. jos tehty tuoreista eikä kauheen ruskeeksi oo menny, nii söisin.
  17. M

    ootko fiksumpi kuin koululainen

    voi dääm. meiksi ois saanu 12 tonnii jos oisin tuolla ollu :D yhden virheen saa tehdä kun siinä on se pelastus, ja mä luulin et mars on kuumempi kuin venus (muistelin sitä luetteloa palloista auringosta poispäin ja siinä mun muistamassa meni väärinpäin) :whistle: muut oisin tienny, aika...
  18. M

    edullisia nää vapaapäivät..

    no eipä tänään ilmenny mitään yllärilaskuja :D kirpparille tosin tuhlasin 15,-, mut sain kyllä pussillisen vaatteita lapsille sillä rahalla!
  19. M

    Vaikeuksien kautta voittoon, onko kellään kokemusta? (Parisuhde)

    meillä mies muuttui siinä vaiheessa kun pyysin nimen avioeropaperiin. oli suostuvainen eroon jos sitä halusin, mut mentiin sit kuitenkin terapiaan yhdessä. ja se kannatti. nyt tuntuis et oli oikea ratkaisu perua ero, vaikka olin mielessäni sen päätöksen jo tehnyt.
  20. M

    Mihin mennä jouluksi..24-25.12 tai 24.-26.12

    voi prkl! kirjotin jo pitkä jutun ja sit se hävis!!! siis me oltiin sattuneesta syystä (harkittiin avioeroa, ei paljo joulufiilistä...) ruotsin laivalla, lähtö aattona ja takas tapanina. ihana kun pääs valmiiseen pöytään, ja lapset tykkäs ku oli ohjelmaa ja oikea pukkikin jakoi lahjat jotka...

Yhteistyössä