Hakutulokset

  1. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Joo siis sillä tavalla että yhtään raskautta ei oltu saatu alkuun omilla soluilla. Mulla leikattiin kaikkiaan 3 kertaa endometrioosia joista viimeisin leikkaus oli iso ja sen jälkeen ajettiin omat hormonit alas ettei pääse vaikuttamaan hoitoihin, tiedossa oli että raskaus hoitaisi endoa kunhan...
  2. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Meille tehtiin hoidot, ensin 4xIVF ja sitten luovutettu, silloisessa Fertinovassa. Mun taustat huomioiden, paha endometrioosi, siirrettiin 2 alkiota ensimmäisestä luovutetusta hoidosta kun me sitä haluttiin ja vaadittiin, taustalla jo 6 vuotta yrittämistä. Molemmat alkiot kiinnittyi onneksemme...
  3. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Silmu mun oli pakko kaivaa jostain salasana kun luin sun pähkäilyt endosta… Mä siis kirjoittelin täällä ahkerasti vuonna 2014 kun hoito luovutetuilla päätettiin tehdä. Takana lapsettomuutta 6 vuotta ja hoitoja omilla soluilla 4 inseminaatiota ja 5 IVF ja 2 endo-leikkausta joista toinen iso...
  4. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Meillä kaksikko lähentelee 4-vuotta... Niin rakkaista, niin omia <3 Toinen muistuttaa äitiä ja toinen isää ;)
  5. J

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Onnea sulle paljon :) Muistan että tuli joitakin vuosia sitten höpöteltyä ;) En tiedä muistatko mulla me saatiin 6 vuoden hoitojen jälkeen kaksospojat 2014 :)
  6. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Pitkästä aikaa kirjauduin ja huomasin kysymyksen! Mulla on kaksospojat syntyneet 11/2014 luovutetuilla munasoluilla :) Mitä haluaisit tietää? :)
  7. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Sukkis mulla oli sama tausta kuin sulla, tosin endometrioosi löydettiin jo nuorempana mutta kun oltiin yritetty raskautta vuosi niin epäiltiin endometrioosin syyksi. Meille tehtiin ensin julkisella 3 IVF-hoitoa josta siirryttiin Fertinovaan. Siellä vielä 2 IVF-hoitoa omilla soluilla (koska...
  8. J

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Iitulle sylin täydeltä onnea :) nyt se on totta ja sylissä!! Tuttipulloista, meidän pojilla oli/ on Philips Avent koliikkipullot koska estävät ilman nielemistä niin paljon ja tutti jäljittelee nänniä. johkunen ja tuplapojat 1v1kk ja täällä kävellään kovasti :)
  9. J

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    onnea aniraz pienestä <3
  10. J

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Onnea Lempiviola pienestä :) Aniraz tsemppiä ja paljon onnea huomiselle!!! Iitu hieman myöhässä vastaus mutta joo, meillä alkaa kotona olemaan jo 2 taaperoa eikä vauvaa :) Kotona olen alustavasti ensi syksyyn eli pojat lähentelee sitten 2-vuotta. Saigan kysymykseen vastaus: pojat tuntuvat...
  11. J

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Anirazille hirmu paljon tsemppiä viime metreille!!! Iitu on jo noin pitkällä :) Nopeasti vaan kirjauduin pitkästä aikaa, pojat herää kohta ja täyttää kuukauden päästä jo vuoden! johkunen ja pojat 11kk
  12. J

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    aniraz onnittelut mammaloman alkamisesta :) vanhat kerholaiset kyselivät kuulumisiasi ja piu_pau lähetti lämpimiä terkkuja pojan odotteluun :) hänellä nyt 4kk poika. Jos haluat tulla jakamaan vauva-arkea meidän fb-ryhmään (salattu ryhmä) niin pistä viestiä! Muutoin malttia mahan ja vauvan...
  13. J

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Aniraz komppaan muita, mäkin sain närästykseen hyvän reseptilääkkeen ja alkoi helpottaa! Mulla alkoi selkäkivut suunnilleen samoihin aikoihin, tein myös päätetyötä. Saikulla olin selän takia rv26 lähtien ja kaksosista lopullinen saikku rv28. Ja tukivyö ei mulla paljon enää auttanut. Sitten tuo...
  14. J

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Vaatteista vielä... Meillä pojat oli 49cm ja painot 2566g ja 2828g kun syntyivät, tutan 50cm olivat reilut ja menivät toista kuukautta, vendi ja name it olivat 50cm heti aika hyvät ja menivät about kuukauden, samoin kappahl 56cm menivät heti kun ovat kapeata mallia. Iitu oot jo hyvillä viikoilla...
  15. J

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Fanni mietti vaatekokoja, oma kokemus: -hm suht pieniä - lindex isompia kuin hm mutta kapeita malleja - kappahl taas isompia - vendi suht pieniä - lotta&lassi ns. normikokoa - tutta isompia Käytännössä tutta ja kappahl mennyt pidempään kun muut koot jo vaihtuneet, hm ja vendi mennyt ekana...
  16. J

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Aniraz hyvä että hommasitte tuon babybjörn sitterin, tosi hyvät istua ja syöttää vauvalle sitten soseita! Meillä pojat ovat syöneet niissä 3kk lähtien ja edelleen nyt 7kk iässä kun on tukevampi vielä syödä kuin syöttötuoli. Samoin toinen poika oppi siinä itse kiikuttamaan itseään pari kuukautta...
  17. J

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    aniraz mun on pitänyt jo monta kertaa kirjoittaa että onnea pienestä poika-lupauksesta :) täällä kaksi 7kk poikaa opettelee kovasti liikkumaan :) ja weeru mun vatsa oli tietysti myös iso ja siitä huomauteltiin mutta ihmekös se kun kaksosista viikolla 28 vatsa on yhtä iso kuin yksösraskauden...
  18. J

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Ai niin, Haikalllekin tosi paljon tsemppiä loppuun ja että kaikki menee hyvin tuplien kanssa!!
  19. J

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Hienoa Iitu, loistava joululahja :heart: Weeru mulla alkoi seurannat muistaakseni rakenneultrasta 4 viikon välein, joskus rv 32 2 viikon välein ja ihan lopussa viikon. Raskaus kesti 38+5 jolloin sektio ja mulla oli molemmat vauvat omissa yksiöissään eli riski kaikkein pienin kaksosissa...
  20. J

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Iitulle paljon tsemppiä ultran odotteluun :) Ja aniraz on jo noin hyvillä viikoilla :) Persika sä oletkin kohta maalissa :) Käyn välillä lukemassa kuulumisia ja aina tuntuu hyvältä kun kirjoittelijoiden määrä kasvaa ja vauvoja syntyy terveinä =) Meidän pojat ovat ihan kohta puoli...

Yhteistyössä