Hakutulokset

  1. T

    Karppaajan päiväkirja

    No niinhän se on tehtävä jos ei maistu :) Mä olen tyytyväinen valiooni ja laihtunu n.3kg :) Syön paljo vihanneksia ja salaattia ja sit lihaa ja turkkijogurttia joka on NIIN HYVÄÄ!!
  2. T

    Karppaajan päiväkirja

    Hyvä hyvä!! :) Mä olen ite kans kokeillu aiemminki vhh:ta ja sillon muaki alko ällöttää munat ja nakit :D Nyt olen vähän paremmin perillä asioista ja syön hieman monipuolisemmin. Ite tykkään ihan älyttömästi turkkilaisesta jogurtista ja syönki sitä aamupalaksi. Laitan sekaan ihan pikkusen...
  3. T

    Karppaajan päiväkirja

    Voi harmi kun lopetit. Olisin tullu sulle seuraksi. Olen nyt ööö vähän alle viikko sitten alottanu kans, vedin itseni ihan ketoosiin ja edelleen siellä pysytään. Olis ollut kivaa jutskailla toisen uuden karppaajan kans :) Älä tyttö luovuta vielä!!
  4. T

    Mikä oli asemasi koulussa? Kiusaaja, kiusattu, nobody jota ei kukaan edes noteerannu

    Tavis olin. Noista sun vaihtoehdoista jos pitää valita niin nobody.
  5. T

    G: Minkä ikäinen olit kun joit ekan kerran alkoholia?

    14v join joitain siidereitä.
  6. T

    **** KOLMATTA kaipaavien TOUKOKUU ****

    Täällä olis kp2/28-30 yk 2 Vaihan vähän kiertopäiviä ku tuntuu lyhentyneen.
  7. T

    Kuinka paljon ulkoilette nyt lasten kanssa?

    Minä harvemmin niiden kans ulkona olen, mut mies on sitäki enemmän. Ja kahestaanki ne tossa pihassa usein leikkii.
  8. T

    Mitä lykkäätte tänään?

    En taida jaksaa vielä imuroida noita roskia jotka löytyi ku siirsin vähän sohvaa. Lupasin mennä leikkimään lasten kans kohta ni ei ehi nyt imuroida :saint:
  9. T

    **** KOLMATTA kaipaavien HUHTIKUU ****

    Sunflower, onpa ikävä sun tilanne :( Niin kauan ku ei verta näy, on toivoa! Kiva, et muutki piti esittelyjä :) Mäki ehkä uskallan nyt jatkaa. Mekin asutaan pienellä paikalla, ja ihan maalla :D 10km on meiltä tuonne pieneen keskustaan eikä naapureita ihan lähellä ole ku yhet, ja neki on mun...
  10. T

    **** KOLMATTA kaipaavien HUHTIKUU ****

    m0308 ONNEA!!! :) :flower: :heart:
  11. T

    5-vuotiaista pojista kysymys

    104/110cm
  12. T

    Onks muita samanlaisia? Mulla ei oo yhtään kaveria.

    Oulunseutulaiset voi laittaa mulle viestiä jos haluaa :)
  13. T

    miksei gynet/lääkärit

    Kyllä multa on ainakin kielletty kaikki muut hormonivalmisteet kuin minipillerit. Tosin en suostu käyttämään edes niitä. Olen kanssasi samaa mieltä että myrkkyjä ne on.
  14. T

    ja meille ei pääsiäistä tule

    Ei ne kodit välttämättä aina ole sekaisin, mut kyllähän sitä hiekkaa kertyy varsinkin eteiseen, ja roskia keittiön lattialle vaikka kuinka imuroi melkein joka päivä. Meillä tulee myös tahroja lattiaan ja esim. oviin, kun lapset ehtii likaisilla käsillä hiplata joka paikan käsienpesureissulla...
  15. T

    **** KOLMATTA kaipaavien HUHTIKUU ****

    Kpt :( :hug:
  16. T

    Kestäisittekö jos näkisitte miestänne vain 2 kertaa/kk???

    Pakosta kestää mitä vain. Olen kestänyt tuon tilanteen, tosin erona oli että tapasimme tollaisessa tilanteessa jossa pystyimme matkustamaan toistemme luo pari kertaa kuussa. Niin on eletty pari vuotta, että näin miestä vain viikonloppuisin, silloin oli jo lapset ja kaikki. Vapaaehtoisesti mä...
  17. T

    **** KOLMATTA kaipaavien HUHTIKUU ****

    Mullaki on noita :D Hommasin ne jo sillon vajaa vuosi sitten mutta nyt vasta olen alkanu syömään.
  18. T

    **** KOLMATTA kaipaavien HUHTIKUU ****

    Ainiin! piti vielä aurongonkukkaa tsempata! Toi on vihoviimeistä ettei menkat tuu ajallaan ja testi näyttää negaa. Nyt koita olla stressaamatta ettei vaan sen takia jää menkat pois. Vaikka toivon tietty ettei ne tulis ollenkaan!
  19. T

    **** KOLMATTA kaipaavien HUHTIKUU ****

    Kultakurkku, jaa sulla on tommonen tilanne. Toivotaan et tulisit raskaaksi, tai sit edes alkais ne menkat et tietäisit vähän missä mennään :) Mymosa, koita tosiaan ottaa ilman stressiä asioiden kanssa :) Uskon kyllä, että saat painoasi pudotettua tarpeeksi ja syksyllä voitte sitten aloittaa...
  20. T

    **** KOLMATTA kaipaavien HUHTIKUU ****

    Pettunia, voi kun sulla on jännää, mä lähetän sulle täältä puhtaita tuulia, ei punaisia ollenkaan! Sunflower, ihanasti sulla lähteny senttejä!! Toivotaan, ettei verta näkyisi :) Kultakurkku, voi, onpa ihana uutinen sun ystävällä :) Mikäpä oliskaa sen ihanempaa ku odottaa vauvoja...

Yhteistyössä