Hakutulokset

  1. Lex

    Kuolemasta kertovia lauluja?

    Paula Vesala ja Pekka Kuusisto: Kiestinki
  2. Lex

    Olenko huono äiti?

    Oikeesti. Nyt vähän itseluottamusta, nainen! :D No, koska kuitenkin olet huolesi kanssa ilmeisen tosissasi, niin vastaan; et ole.
  3. Lex

    Äidin ruutuaika ja ikä?

    Tietokonetta keskimäärin 8 tuntia päivässä, telkkaa ehkä 1-2 h. 28 v.
  4. Lex

    Mies haluaa aina vain pullaa, olisiko muita ideoita?

    No mitäs jos mies leipois vaikka itse pullansa ja sinä leivot ihan mitä mieleen juolahtaa? Juustokakut ja muffinit on kivoja myös. Ja sämpylät.
  5. Lex

    Saako sosiaalitoimi kysellä lääkäriltä minusta tietoja? Olivat soittaneet lääkärille.

    Ei millään pahalla, mutta tosi outo ajatus että välttelee kaikin tavoin terveystietojensa tallentamista julkiselle. Miksi ihmeessä? Kai tuo nyt vaikuttaa vähintäänkin salamyhkäiseltä.
  6. Lex

    Meneekö tieto pahoinpitelystä sosiaalitoimistoon?

    No miksi se nyt sinne menisi? Ei kai nyt sentään aikuisten tekemistä rikoksista sossuun kannella, ellei ole erityisesti syytä olettaa olevan lastensuojelun tarvetta jne.
  7. Lex

    Antaako teidän miehet teidän käytellä dildojanne?

    Enpä oo tullut kysyneeksi :O
  8. Lex

    en jaksa miehen välinpitämätöntä asennetta seksuaalisuuteen ja minun tunteisiin

    Johtuipa sitten haluttomuus stressistä, stressi haluttomuudesta tai ylipäätään syy ja seuraus mikä hyvänsä, on olennaista se onko osapuolilla halukkuuttaa näitä syitä hoitaa. Mitä auttaa tietoisuus, että ongelman pohjalla on vaikkapa työstressi, jos itse stressaaja haluaa vain rypeä tässä...
  9. Lex

    Minkä ikäisi ovat nuo miehet jotka ovat seksuaalisesti haluttomia?

    Ei mullakaan enää, vaihdoin miestä. Lapset oli silti pakko pitää.
  10. Lex

    en jaksa miehen välinpitämätöntä asennetta seksuaalisuuteen ja minun tunteisiin

    Itse en ainakaan päässyt tuon asian yli, vaan lopulta varsinaisen asian ympärille kasaantuneet muut ongelmat tekivät avioliitosta selvää. Ex-mies ei taida tänäkään päivänä ymmärtää, että jokin olisi mennyt vikaan.
  11. Lex

    Onko ok? Parkkeeraus

    Herkkähipiäinen tai ei, futiksen pelaaminen sisäpihalla tuskin aiheuttaa hengenvaaraa kenellekään.
  12. Lex

    Voihan perse...

    Suostutteleminen ei ole tämän lapsen kanssa valitettavasti mahdollista. Ainoat vaihtoehdot ovat ottaa verikoe kiinni pitämällä tai jättää ottamatta. En kylläkään voi ymmärtää kuinka on mahdollista että lapsella voisi olla vapaus tästä asiasta päättää. Todella typerää ajanhaaskausta käydä...
  13. Lex

    Voihan perse...

    No kerrohan sitten mitä nyt pitää tehdä? Jättää kokonaan ottamatta? Vai antaa lapselle se opetus, että ikävätkin asiat pitää pystyä kohtaamaan, se on turvallista ja siitä selviää kyllä?
  14. Lex

    Voihan perse...

    Kyllä tasan tarkkaan saan vaikka itse pidettyä lapsen kättä kiinni niin, että siitä verikokeen saa. Lapsi EI VOI PÄÄTTÄÄ tällaista asiaa. Harmittaa, että sen on nyt annettu tapahtua, eli on saanut ihan selkeän voiton tässä asiassa. Jatkossa se tulee olemaan vielä vaikeampaa.
  15. Lex

    Onko ok? Parkkeeraus

    Nii-in. Pelastustie toki on muutakin kuin paloauton keulan leveys. Esim. nostolava tarvitsee aikamoisen alan tukijaloille yms.
  16. Lex

    Voihan perse...

    ...nyt on ilmeisesti siis saavutettu se 8 vuoden merkittävä ikä, jolloin lapsi saa itse päättää omasta hoidostaan! :headwall: Poika oli mennyt isänsä kanssa labraan verikoetta varten aamulla, ja todella pelkäävä tapaus kyseessä. Kun poika oli sitten verikokeesti kieltäytynyt eikä ollut...
  17. Lex

    Inhoatko sinä semmoisia arkipäiviä, jos päivä ei mene niin kuin se yleensä

    En. Tykkään enemmän vaihtelusta kuin rutiineista.
  18. Lex

    Voisitteko elää ilman mitään tukia?

    Saan pelkän lapsilisän, joten tällä hetkellä ero ei olisi merkittävä. Äitiysvapaalla tai työttömänä tosin olisi hankala elää ihan nollabudjetilla.

Yhteistyössä