Hakutulokset

  1. H

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Juu, facebook tili löytyy :) ja oikeestaa siellä tulee kyllä käytyä enemmän kuin täällä :ashamed: Joten kaveriksi saa pyytää :D mulla on oikeestaa muitakin sellasia kavereita nyt siellä joilla on samanlainen elämäntilanne. Vaihdellaan kuulumisia melkein joka päivä, mikä on itsestäni mukavaa, kun...
  2. H

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Hyvää äitienpäivää kaikille näin myöhässä kans :) nyt on 4kk neuvola takana ja kovasti kasvetaan. Tällä hetkellä pojalla mittaa 65,4cm ja 7405g. Ja pitipä vielä lääkäritädille näyttää kaikki temput, ettei varmasti pääse helpolla tutkimaan :D Onko kukaan muu ehtinyt vielä aloittaa soseiden...
  3. H

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Nonii, nyt on eka viikko takana velli ja sose maisteluita :) ja hyvin näyttää menevän. Pientä harjoittelua oli kyllä tuon vellitutin kanssa, kun siitä tulee tavaraa ulos vähän vilkkaammin kuin maitotutista :D mutta nyt menee jo kuin vanhalla tekijällä :laugh: soseita ei olla viel maisteltu kuin...
  4. H

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Joo, olihan se aika tuskallista silloin ku Jonni lopetti tissistä juomisen :/ kumminki maitoa mulla viel riitti jonkun verran :) mut noin viikon sisällä olo jo helpottu, piti vaa muistaa ettei pumppaile liikaa vaa sen verran et helpottaa... Ja tietty lämmin suihku autto kans =) olishan se ollu...
  5. H

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Meillä loppui imetys siihen, kun Jonni aloitti kyllä imemään mutta sylki aina maidon ulos ja naureskeli aina siihen päälle :D niin ajattelin jo oman kärsivällisyyden kannalta siirtyä kokonaan pulloon =) oli kyllä ihana tunne saada vaihdettua imetysliivit kunnon rintaliiveihin :) aluksi oli kyllä...
  6. H

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Voi vitsi, olipas ihana tulla tänne pitkästä aikaa ja lukea kaikkien kuulumisia! :) tosiaan päivät on menny melko nopeasti ja koneella ei ehdi paljon olemaan :D nyt pikaisesti kerron vähän kuulumisia, kun pitää ehtiä kampaajalle ja palailen sitten paremmalla ajalla. Eli aluksi oikein paljon...
  7. H

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Onnea Sparkle =) teidän hääyöstä tulee varmasti ihana :heart: ja ikimuistoinen!! Oon ite miettiny pariin kertaan alkoholin käyttöä imetyksen aikana, että miten sitä uskaltaa ottaa? Sauna siiderin oon meinan muutaman kerran juoda, mut oon sitte jättän ottamatta. Jälkitarkastuksessa kysyin...
  8. H

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    No,niin nyt voi sitten meidän pikkuista sanoo ihan virallisesti Jonni Tapaniksi :heart: viime sunnuntaina pappi kasteella siunasi. Mulla kans oli imettäessä nännit tosi kipeet : / käytin kans Lansinoh-voidetta, mut ei se pitkää auttanu. Nyt oon alkanu käyttää rintakumia syöttäessä, ni on...
  9. H

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    En muistanu kirjottaa äskeiseen, että meillä välillä hamuillaan tissillä suu auki sen takia, kun poika haluaa jotain imeä, mutta nälkä ei kumminkaan ole =) niin silloin olen antanut tutin suuhun ja sitä on sitten tyytyväisenä imeskellyt. Sylkee kyllä sitten tutin pois suusta jos onkin nälkä eikä...
  10. H

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Meillä myös samaa suu auki hamuilua tissillä ja sitten yhtäkkiä tarrataan kiinni siinä pelossa, että tissi juoksee karkuun :laugh: yöt meillä menee paremmin vieressä nukkuessa, mutta päivät nukkuu omassa sängyssä =) helpottaa äitiäkin yöllä, kun pikkuinen vieressä niin ei tarvitse koko ajan...
  11. H

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Mä imetän milloin missäkin asennossa :D yöllä yleensä sängyssä kyljellää, mut päivisin istuen sohvalla =) istuen on se mukava puoli, että silloin meidän poitsu ainakin tapittaa silmillään mun silmiin koko imetyksen ajan :) ja välillä jopa pysyy vielä hereillä syönnin jälkeen, ettei nukahda heti...
  12. H

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Ihana nimi valinta Sparkle :heart: meillä myös oli Jami nimilistalla =) mutta päädyttiin sitten antaa nimeksi Jonni Tapani, minkä pappi virallistaa nyt Sunnuntaina :D Meillä myös imetys sujuu hyvin, lähti maito nousuun jo sairaalassa toisena päivänä ja hyvin on riittänyt. Ehkä liiankin hyvin ...
  13. H

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Onnea Sparkle pienestä nyytistä :hug: onneksi kaikki meni loppujen lopuksi hyvin, vaikka kaikenlaisia vastoin käymisiä tulikin vastaan =) tänne palstalle on tosiaan riittänyt erilaisia synnytys kokemuksia, taitaa jokaisella ainakin luetun perusteella olla erilainen synnytys kokemus takana...
  14. H

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Onnea paljon kaikille uusille äiteille ja isille!! :hug: taitaa olla kaikki vauvelit kohta jo ulkona =)
  15. H

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Hyvä kuulla Monchichi, että oot kunnossa ja vauva myös :hug: ja onnea vielä pienokaisesta!! Meillä oli toissa päivänä ensimmäinen lastenneuvola =) pituutta ja painoa on poitsulle kertynyt hyvin 53,5cm ja 4120g, eikä mikään ihme sillä määrällä maitoa mitä meillä tisusta imetään :D viime yönä...
  16. H

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Tsemppiä Monchihci!! :heart: Voimia ja jaksamista vielä teille muille odotukseen :hug: Mulla oli ennen lapsiveden menoa pientä menkkamaista kipua alavatsassa ja hurjaa jomotusta nivus alueella melkein koko ajan : / lopulta se jomotus oli jo niin tuskasta, et ei meinan pystyy kävelee... Sit...
  17. H

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Tosiaan musta synnytys ei oikeestaa ollu mitenkään "kauhee" kokemus =) siinä kumminkin saa kivunlievitystä tarpeen mukaan... Tää siitä toipuminen on mun mielestä ainakin haastavampaa : / kurjaa olla, kun oma olo on vielä vaiheessa ja haluisi viettää joka sekunnin vauvan kanssa, mutta välillä on...
  18. H

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Huh, onpas tänne tullu kuulumisia paljon sen jälkeen, kun oon viimeks ehtinyt käydä =) mukavaa, että kaikilla on sujunut päivät hyvin... Ja onnea Gixu, Moccalatte ja Celine :heart: ja jaksamisia vielä muille odotukseen! :hug: en oo paljonkaan ehtinyt täällä käydä, kun poika vie niin paljon...
  19. H

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Onhan nää päivät ollu melko "unta" :) ei oo vielä jotenkin kokonaan ymmärtäny, et nyt se masu vaava on todellinen! Univelkaa tietenkin on kertyny : / ja päivällä ei oikein osaa nukkua silloin ku vauvakin nukkuu vaikka pitäis että jaksaa, mutta kyllä sitä rytmiin lopulta pääsee kunhan ensin...
  20. H

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Alussa silloin, kun vedet meni kotona ni muistan kun tärisin pöntöllä istuessa, kun säikähdin lapsiveden verisyyttä : / onneksi mies ei ollut ehtinyt lähtä vielä töihin, että hän oli seurana ja rauhoitteli... Lopulta osasin sitten ottaa rauhallisesti, kun soitin synnärille ja siellä sanottiin...

Yhteistyössä