Hakutulokset

  1. S

    Apua peukun imemisen lopettamiseen!

    Meillä auttoi laastari peukalossa.
  2. S

    Kukaan koukussa tajunnanvirta-peliin?

    merkkaan
  3. S

    Avonin alueen vaihto?

    Tietääkö kukaan onko Avonissa mahdollisuutta vaihtaa alueelta toiseen? Oman alueeni tapaamiset ym on aika kaukana, joten parempi olis olla "omalla alueella" niin pääsisi noihin tapaamisiin/koulutuksiin paremmin mukaan. Olen yrittänyt kysellä omalta aluemyyntipäälliköltä, mutta hän ei ole...
  4. S

    Kosmetologi Hyvinkäälle naisteniltaan?

    Oon järjestämässä naisten hemmotteluillan kavereille lokakuussa. Löytyiskö kosmetologia joka haluaisi tulla tekemään hoitoja vieraille? Hoitovaihtoehdot ja hinnat saat tietenkin itse päättää :-) Ota yhteyttä yv:llä tai sadelmakki@luukku.com
  5. S

    Hyvinkäällä yksinäinen 4-vuotias tyttö!

    Missäpäin Hyvinkäätä asutte?
  6. S

    Siis te Te HYVINKÄÄLLÄ asuvat!!

    Martissa asutaan ja ollaan tykätty =)
  7. S

    Osittainen hoitovapaa ja juhlapyhät

    Itse teen osittaista niin, että olen perjantait kotona. Meillä homma toimii siten, että jos pyhäpäivä osuu perjantaille sitä ei mitenkään "korvata" mulle erikseen. Siis että saisin siitä hyvästä pitää esim. myös torstain vapaata. Jos taas pyhäpäivä on joku muu päivä, tulee siitä ylimääräinen...
  8. S

    30+ ystävää vailla

    Laitoin sulle yv:tä =)
  9. S

    Avon ja kotikutsut??

    Laitoin yksäriä :-)
  10. S

    Avon ja kotikutsut??

    Moi! Onko paikalla ketään Avonin konsulttia, joka pitää kotiesittelyjä 019-alueella?
  11. S

    Sinä joka kirjoitit nimim "Minnesotasta" tuohon muutto Amerikkaan ketjuun!!!

    Nostetaanpa vielä... Ei oo kirjoittaja huomannut... Harmi!
  12. S

    Me muutetaan Amerikkaan ja olen ihan paniikissa!

    Ja piti vielä sanoa, että löydät sieltä varmasti myös suomalaisia kavereita jos niin haluat. Usemmissa kaupungeissa (varsinkin isoimmissa) on varmasti muitakin suomalaisia. Käy esim http://groups.yahoo.com/group/suomiamerikkamammat/ Siellä on vilkasta keskustelua koko ajan ja ehkä joku sattuisi...
  13. S

    Sinä joka kirjoitit nimim "Minnesotasta" tuohon muutto Amerikkaan ketjuun!!!

    Mulla myös siteitä Minneapolisiin ja parhaillaanki mietitään muuttoa sinne. Heitä viestillä (joko yv tai sähköposti sadelmakki@luukku.com). Kiva ois "jutella" lisää =)
  14. S

    Me muutetaan Amerikkaan ja olen ihan paniikissa!

    Jos sattumalta käyt vielä täällä lukemassa, niin heitäpä viestillä! Joko yv:llä jos oot kirjautunu tai sitten sähköpostilla (sadelmakki@luukku.com). Mulla myös siteitä Minneapolisiin ja parhaillaanki suunnitellaan muuttoa sinne. Kiva ois "jutella" lisää =) Ja ap:lle! Lähde vaan ihan avoimin...
  15. S

    Muita[i] yksinäisiä[/i], vailla ystävää/kaveripariskuntaa?

    Näin myös täällä. Ystäväpariskuntia kaipaillaan kun ei sellaisia tosiaan juuri ole. Kaveripiirissä ei ole juuri muilla lapsia, joten me ollaan auttamatta kaikkien "kinkereiden" ulkopuolella :( Asustellaan Uudellamaalla, autolla pääsee vaikka mihin =) Miehen kanssa pitää sitten uskaltaa puhua...
  16. S

    MIKSKÖHÄN ON NIIN VAIKEETA LÖYTÄÄ KAVERIA =(

    Mä kans!! Uudellamaalla myöskin ja samoja ajatuksia ollu kun muillakin. Uusia tuttuja kaivataan :)
  17. S

    Mitä tarhatädeille lahjaksi?

    Tyttö on syksyllä vaihtamassa toiseen päiväkotiin oltuaan nykyisessä 1½-v. Jotain olisi kiva antaa ihanille hoitotädeille läksiäislahjaksi, mutta mitä?? Onko ideoita?

Yhteistyössä