Hakutulokset

  1. S

    Avonin alueen vaihto?

    Tietääkö kukaan onko Avonissa mahdollisuutta vaihtaa alueelta toiseen? Oman alueeni tapaamiset ym on aika kaukana, joten parempi olis olla "omalla alueella" niin pääsisi noihin tapaamisiin/koulutuksiin paremmin mukaan. Olen yrittänyt kysellä omalta aluemyyntipäälliköltä, mutta hän ei ole...
  2. S

    Kosmetologi Hyvinkäälle naisteniltaan?

    Oon järjestämässä naisten hemmotteluillan kavereille lokakuussa. Löytyiskö kosmetologia joka haluaisi tulla tekemään hoitoja vieraille? Hoitovaihtoehdot ja hinnat saat tietenkin itse päättää :-) Ota yhteyttä yv:llä tai sadelmakki@luukku.com
  3. S

    Avon ja kotikutsut??

    Moi! Onko paikalla ketään Avonin konsulttia, joka pitää kotiesittelyjä 019-alueella?
  4. S

    Sinä joka kirjoitit nimim "Minnesotasta" tuohon muutto Amerikkaan ketjuun!!!

    Mulla myös siteitä Minneapolisiin ja parhaillaanki mietitään muuttoa sinne. Heitä viestillä (joko yv tai sähköposti sadelmakki@luukku.com). Kiva ois "jutella" lisää =)
  5. S

    Mitä tarhatädeille lahjaksi?

    Tyttö on syksyllä vaihtamassa toiseen päiväkotiin oltuaan nykyisessä 1½-v. Jotain olisi kiva antaa ihanille hoitotädeille läksiäislahjaksi, mutta mitä?? Onko ideoita?
  6. S

    Hyvinkää ja lähiseudut!

    Heippa! Täällä 31-v kahden lapsen äiti huhuilee uusia tuttavuuksia :) Äitiyslomalla olen ja mukava olisi välillä jutella "aikuisten juttujakin". Heitäpä meilillä sadelmakki@luukku.com

Yhteistyössä