Hakutulokset

  1. H

    Kotimaan adoptio

    Heippa! Ja kiitos onnitteluista :heart: Yrittäkää jaksaa uskoa että jonain päivänä lapsi tulee! Tiedän että se on vaikeaa, mutta älkää luovuttako :hug: Onhan se odotus todella epävarmaa ja jokainen tietää itse kuinka kauan jaksaa odottaa, joskus oli itselläkin mielessä "lopettaa" mutta nyt...
  2. H

    Kotimaan adoptio

    Heippa kaikille odottajille! Minulla on ihania uutisia =) Meidän pitkä odotus on ohi ja olemme saaneet lapsemme kotiin :heart:
  3. H

    Kotimaan adoptio

    Heippa! Mitäs teidän muiden odotukseen kuuluu? Meillä ei mitään uutta, edelleen odotusta. Kevät on ihanaa, odotus hiukan helpompaa kun saa kupsuttaa ulkona =) Oletteko kuulleet mitään uutta kotimaan adoptiosta? Todella vähän siitä kuulee missään, ei edes täällä netissä. Mutta yritetään pitää...
  4. H

    Kotimaan adoptio

    Kivasti tullut keskustelua =) En ole päässyt koneelle vähään aikaan. Tuo puhuminen asiasta taitaa vaihdella aika paljon, itse olemme avoimia mutta emme kuuluta asiaa tuntemattomille. Kaikki tuttavamme tietää ja se on ollut hyvä näin! Nuo kriteerit on kyllä mielenkiitoisia. Muistaakseni luin...
  5. H

    Kotimaan adoptio

    Heippa! Mitäs muiden odotukseen kuuluu? Haluaisin tietää miten te muut puhutte odotuksestanne? tarkoitan sukulaisille, kavereille ja esim. työkavereille? Itse olen kertonut että odotamme lasta ja saan paljon kysymyksiä johon vastaaminen joskus tuottaa ongelmaa..kun kaikkia asioita en haluaisi...
  6. H

    Kotimaan adoptio

    Moikka! Täällä myös kotimaan odottaja. Odotusta takana vuosia, sisältää neuvonta ajan. Neuvonta kertoja n.6kpl ja tapaamiset 6kk välein. Vaikka on hidasta hommaa niin itse tyytyväinen neuvonnan kestoon koska odotuksesta tulisi tosi pitkää jos vain odottaisimme :) Viimevuosina en ole kuullut...
  7. H

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Hei! Päätin vihdoin tulla mukaan ketjuun =) Oon seurannu keskustelua täällä jo jonkin aikaa. Olemme mieheni kanssa kotimaan adoptio odottajia, neuvonta on ohi ja nyt vaan odotellaan :) Täällä tais olla muutama kotimaan odottaja, olisi mukava vaihtaa kuulumisia! Toki on mukava seurata teidän...

Yhteistyössä