Hakutulokset

  1. F

    Ystäviä Varsinais-Suomi

    Hei! Olen naimisissa oleva kolmen pojan 32-v äiti Varsinais-Suomesta ja kaipailisin lisää naistuttavuuksia. Plussaa on, jos sinultakin löytyy pieniä koululaisia tai vauva, mutta kaikki yhteydenotot ovat tervetulleita. Asumme enempikin maaseudulla kuin kaupungissa, joten luonnonläheiset ihmiset...
  2. F

    Rentoja äitejä Varsinais-Suomesta?

    Hei! Kaipailen äitejä ja lapsia kesäseuraksi ja tietysti sen jälkeenkin. Tykätään olla paljon ulkosalla,uimarannat,puistot,retket,kesäkahvilat, maatilat jne..Saataisiinko teistä seuraa? Olen 29.v nainen ja mulle on kaksi poikaa, 5.v ja 3.v. Olen hieman hiljaisempaa sorttia, mutta hyvinkin...
  3. F

    Turunseutulta ystäviä!

    Hei kaikki Naiset! Olen 30-v tietämillä oleva äippä turun seudulta. Meillä on vauva ja 3-vuotias poika. :wave: Tahtoisimme löytää lisää äitejä ja lapsia leikkiseuraksi päivisin, kun suurin osa ihmisistä pakkaa olemaan töissä päivällä ja leikkipuistot on tyhjentyneet talveksi. Meistä saa...
  4. F

    turkuun tapaaminen?

    Ainakaan Wiiwuska ja Smesmira ei vastannut enää mulle, kun kyselin tarkemmin tapaamiseen liittyen.
  5. F

    turkuun tapaaminen?

    taisi kaatua miitti ennen ku ehti ees päivää suunnitella:) mut niin ne taitaa aina mennä:(
  6. F

    turkuun tapaaminen?

    hienoa, että löytyy halukkaista. lähdemmekö kolmisin vai odotellaanko lisää sakkia? wiiwuska ei varmaan halua kauaa odotella, kun la on niin lähellä? onko sinulla ollut ihan siedettävä vointi? olette molemmat näköjään saaneet esikoiset nuorina:) lapset on näköjään eri ikäisiä...mulla vauva ja...
  7. F

    turkuun tapaaminen?

    Hei!:wave: onko täällä äitejä, joita kiinnostaisi tehdä freffit lapsien kanssa turkuun porukalla? tai vaikka myllyyn?=)

Yhteistyössä