Hakutulokset

  1. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Moikka! Mahtaakos kukaan enäää muistaa mua :D Olen ollut tosi saamaton kirjottamaan.. mutta omat "vaivat" ei vieläkään ole ohi.. olin taas kaavinnassa maanantaina ja tänään menin lääkärille jossa todettiin kohtutulehdus.. onhan niitä kaavintoja 3kk sisään jo 6 kertaa tehty plus muut päälle...
  2. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Onnea vauvan saaneille :) mä olen jälleen tyksissä. . Alkaa jo huumori loppua. Viime keskiviikkona alkoi ihan älytön verenvuoto ja meni taad litra tolkulla verta . Eka omaan sairaalaan ja sieltä laittoivat jälleen yhden kaavinnan jälkee tyksiin . Täällä tehtiin embolisaatio. Ja nyt mietitään...
  3. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Onnea kaikille vauvan saaneille ja tsempit teille jotka vielä nyyttiä odotatte :) Meillä on täällä mennyt ihan kivasti. Esikoisella alkaa tänään kesäloma, on menossa vielä eskariin jollekkin sydän kutsuille tänään. Tänään tulee neuvolasta kotikäynnille. Saas nähdä paljon pojat kasvanu...
  4. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Moikka. Olen ollut poissa aika kauan tästä ketjusta :/ olim vuodelevossa sairaalassa ja lopulta synnytys käynnistettiin rv36+1 raskausmyrkytyksen takia . Synnytys olikin sitten jotain ihan kamalaa.. menetin 3 litraa verta ja jouduin ambulanssi kyydillä toiseen sairaalaan. B vauva tuli perässä...
  5. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

    Moikka! Sokerirasituksesta selvitty ja huomenna soitan tuloksista kun samalla jätin pissanäytteen. Olin lauantaina synnärillä kun mahaa poltteli niin kovin koko yön (sellasta menkkamaista jomotusta) ja aamulla oli sellasta paineen tunnetta, soitin sinne ja käskivät käymään. Sydänäänet oli...
  6. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Helmikuu**

    Moikka! Mulla ollut myös noita tuntemuksia ettei saa henkeä. Todella inhottavaa :/ Tänään kävin siellä ultrassa ja kaikki oli ok. Painavat reilu 800g per vauveli :) 3 viikon päästä uusi käynti. Huomenna olen menossa katsomaan ja mahd.ostamaan kaksostenvaunut kun hyvät tuli vastaan. Ostan...
  7. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Helmikuu**

    Moikka. Pikaisesti vaan kommentoin että hengissä täällä ollaan :) enempi ja vähempi oltu taas koko perhe kipeitä.. Tänään oli neuvola ja kaikki ok, painoa nousee mutta nouskoot :D sf mitta oli 30. Hb edelleen sen 110 vaikka syön rautaa. Vauvat potkii ja möyryää niin että välillä ihan...
  8. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Kerttuliinu eskarissa on. Just oli ennen joulua eskari keskustelu jossa tuli pelkkää hyvää palautetta. Kuulemma olisi kouluun valmis vaikka heti. Ja on pidetty muiden lasten keskuudessa ja tulee toimeen kaikkien kanssa. ei syrji ketään ym on meillä 3,5v tyttö myös. Kyllä hän osaa olla...
  9. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Heippa! Vihdoin ja viimein se rakenneultra ohi. Kaikki oli niinkuin pitikin, A vauva oli jalat alapäin ja painoa 351g ja B vauva pää alaspäin ja painoa 354g. Ja tosiaan jatkan tätä poika listaa, molemmat siis poikia <3 meidän akka valta siis pikkasen murenee :D seuraava ultra ens kuun lopulla...
  10. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Kyllä tässä saa stressiä joka asiasta..ultra ois ylihuomenna ja se pelottaa ja hirvittää.. No nyt miehellä epäillään influenssaa..n.30min niin asia varmistuu.. ja tietty en ottanut ees koko rokotetta... Mulla oli korkeet verenpaineet, 152/98 luokkaa.. synnärillä asiaan otettiin kantaan ja...
  11. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Mä silloin ihan alkurskaudessa tosta toksosta paljon lueskelin kun stressasin (yllätys :D ) ja totesin että omalla kohalla on riski lähes olematon ainakin kissan suhteen. se elää kissassa sen tietyn aikaa sen jälkeen kun on sen saanut (oliko se nyt 3vkoa). Meijän katit ollu ulkona viimeks 1,5v...
  12. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Malsa olen Pihlan ja Lawran kanssa samoilla linjoilla. Kiva kuulla että saitte myös positiivisia uutisia. lawra toi pahoinvointi on niin inhottavaa, tiedän tunteen. Mulla on nyt se pahin mennyt ohi mutta välillä (n.kerran vkossa) iskee niin huono olo ja sitten saaki jo juosta vessaan :/...
  13. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Aggen ihan kun oisin lukenut omaa tekstiä kun luin tuota sun tän sivun ekaa kirjotusta. Itse olen samanlainen stressaaja, koko ajan jotain murehdittavaa löytyy. Kuten nyt tuleva rakenneultra..entä jos on jotain vakavaa.. En osaa edes ajatella että nää vauvat elossa syntyisi, en osaa sanoa että...
  14. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Huomenta kaikille :) Täällä ollaan oltu hereillä klo 4 asti.. ja tosiaan klo 1 yöllä sain vasta unta.. ja tuonkin 1-4 välillä useasti herännyt.. meillä vanhemmat lapset alkaneet jotain älämölöä pitämään öisin enempi ja vähempi niin en saa enää sen jälkeen unta. Meillä esikoinen täyttää...
  15. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    lauwra mulle sanottiin että kaksoisraskaudessa rv26 kohdun koko vastaa täysiaikasta yksöisraskauden kohdunkokoa. osasinkohan ton nyt esittää ymmärrettävästi :D ja onhan tää maha jo aika iso.. niiskuilija esikoista odottaessa tunsin liikkeitä vasta rv25 :)
  16. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Voi ei Räpä :/ Miten teillä nyt jatkossa edetään`? tarkotan että saitteko uuden ajan ultraan tms?
  17. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Toukkamasu, täällä myös sormet ristissä että kaikki menee hyvin. Henttu82 mulla on ollut käsien puutumista, eilen puutui eka vasen käsi ja sitten oikea.. en tiedä mistä moinen. Täällä ollaan sairaslomalla, viikko takana ja kaksi edessä (sitten taas lääkäriin). ei vaan siis selkä kestä ja...
  18. N

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Heippa! En ole taaskaan aikoihin täällä ollut kun olen ollut ihan vuoteen oma. Ollaan täällä sairasteltu ihan urakalla ja itse olen jo aikasta hyvin toipunut keuhkokuumeesta. Oli aika tujakka antibiotti, jouduin siis melkeen kaksi viikkoa syömään antibioottia(vahva annostus). Ja tottakai...
  19. N

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Heippa! Tervetuloa maamis :) Tänään oli sitten se ultra. Jännitin niin että kädet tärisi. Kaikki oli niinkuin pitikin. Toisella turvotus 0,8mm ja toisella 0,7mm. Sitä verikoetta ei oteta. Mutta siis toinen vempula vastasi viikkoja 12+4 ja toinen 12+1 mutta se nyt aika tavallista. Mulla...
  20. N

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Moikka . Täällä minäkin taustalla lueskelemassa. Tänään oli ylimääräinen neuvola käynti koska verenpaine on niin korkealla (152/95 ja syke 107). Mutta taas kuunneltiin sydänääniä ja hyvin kuului. Keskiviikkona oisin sitten ultra. Jotenkin jännittää ja samalla hirvittää.. Onko fb:ssä joku ryhmä...

Yhteistyössä