Hakutulokset

  1. K

    ***Me monikot***

    Heips! Vähän meidän kuulumisia... Kyselinkin jossain vaiheessa yömaidon lopetuksesta ym. No lopetettiin n. 2,5 viikkoa sitten yömaito, josko yöt siitä rauhoittuisivat, meilläkun tuppas olemaan tunnin välein heräilyä. Ja kuinkas ollakkaan, oli yökin kun molemmat nukkuivat koko yön ( 19.30-...
  2. K

    ***Me monikot***

    Moi, buckthornberry, meillä samaa ongelmaa. Ei meinaa millään saada menemään maitoa tarvittavaa määrää. Maitotuotteita kyllä syövät viiliä,jugurttia ym. mutta pitäisihän sitä nestettäkin saada. Ja meillä kanssa neuvolassa neuvoivat laittamaan maitoa puuroon ja ruokaan. Ruoan kanssa ollaan...
  3. K

    ***Me monikot***

    Enie joo saat laittaa mut etusivulle, tuplat on 12/09. En tiedä mitä lie eroahdistusta täällä, mutta toinen pojista ei käy kun mun kans nukkumaan ja yölläkään ei tunnu isä kelpaavan lohduttajaksi. Rauhoittuu heti mun otettua poika, niin ja meillä siis ollaan nuhassa, joten yöheräämisiä on. Hän...
  4. K

    ***Me monikot***

    Moikka! Olen paljon lueskellut teidän juttuja ja nyt päätin sitten itsekin osallistua keskusteluun. Kyllä kuulostaa niin tutuille nuo jutut. Meillä 10,5 kk kaksospojat ja kyllä mekin vain kotosalla ollaan. Kesällä kun oli lämpimämpi niin tulikin vielä käytyä jossain kun ei tarvinnut pukea niin...

Yhteistyössä