Hakutulokset

  1. fortunate

    Onko totta että tampoonit ovat tarkoitettu vain synnyttäneille naisille?

    On, itse tosin joudun käyttämään tyynyä tamppoonin sijasta, sen verran aito synnyttänyt suomalainen nainen mä oon.
  2. fortunate

    Mitäs teidän iltaan kuuluu?

    Onko mies- vai naispuolinen?
  3. fortunate

    Mitäs teidän iltaan kuuluu?

    En hengaa.
  4. fortunate

    Mitä mieltä nimestä Unnu-Liina

    Tai jospa Persu-Aada?
  5. fortunate

    Mitäs teidän iltaan kuuluu?

    Tylsä palsta, tylsä ilta.
  6. fortunate

    M.O.T. Mummien hoidossa tulee läskejä lapsia...

    Onhan niitä lapsia, jotka ovat mummin kanssa vanhempien ollessa töissä ja isompana menevät koulun jälkeen mummille. Noissa tapauksissa asuvat yleensä liki toisiaan, joten lapsi pääsee keksinälissään vaikka iltasella ulkoilureissun ohessa mummille puputtamaan, jos mummi on sellainen...
  7. fortunate

    ajatukset parista joka ei halua naimisiin?

    En mitään erikoista. Ei mua kiinnosta toisten naimisiinmenot tai menemättömyydet.
  8. fortunate

    M.O.T. Mummien hoidossa tulee läskejä lapsia...

    Ei toi nyt ihan hirveesti yllätä. Mummot kun tuppaa olemaan sellasia ruoan- ja herkkujen tuputtajia.
  9. fortunate

    Mitä tekisit jos olisit viikonlopun yksin?

    Mä aina yksinäisinä viikonloppuina nukun, käyn pitkillä lenkeillä/pyöräilemässä (hankalaa lapsen kanssa), käyn vaeltaan/teatterissa/baarissa jne. Mitä nyt milloinkin. Joskus olen vaan kotona ja mässäilen.
  10. fortunate

    Uskaltaisitko tavata vieraan miehen julkisella paikalla?

    Uskaltaisin ja nimenomaan julkisella paikalla. Riskit aika minimissä tuon julkisen paikan vuoksi, ainakin jos päiväsaikaan ihmisvilinässä tapaatte, ettekä iltapimeällä kahdestaan aution ärrän kulmilla. Ulkomaalaisuudella ei sinänsä väliä, mutta tiettyjen kansallisuuksien kanssa olisin...
  11. fortunate

    Jos haluat onnellisen perheen, valitse ei-niin-suosittu-mies

    No jaa, itse en ainakaan voisi elää ihmisen kanssa, joka ei aidosti sytytä. Minusta ei olisi ns. järkiliittoon (ellei olisi taloudellisesti jostain syystä ihan pakko, mutta siinä tapauksessa joku niin äveriäs, että voisi pitää hauskaa ruohonleikkaajapojujen kanssa). Mutta kyllähän tuossa...
  12. fortunate

    Onko teillä kokemuksia ulkomaalaisen miehen kanssa seurustelusta?

    Mitähän mahdat tarkoittaa ulkomaalaisella? Haetkohan esimerkiksi afgaania, italianoa vai brassia? Vai käykö joku vähemmänkin eksoottinen, kuten ruotsalainen tai kanadalainen?
  13. fortunate

    Auttakaa, mies nalkuttaa minulle - epäoikeudenmukasisesti

    Eiks se oo enempi vonkausta, kuin vittuilua? :rolleyes:
  14. fortunate

    Auttakaa, mies nalkuttaa minulle - epäoikeudenmukasisesti

    Onpa epäreilu ja inhottava mies, ihan jo tuota teidän historiaakin vasten. Luultavasti miestäsi nyt ahdistaa oma saamattomuutensa ja pulska olemus, jos ja kun sinä olet alkanut elää aktiivista elämää ja se näkyy myös kauniimpana ulkomuotona. Siinä mielessä ymmärrän kyllä miestäsi, että on...
  15. fortunate

    Tuttava saa olla mahdollisimman vähän lastensa kanssa.

    Typerää tehdä lapsia, jos ei ensinnäkään ole kunnollista tukiverkostoa eikä sitten edes halua olla lastensa kanssa paljoa. Mä oon just tän illan, yön ja huomisen päivän yksin himassa ilman lasta ja kyllästyttää jotenkin. Vois tulla jo takaisin mukelo, tylsää. :D
  16. fortunate

    Lapseni potkii minua usein :-(

    Tuollaisessa tilanteessa kannattaisi ehdottomasti tehdä ennakoiva ls-ilmo. Ja siis todellakin tulee ihan selkeästi väkivaltainen siitä lapsestasi. Jos jo kohdussa käyttäytyy noin aggressiivisesti, niin mitä se on sitten kohdun ulkopuolella?! Toisaalta tilanteeseesi saattaa päteä sama mikä...
  17. fortunate

    Kuka ihme laittaa alle vuoden ikäisen hoitoon, huhhuh!!!

    Tämä keskustelu todistaa taas jälleen kerran, että lasten kasvatus on täysin äitien hommaa ja moraalisen vastuun lapsista kantaa vain ja ainoastaan äiti yksin. Eipä ole mikään muuttunut, vaikka kovasti puhutaan ja yritetään.
  18. fortunate

    Onko ihan normaalia lapsen reagointia??!!

    Ei tuo normaalilta kuulosta, mutta tunnen pari tuollaista persoonaa ja se on kai vaan heidän persoona sellainen vähän rankahko. Käyttäytyvät tosin ulkopuolisille ihmisille ihan hyvin, eli läheisilleen vaan näyttävät sen skitsopuolen itsestään (ovat jo aikuisia). Kyllä mä varmaan silti...
  19. fortunate

    Onko tällä palstalla yhtä paljo hulluja, jankkaajia ja ilkimyksiä kuin vauvalla?

    Ei mielestäni, mutta kyllä täältäkin niitä aika paljon löytyy. Viime aikoina meno täällä muuttunut ehkä ilkeämmäksi kuin koskaan aikaisemmin palsta-aikoinani. Jos kehitys jatkuu samansuuntaisena, tämä on kohta vauvapalstan veroinen.
  20. fortunate

    Erilaiset äidit - Fadila

    On kyllä kaunis.

Yhteistyössä