Hakutulokset

  1. G

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Heipä, hei! Täällä tunnutaan kaipailevan kirjoittelijoita, hyvä niin, ettei pino kuihdu. Minun kirjoittelemiset ovat kieltämättä jääneet kertaan viikko, kun olen vuorotöissä eikä ole ollut yhtään vapaata niin tuntuu ettei jaksa istahtaakirjoittamaan, menee hitstin kauan kun saa sitte ittestään...
  2. G

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    olkkis voisitko lisätä minut päivitykseen. kirjaukseni edellisellä sivulla!!!!
  3. G

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Hei! Ensinnäkin tervetuloa mukaan Mamushka mukava kun tulee lisää porukkaa!=) kulunut viikko mennyt ihan hyvin syömisien suhteen vaikka lenkillä en käynyt kuin pari vaivaista kertaa.. vuorotyö kun on niin ei meinaa viitsiä/jaksaa lähteä. Mukavuudenhalu ja sisällä löhöily menee ja pääsee aina...
  4. G

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Moi! Hienoja pudotuksia!! Itselläni ei paino juuri ole laskenut nimeksikään, mutta parempi kuitenkin että on miinusta kuin plussaa.. Liikuntaa en ole vielä lisännyt yhtään, eli en ole liikkunut muuta kuin töissä, toistaiseksi. Nikki: glaudia Pituus: 169 cm Aloituspaino: 96,3kg (1.1.11)...
  5. G

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Moi! Mulle passais kans maanantai punnitus päiväks. Tää viikko menny jokseenki huonosti, tuntuu että kauheesti mielitekoja ollut. Maantaina kuiten puntarille :) Nikki: glaudia Pituus: 169 cm Aloituspaino: 97,4kg (1.1.11) Tavoitepaino: 1. tavoite 90kg, 2. tavoite 85kg, 3. tavoite 80kg...
  6. G

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    olkkis74 mulle kyllä passaa että hoidat päivityksen. Minä käyn puntarilln viikossa ja liikuntaa koitan lisätä, aloitan lenkkeilyllä. Ja uinnilla.
  7. G

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Tervetuloa mukaan vaan Ella-Stiina Vaikuttaa olevan hiljaiseloa nyt vaikka aloitus piti olla tänään, mutta josko maanantaina sitten porukka heräilee..;)
  8. G

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Voisitko sinä pata-ässä hoitaa päivityksen?
  9. G

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Moi! Ensinnäkin Hyvää alkanutta vuotta kaikille!=) Minulla tämä vuosi lähti käyntiin työn merkeissä, ensin aamussa ja yön olin töissä. Ja aamusta sitte nukuin, kävin kyllä aamusta puntarilla ja kauhistuin:confused: todella paino aivan kamala! (97,4kg lähtöpainoni):headwall: Päivitykset...
  10. G

    Koska opintolaina tulee tilille?

    Juup, maanantaille menee koska pankit eivät ole auki ensimmäinen päivä!
  11. G

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Moi! Odotan vuoden vaihtumista jo innolla, mulle tullut nyt aivan kuin pakkomielle syödä nyt varastoon:kieh: Kun en sitte herkuttele vuoden vaihteen jälkeen muuta kuin sovittuina päivinä! Ehkä kerran kuukaudessa. Päivitys juttu on ihan ehdoton niin ei tarvi sitte koko ketjua alkaa selaamaan...
  12. G

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Hieno juttu että lähdette mukaan.. Minä aattelin kans liikuntaa lisäämällä ja säännöllisellä ja terveellisellä syömisellä. Joulua ennen sain pois kans muutaman kilon mutta tulleet takaisin:headwall:
  13. G

    Minkä ikäisiä olitte, kun esikoisenne syntyi?

    minä 17 v. isä 21 v.
  14. G

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Heips! Löytyisikö ketään painonpudotus urakkaan mukaan lähtijää? Tarkoitus on aloittaa 1.1.2011 ja tyyli valinnainen.. Itse ajattelin kokeilla aluksi nutriletilla ja siitä jatkaa voimien mukaan. Kokemuksesta tiedän että yksin ei onnistu!|O
  15. G

    Tahdomme laihduttaa VKO 2

    Huomenta kaikille. Mulla loppuviikko meni ihan överiksi joten ei maanantaina ollu punnitusta ollenkaan.. Töissä menee hitsin hyvin mutta kotona sitte repsahtaa. Nyt turvotusta hillittömästi ja helteet vaan jatkuu, pitää vaan osata nauttia kesästä, talvella taas lärvistellään! Nyt pitäis vaan...
  16. G

    Tahdomme laihduttaa VKO 1

    Moi! Mulla aamupaino oli 90,6kg ja pituutta löytyy 169cm, joten painoa on mistä lähtee.. Nyt vasta aloitan Ens viikon lukema toivottavasti ainakin pari kikloa keveempi kuin nyt. Meikä on kans sellainen herkuttelija mutta totaalli kieltäytyminen ei onnistu! Nyt yritetään kohtuudella...
  17. G

    Tahdomme laihduttaa!!!

    Moi! Mulla aamupaino oli 90,6kg ja pituutta löytyy 169cm, joten painoa on mistä lähtee.. Ens viikon lukema toivottavasti ainakin pari kikloa keveempi kuin nyt. Meikä on kans sellainen herkuttelija mutta totaalli kieltäytyminen ei onnistu! Nyt yritetään kohtuudella. Hyvä kun on töissä ei...
  18. G

    Tahdomme laihduttaa!!!

    Hei! Täällä kans yks joka tahtoo mukaan!!! Ja huomenna ilmoitan painoni! huomenna aamuvuoro joten sen jälkeen..
  19. G

    Olisko kukaan innokas aloittaan nutrilett-kuuria?

    Mulla kans tökkii tooosi pahasti pirtelöt jotenki nyt pitäis saada muuta! Paino tänä aamuna 87,6kg joten pudotusta 4,3kg. Jihuu!!!=) Nyt taidan yrittää muulla tavoin jatkossa, kirjoittelen kuiten tälle palstalle jos vielä mukana kulkijoita.
  20. G

    Olisko kukaan innokas aloittaan nutrilett-kuuria?

    Moi! Piti tulla heti ripittäytyyn.. Olen koko päivän ollunna poissa kotoa ja anopin luona hommailemassa kaikenlaista kivaa :D ainut huono puoli siinä etten anopille ole sanonut yrittäväni laihduttaa, kun heti alkaa mulle lukemaan liturgiat! Hän siis hyvä sydämisyyden omaava ihminen ja...

Yhteistyössä