Hakutulokset

  1. G

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Heips! Löytyisikö ketään painonpudotus urakkaan mukaan lähtijää? Tarkoitus on aloittaa 1.1.2011 ja tyyli valinnainen.. Itse ajattelin kokeilla aluksi nutriletilla ja siitä jatkaa voimien mukaan. Kokemuksesta tiedän että yksin ei onnistu!|O
  2. G

    Olisko kukaan innokas aloittaan nutrilett-kuuria?

    Moi, olikskohan halukkaita nutrilett-kuurilaisia? aloitan itse 25.5. Olis kiva jos joku lähtee messiin..
  3. G

    Kauankohan kestää odotella liiton päivärahoja?

    Siinäpä se tulikin.. Mahtaakohan kukaan osata antaa edes suuntaa, kuinka kauan kestää odotella liiton päivärahoja? Kuulun PAM:iin ja olen ollut hoitovapaalla, Nyt rupeaa ärsyttään tämä ainainen rahattomuus|O
  4. G

    Löytyykö kiinnostuneita 3.11 alkavaan painonpudotus urakkaan?

    Eli siinähän se itse asia jo tulikin.. minulla reilusti ylipainoa ja lopen kyllästynyt. Nyt tarkoitus alkaa luoda katsetta pikkuhiljaa ensin jouluun ja sitten ensi kesään, yksin ei tahdo onnistua. |O
  5. G

    kiinalainen raskauskalenteri?

    Muistaako kukaan sivua missä on "kiinalainen raskauskalenteri"?
  6. G

    liikkeet...?

    Millä vkolla uudelleen synnyttäneet olette tunteneet "massu-asukin" liikkeet?
  7. G

    hyviä kiinteytys liikkeitä?

    Elikkä kaipailisin jotain hyviä kiinteytys liikkeitä mm. ylä-ja alavatsaan :ashamed: Eikä kyllä muutkaan pahitteeks´ ole
  8. G

    HAUSKAA JUHANNUSTA KAIKILLE!

    Eli JUHANNUS on "lähes ovella" Hauskaa ja erittäin rauhallista juhannusta kaikille!! =) B)
  9. G

    pettämisestä???

    eli mikä on teidän mielestänne pettämistä?? missä kulkee raja??
  10. G

    KILOPINO vk 12

    Heippa vaan taas! Viikko takana ja 1,3kg kevyempänä!! =) =) Elikkä paino nyt 80,6kg ja viime viikolla 81,9 ja alussa 91,6 miinusta siis 11kg hitaasti on paino tippunu ainakin omasta mielestä ku olen tällainen hätähousu! eiköhän tämä tästä, hitaasti mutta varmasti! Koittakaahan ny kirjoitella...
  11. G

    KILOPINO vko7

    :'( Koko viikko meni päin "p......."! Paino lukema 85,4kg ja edellisellä viikolla 84,5 eli +900g.Nyt täytyis tsemppiä ettei ala meitsin jojolaihdutus päästä vauhtiin.POTKIKAA MUA PERSAUKSIIN! \|O
  12. G

    KILOPINO vk5

    :wave: Taas on "uutta elämää" viikko takana. Painolukema tänä aamuna 85,0kg eli -1kg Vaikeuksia ollu koko viikon, oon syöny hiukan sopivia määriä \|O ja vähän enemmän ei sopivia määriä :ashamed: Lenkillä en ole käynyt ku yhesti koko viikolla. Mutta pitkä matka edessä ei auta muu ku palata...
  13. G

    olis sitten KILOPINO vk 1

    viikko takana ja -2kg, ihan tyytyväinen =)

Yhteistyössä