Hakutulokset

  1. Ä

    Me annetaan lapsille köyrintäpaikkojen mukaan nimet

    :D meidän esikoinen olisi sitten Viking Line Amorella, noista kahdesta muusta en sitten osaa sanoakkaan....
  2. Ä

    Mun mies maksaa mulle joka viikonloppu viikkorahaa 200 euroa. Saan ostaa sillä kaikkea tarpeellista tai sitten

    Jos mies mulle maksaisi "viikkorahaa" niin tuntisin itseni omassa kodissani kodinhoitajaksi, en vaimoksi...
  3. Ä

    neuvoja kaivataan...

    ollaan nyt miehen kanssa päätetty ottaa aikalisä, asumusero mikä lie...mies haluaa miettiä asioita: / minä muutan kolmen lapsemme (8v, 6v ja 4v ) ja koiran kanssa vuokralle kun mies jää tänne taloomme asumaan...: / tiedän että pärjään myös yksin lasten kanssa, olenhan miehen työn takia niitä...
  4. Ä

    Olen alkanut pohtiin olisiko meijän just 4v täyttäneen ollu paras olla vielä vuosi pph.lla.

    Minä siirsin poikani 3 vuotiaana (nyt 4v) ryhmiksestä päiväkotiin ja nyt vasta on alkanut vanha hoitopaikka unohtua, päiväkodissa alku oli hankalaa, mutta ajan kanssa sopeutui hyvin. Uskoisin että teilläkin alkaa alkuvaikeuksien jälkeen menemään paremmin ja tuo vanhakin hoitopaikka unohtuu.
  5. Ä

    poika on erilainen kuin tyttö

    meillä on kaksi tyttöä ja kuopus on poika, koko ajan poika on kiusaamassa tyttöjä ja sotkemassa leikit. meillä myös poika viskelee tyttöjen leluja yläkerrasta alas. Niin ne vaan lapset ovat erilaisia =)
  6. Ä

    Eihän näin voi tehdä...*video*

    kauheeta :o pelkäsin että sen vauvan kädet ratkeaa irti
  7. Ä

    tupakoitsijat

    :wave: hyppään samaan porukkaan
  8. Ä

    Kulkeeko 4v vielä vaunuissa?

    meillä 4v kulkee kävellen, potkulaudalla tai pyörällä, en kyllä sisar rattaita ostaisi.
  9. Ä

    G:Joko lämmöt päällä ja mikä lämmitysmuoto?

    kaukolämpö ja takka . takkaa olen lämmitellyt, muu lämmitys ei ole vielä päällä kuin kylppärissä.
  10. Ä

    auttakaas nyt vähän...

    :attn:
  11. Ä

    auttakaas nyt vähän...

    täällä oli linkki myytävästä autosta jossa se myyjä haukkui sen auton ihan hirveeksi, auto tais olla Nissan... haluisin sen näyttää miehelleni, mutta en löydä sitä mistään :(
  12. Ä

    nyt on..(aamuäreelle erityisesti)

    todella ihana =) kelpaisi mullekin
  13. Ä

    entä käykö miehesi ja lapsenne

    kyllä mies käy lasten kanssa minun vanhempieni luona ilman mua.
  14. Ä

    hiirenloukku vai -myrkky ullakolle?

    se kuivatettu hiiri/rotta muuten haisee aika kamalalle seinän välissä :x
  15. Ä

    hiirenloukku vai -myrkky ullakolle?

    loukku ullakolle, jotta hiiren löytää heti, myrkyttämällä ne lähtee muualle kuolemaan. tuollaisessa tilassa jonne hiirillä on vapaa pääsy, ei kannata säilyttää vaatteita, niihin ne yleensä tekevät pesän, kirjat ne järsii rikki. meillä tuollaisessa kylmässä tilassa säilytetään talvivarusteita...
  16. Ä

    Eilen oli vauvamme ristiäiset

    kiva nimi, itse olisin laittanut K:lla
  17. Ä

    MINKÄ IKÄISENÄ SAIT ESIKOISESI, ja muita kysymyksiä

    1. 24 vuotiaana 2.3kk kerittiin seurustella kun tulin raskaaksi 3. oli ja on edelleen 4. työkokemusta monen vuoden takaa 5. luota itseesi =)
  18. Ä

    Tuli tuosta takkakeskustelusta mieleen

    meillä on Tiilerin varaava takka ja kun muutaman pesällisen polttaa niin hyvin lämmittää taloa.
  19. Ä

    eikö noita kuvia ole nyt jo liian paljon!(huutis)

    tää myyjä on tarkka tyttö =)
  20. Ä

    Kuinka kypsä olet?

    30v oikeasti olen 31v =)

Yhteistyössä