Hakutulokset

  1. asenneongelmia

    oletteko koskaan polttaneet pilveä? mikä fiilis jäi?

    Kumma juttu, itse en missään nimessä tahtoisi käyttää mitään huumeita enää koskaan. Enkä sitä tosiaan sallisi miehelleni tai lapsellenikaan.
  2. asenneongelmia

    oletteko koskaan polttaneet pilveä? mikä fiilis jäi?

    Eipä kyllä erityisen kivaa ollut, kun joitain vuosia sitten kännissä piti kokeilla. Kaiken kruunasi pari epilepsiakohtausta vuotta myöhemmin, Lääkäri piti todennäköisenä syynä noita kokeiluja.
  3. asenneongelmia

    Maitoallergisen korvikkeiden hintaa

    Eli kuinka paljon jää maksettavaksi kelan korvausten jälkeen?
  4. asenneongelmia

    Miten muotoilla kutsuun

    No, poika synty kesäkuussa, kuukautta liian aikaisin, joten vihkiminen ja muutto vähän siirtyivät.. Tarkoituksena ei siis ole, että tulisi enemmän lahjoja, vaan kun itsestä ainakin olisi kiva tietää, mitä tulen juhlimaan, jos kutsun johonkin saan.-
  5. asenneongelmia

    Miten muotoilla kutsuun

    Miten nimenantojuhlassa pitäisi "antaa" nimi, sehän rekisteröidään maistraatissa uskonnottomille? Tarkoitus on kyllä paljastaa nimi siellä. Vihkiminenkin tapahtuu jo aikaisemmin.
  6. asenneongelmia

    Miten muotoilla kutsuun

    että järjestämme hääkahvit ja nimenantojuhlat sekä tuparit samaan syssyy, kun pääsemme muuttamaan? Itse ajattelin jotain tyyliin"meillä on monta syytä juhlaan" ja sitten "Tervetuloa juhlimaan kanssamme Poikamme nimenantojuhlia, häitämme ja tupaantuliaisiamme", mutta kuulostaisiko se aivan...
  7. asenneongelmia

    2,5 kuisen rohina ja nuhan oireet

    Eli miehellä alkoi eilen flunssa, pientä lämpöä oli. Vauva myös kitisi, mutta muita oireita ei ollut, joten annettiin yksi suppo ja se parani sillä (painoa kuitenkin 5kg). Sitten alkoi rohina ja silmien punoitus. Kuumetta ei ole, muttä pientä kitinää välillä. Väsynyt lapsi tietty on, jaksaa vain...
  8. asenneongelmia

    Saisko täältä kannanottoja meidän suhteesta, kun ei muitakaan, joille puhua :(

    Mä tapasin miestäni kerran parissa kuukaudessa viikoloppuisin, välimatka 600km. Ikävä oli aina hirveä, mutta nyt asutaan samalla paikkakunnalla, yksi lapsi ja naimisissa. Jos kumpikin haluaa, että se toimi, niin mikäs siinä.
  9. asenneongelmia

    Mies paljasti

    Terapeutille puhuminen ei auta, ei ole kolmessa vuodessa auttanut :D meillä on kotona kaikki hyvin, mutta mulla ei ole.
  10. asenneongelmia

    Mies paljasti

    Kyllä, koska tää on keskustelu-palsta.
  11. asenneongelmia

    Mies paljasti

    Ei ole montaa tapausta, etten olisi anteeksi pyytänyt.
  12. asenneongelmia

    Mies paljasti

    Olenko missään vaiheessa sanonut, että etsisin heti seuraavaa?
  13. asenneongelmia

    Mies paljasti

    mitä kerrottavaa minulla on asiasta, joka on tapahtunut kerran, tai asiasta, jota ei ole tapahtunut kertaakaaan? :D
  14. asenneongelmia

    Mies paljasti

    Nyt tää menee vähän yli, mun mies on tehny kaikkensa tän parisuhteen eteen, ehdottanut jopa pariterapiaa. Mutta mikäs siinä, te tiedätte paremmin.
  15. asenneongelmia

    Mies paljasti

    Olen antanut luvan käydä, mutta on sanonut, ettei halua muita. Ja rumaksi on sanonut, kerran.
  16. asenneongelmia

    Mies paljasti

    Selviän kyllä lapsen kanssa kahden, mutta miksi tekisin niin, kun olen nyt niin onnellinen, kuin vain voin olla?
  17. asenneongelmia

    Mies paljasti

    Ei kertaakaan.
  18. asenneongelmia

    Mies paljasti

    No, minulle ei ole, joten anteeksi nyt.
  19. asenneongelmia

    Mies paljasti

    En HALUA, olen yrittänyt parantua, mutta en ole onnistunut 3 vuoden terapialla. Ilman masennusta kyllä varmasti haluaisin miestäni, mutta tässä tilanteessa, en.
  20. asenneongelmia

    Mies paljasti

    Olen maannut sängyn pohjalla itkemässä, mitä vielä? kirjoita lista. Sanon sitten, että palstalla käskettiin erota, joten erotaan nyt sitten.

Yhteistyössä