Hakutulokset

  1. S

    Miten mun kaltaisella ihmisellä...

    Kiitos teille. Yllättävästi sitä saa tällaisesta voimaa jatkaa.
  2. S

    Miten mun kaltaisella ihmisellä...

    Millanen ihminen masentuu sillon,kun on juuri saanut kaiken mitä on toivonutkin...
  3. S

    Miten mun kaltaisella ihmisellä...

    Kuulostan kiittämättömältä,etten olis onnellinen siitä mitä mulla on ja kuinka helpolla olen esimerkiksi lapsetkin saanut ja vielä terveitä molemmat.
  4. S

    Miten mun kaltaisella ihmisellä...

    Terapiassa käynkin jo,sekin hävettää.
  5. S

    Miten mun kaltaisella ihmisellä...

    Ehkä enemmänkin häpeän. Häpeän omia tunteitani,sitä miltä näytän,koen olevani huono äiti,kaveri ja vaimo. Mulla olis paljon enemmän annettavaa läheisille,mutta en vaan kykene mihinkään. Sosiaaliset tilanteet ja kotoa poistuminen pelottaa...kun oon kerran linnottautunut tänne. Kroppa on kamala...
  6. S

    Miten mun kaltaisella ihmisellä...

    Miten mun kaltaisella ihmisellä,joka vihaa itsessään kaikkea joka solulla voi olla mitään annettavaa omille lapsilleen ja aviomiehelle?
  7. S

    Myyn donnatest ovulaatiotestin

    Täällä on edelleen :) laita yksityisviestiä!
  8. S

    Dopleri meni jo kuin kuumille kiville valitettavasti.

    Dopleri meni jo kuin kuumille kiville valitettavasti.
  9. S

    ~~Toukomurut 2014~~

    Jos joku on kiinnostunut kotidoblerista tai seaband pahoinvointi rannekkeista niin minä voisin myydä ne jollekkin niitä tarvitsevalle! Doblerissa kaikki rekvisiitat tallella paitsi käyttöohje, eli langaton laite,laturi ja geeliä hp15€ posteineen. Ja rannekkeet joku saa 4€ posteineen...
  10. S

    Myyn donnatest ovulaatiotestin

    Elikkä jollekkin himotestaajalle olisi kelpo kestotesti nyt tarjolla. :) Tämän avulla on kaksi vaavia saanut alkunsa ja nyt ei enempää ole haaveissa! Netistä löytyy tietoa nimellä DONNATEST. Hinta 7€ posteineen ,sisältää siis testin ja käyttöohjeet :)
  11. S

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Jos joku on kiinnostunut kotidoblerista tai seaband pahoinvointi rannekkeista niin minä voisin myydä ne jollekkin niitä tarvitsevalle! Doblerissa kaikki rekvisiitat tallella paitsi käyttöohje, eli langaton laite,laturi ja geeliä hp15€ posteineen. Ja rannekkeet joku saa 4€ posteineen. :)...
  12. S

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Jos joku on kiinnostunut kotidoblerista tai seaband pahoinvointi rannekkeista niin minä voisin myydä ne jollekkin niitä tarvitsevalle! Doblerissa kaikki rekvisiitat tallella paitsi käyttöohje, eli langaton laite,laturi ja geeliä hp15€ posteineen. Ja rannekkeet joku saa 4€ posteineen. :)...
  13. S

    Vauva syö koko ajan! Milloin tuo alkaa nukkua pidempää pätkää?

    Hmm.. oisko ilmavaivoja? Meillä samaa settiä ilman jos ei laita vattalleen tai kapaloon, joka kerta kun vattassa kourasee niin vetää itteään nyrkillä naamaan ja taas on nälkä. Oonmyös antanut lisämaitoa välillä imetyksen päälle 60-90ml... nukkuu sitten ihan tyytyväisenä
  14. S

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet elokuussa ~~ MEIDÄN KUU!

    Meille syntyi tyttö 6.8 klo 16.32 mitoin 3350g ja 49cm :heart: ballonkilla käynnistettiin ja synnytyksen kokonaiskesto oli 5.32 ja lähtötilanne oli se että juuri saatiin ballonki paikalleen survottua. Nopeeta oli touhu,mutta nyt tytön kanssa kotona hyvissä voinneissa jaopettelemassa arkea tuon...
  15. S

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet elokuussa ~~ MEIDÄN KUU!

    Onnea vauvan saaneille :heart: Huomenna ois tarkoitus käynnistää. Tänään neuvolassa taas todettiin että sykkeet ovat epäsäännölliset. Joten toivon mukaan tekevät asialle pian jotain. Huomiseen aamuun asti liikeseurantaa sykkeiden takia. Nyt 39+2
  16. S

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet heinäkuussa ~~

    Epa Mä luulin et sun sokerit oli tästä toisesta ihan fine? :eek: Aika käsittämätöntä et vielä tässä vaiheessa laittavat metulle,kun kuitenkin LA tällä viikolla niin miksei samointein voineet alkaa käynnistellä :kieh: mulle esikoisesta sanoivat 35+jotain etttä ei ole siinä vaiheessa enään järkeä...
  17. S

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet heinäkuussa ~~

    Poks 36 mihin tää aika menee,mua alkaa jännittää ja pelottaa :/ Ylihuomenna olis polilla kirpun kokokontrolli ja viime kerralla sanoivat että "katsotaan sitten mitä tehdään",joten tänään koitan katsoa kaikki pienimpiä ostoksia vaille valmiiksi,niistä ostoksista saakin lykätä kauppalistan...
  18. S

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet heinäkuussa ~~

    Jos itsekin pitkästä aikaa kirjottaisi kuulumiset. :) Insuliinia menee iltaisin tällä hetkellä 18yksikköä ja polilla ollaan tiukassa seurannassa vauvan koon vuoksi. Meidän jättivauvan kasvun suunta muuttuikin täysin viime poli reissulla. Eli edelisellä kerralla tehtiin siis jo arviota minkä...
  19. S

    Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

    Herttinen täällähän on kakkosta odottavillekin oma ketju :) Kukaan tuskin muistaa mua kuumeilijoiden puolelta kun jäi niin lyhyeksi mun visiittini :) Eli meillä siis 1v2kk poika ja kuumeilu alkoi pojan ollessa puoli vuotias. Hämmentävän nopeasti se tärppi sitten kävikin kun oltiin jo...
  20. S

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet kesäkuussa ~~

    Täällä ultrataan jos kotimittailussa ilmenee poikkeavia arvoja. Itsellä insuliinihoitoinen kuten myös Pii-n blogia lukiessa bongasin että hänellä myös niin sikiötä seurataan säännöllisesti ultralla. Ja tän kokoarvion tekevät siis aina poli tarkastuksessa. Itsellä viime viikolla 30+4 kokoarvio 1,7kg.

Yhteistyössä