Hakutulokset

  1. M

    Vauvan kasvisruokavalio

    Hei!Osaisiko kukaan kertoa minulle voiko ja koska voisi 6kk:n ikäiselle vauvalle antaa esim.soijarouhetta, linssejä tai tofua? Kiitos!
  2. M

    Missä vaiheessa raskautta masu alkoi näkymään?

    Musta erotti selvästi, että olen raskaana abaut viikolla 30, muuten mahani näytti vaan normaalia lihavammalta.Se oli ärsyttävää, hyvin ärsyttävää!Olen 157v ja hieman ylipainoinen, mutta silti!Ja olin ekaakertaa raskaana. Ja mahani näyttää edelleen normaalia lihavammalta (jostain syystä:))vaikka...
  3. M

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Oi miten kaunis nimi, huikea suorastaan! Tyttäreni sai viikko sitten nimekseen Menni Maria Petrina <3
  4. M

    Neuvoa kaipaaaaan!

    Nyt meillä menee oikein hyvin, tyttö nukkuu omassa sängyssä, eli se oli pelastukseni ongelmaan!!Tosin öisin heräilee edelleen kolmen tunnin välein syömään, mutta eipähän tarvitse mun olla tuttina!Tuttia ei edelleenkään syö, nukahtaessa Ainu-pupun korva ajaa kyseisen asian :) Kiitos kuitenkin...
  5. M

    Neuvoa kaipaaaaan!

    Mutta kuinka pitkä on "ohimenevä" vaihe tai kuinka kauan tiheänimun kausi kestää?Tätä on jatkunut noi 2kk jo???
  6. M

    Neuvoa kaipaaaaan!

    No en oikein enää pysty selänvuoksi nukkuman, niin, että tissi olisi suussa ja useasti käy niin, että tyttö unohtaa imeä ja nänni "tippuu"ja joudun sen "asettamaan"hänen suuhunsa takaisin, mikä tekee nukkumista tosi katkonaista.Juuri äsken yritin tuttia tarjota ja suostui nukahtamaan niin, että...
  7. M

    Neuvoa kaipaaaaan!

    Kiitos vastauksestasi! Mutta mitä teen, kun neiti neljältä aamuyöllä ei suostu enää nukkumaan, ellei se tissi ole suussa?Ja tissi on kerennyt tyhjentyä jo kauan ennen, kuin hän herää!En usko, että nälkäänsä syö, koska päivällä näin tiheää imemistarvetta ei ole ja lopettaa itse syömisen. Kiitos...
  8. M

    Neuvoa kaipaaaaan!

    Mikä avuksi, kun tyttäreni reilu 3kk, ei malttaisi luopua rinnastani syömisen lopetettua, vaan pitäisi sitä mielellään "tuttina"?Tavallista tuttia hän ei suostu syömään.Eikä kovinhelpolla suostu rauhoittumaan, eikä varsinkaan nukahtamaan ilman rintaa,joka koituu minulle hyvin haastavaksi, kun...

Yhteistyössä