Hakutulokset

  1. Ruutinen

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Mannamakaroni äkkiä vaan käväisin täällä ja pakko sulle pikavastaus antaa. Sulla varmaan näillä tienoilla ois menkat normaalisti... sitä se rusehtava vuoto on. Mulla tuli kaikissa raskauksissa just tuolla viikolla. Ei mitään hätää :love:
  2. Ruutinen

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Tervetuloa uusille! Ja ONNEA! :love: Lista on päivitetty. Mä kävin lääkärissä ja siellä köllötteli tyytyväinen asukas. Vastasi kolme päivää isompaa mutta ei muutettu laskettua aikaa. Keskusteltiin synnytyksestä ja suunniteltu sektio se tulee olemaan viikolla 39+jotain. Ja varmaan steriloidaan...
  3. Ruutinen

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    @heikura79 paljon tsemppejä täältäkin! Inhottava olla epätietoisuudessa ). ( Keskiviikkona oli eka neuvola ja tänään eka lääkäri (ja eka ultraus). Neuvolan täti oli ihan fine joskin painosta piti heti saada sanoa. Mä tiedän että puntarilla käynti ahdistaa monia äitejä neuvolassa, myös minua...
  4. Ruutinen

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    :love::love:Laskettu aika Kesäkuussa 2017 :love: Tiedot muodossa: Laskettu aika / nimimerkki / ikä / synnytyssairaala / monesko lapsi/synnytys Tiedot punaisella värillä korostettuna, niin listan päivittäjä huomaa ne helpommin. Tekstin väriä saa muutettua pisaran kuvasta painamalla...
  5. Ruutinen

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Mä voin tehdä marraskuun. Ottaa joku muu sit joulukuun hommaksi ☺
  6. Ruutinen

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Samoin minäkin toimin. Laitoin harson oikeastaan vain lapsen takia ettei ympäristön hälinä häiritse ruokailua. Minä kerroin osastolle toiveen ettei lapselle anneta pulloa eikä tuttia. Mietin tuossa että jos ompelisi vauvalle ekan pehmolelun sairaalaan jossa olisi kirjailtuna tutti ja sen päällä...
  7. Ruutinen

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Hiton ennakoiva tekstinsyöttö :devil: :whistle:
  8. Ruutinen

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    hana mulla on ylihuomenna eka neuvola. Mä luulen että me yritetään löytää sydänäänet. Ainakin vaadin sitä pontevasti. Oireita ei ole enää kuin rintojen kipeytyminen ja kasvaminen... onneksi paha olo on hellittänyt ainakin tällä hetkellä. Onko siellä ketään :ninja: Aiotteko muuten imettää? Mä...
  9. Ruutinen

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Ai joo niin olikin. Viimeisimmästä digitestistä on aikaa 5 vuotta niin en muistanut. Tämän raskauden totesin ihan lähikaupan halpistestillä ☺
  10. Ruutinen

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Ei ne digit taida sen pidemmälle näyttää. Ei ole esim. mahdollista saada 7-8 vkoa tulosta?
  11. Ruutinen

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Auau au! Mulla kohtu kipuilee niin kovasti että eilen aloin ihmettelemään että kesken kai tämä menee :sick: onneksi helpotti panadolilla. Kuvotuksen tunne ja nälkä vuorottelevat ja illalla paisuu vatsa ilmapalloksi. Ihan perus olo, ehkä vähän enemmän kohtukipuja kuin aikaisemmissa. Minulla on...
  12. Ruutinen

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    8.6./Ruutinen/35/KAKS/kolmas Minä tämän nyt lisään kun olen jäänyt listasta pois ☺ kirjoittelen päivemmällä kuulumisia enemmän jos ehdin
  13. Ruutinen

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Mä oon niiin väsynyt :( Yöllä ei tuu nukkumisesta oikein mitään kun mulla on ollut nukahtamislääkkeet jo muutaman vuoden. Puolikkaalla annoksella meen nyt, eli herään joka "aamu" 3-4 aikaan. Ja päivällä saatan olla ihan virkeä mutta sitten kuin tyhjästä tulee väsy. Eikä se mene ohi kuin...
  14. Ruutinen

    Lokakuun lapsoset 2015

    Paljon onnea teille vauvan jo syliin saaneille ☺ Itse olen vasta 6. viikolla eli alkuaskelia otetaan. Kysyisin nyt että olisiko jollain myydä minulle kotidoppleria? Sitä jolla voi kuunnella vauvan sydänääniä itse kotona.. laita yksityisviesti terv. Ruutinen 5+6
  15. Ruutinen

    Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu

    Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu
  16. Ruutinen

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    No hei ☺ Ekaksi niitä tietoja: 9.6/Ruutinen/35/KAKS(toivottavasti)/kolmas lapsi Meille raskaus tuli ihan puskista. Ei yritetty. Mutta minä luovuinkin kaikesta hormonaalisesta ehkäisystä nelisen vuotta sitten kun tuntui etten oikein enää tunne itseäni. En osaa selittää, mutta kun omat...
  17. Ruutinen

    Yrityksen odottajat

    Väärä hälytys (huhhuh). Kierto on siis sekaisin, mut jospa tuo tuosta alkaisi järjestäytymään :)
  18. Ruutinen

    Yrityksen odottajat

    Omaa napaa nyt heti kuulkaa. Mulla ois tänään pitäny alkaa menkat. Ei tuhrua (mitä aina on) ja nyt aamulla sit iski tajuntaan että mitä jos... Kokeilin kohdunnipukkaa niin se oli tosi kova ja niin kaukana etten meinannut löytää koko nappulaa. Eikös sen pitäisi olla jo pehmeä? Ei ole tosiaankaan...
  19. Ruutinen

    Yrityksen odottajat

    Niin siis tarkoitin tietty niitä "raskauskiloja" jotka kulkevat mukana vielä puolivuotiaan vauvankin kanssa. Toki raskausaikana paino nousee :) Mulla nousi 19kg ekasta ja tokasta 16kg. Mut ei niistä enää ollut mitään jäljellä 3kk synnytyksestä. Ja ihan äidin terveyden kannalta tätä asiaa oon...
  20. Ruutinen

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Joo kyl sinä Mauh olet raskaana. Olen vain sivustaseuraaja tässä ketjussa ja piti ihan tulla kirjoittamaan. Siis eihän raskaustesti oo mikään raskaustesti jos se näyttäs tollaista tulosta naiselle joka ei ole raskaana. Hupsu ajatuskin. Telkkä on pöntössä! Onnea :flower:

Yhteistyössä