Hakutulokset

  1. Jätkä

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Iltoja.... taas mä odottelen saunan lämpeämistä.
  2. Jätkä

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Eestäpäin?? Etuperse?
  3. Jätkä

    Hei vaan

    Ööö... on nyt....
  4. Jätkä

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Ai niinkun reiden ja perseen yhtymäkohdassa? En nyt yhtään hahmota räystään paikkaa...
  5. Jätkä

    Hei vaan

    Mulla on tylsää ja sattumoisin sain pojalta eilen läppärin niin tulin testaamaan toiminnan.:geek:
  6. Jätkä

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Joo näköjään... vilisee suorastaan silmissä...:cautious:
  7. Jätkä

    Hei vaan

    Kappas, tuttuja.:love:
  8. Jätkä

    Hei vaan

    Metsässä poluilla juoksemistapa hyvinkiin. Olen huomannut sen olevan armollisempi polvelle joka otti vähän osumaa vaelluksella kesällä.
  9. Jätkä

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Olisko mun pitänyt tunkeutua vain tähän ketjuun hiljaa keskelle keskustelua.....:alien:
  10. Jätkä

    Hei vaan

    Mitäpä kuuluu? Miten on päivä mennyt? Mä olen viettänyt harvinaista vapaapäivää. Kävin polkujuoksemassa ja kuvaamassa metsässä. Nyt oottelen saunan lämpeemistä.:)
  11. Jätkä

    Mul on aamuun asti aikaa, muutama lantti mammonaa, mielinmäärin kahvii ja karkkia

    Teinistä nelikymppiseksi, oon ollut jo muutaman vuoden ilman.
  12. Jätkä

    Mul on aamuun asti aikaa, muutama lantti mammonaa, mielinmäärin kahvii ja karkkia

    Joo, laitoin karkkia kun en enää polta tupakkaa.:ROFLMAO:
  13. Jätkä

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Sä just vahvistit sanomasi tässä. Tää on nykyään ihan paska palsta. Käytettävyys todella huonoa näin älykännykkä aikana. Hyvin harva enää nykyään kotonaan istuu tietokoneella keskustelupalstoilla... Ja mitä itse oon näitä juttuja lueskellut pikaisella otannalla, niin onhan tämä saitti muuttunut...
  14. Jätkä

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Mä niin muistan myös sen...
  15. Jätkä

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Kiva huomaa tähän aikaan täällä tuttuja, perhanan iltavuoroputki kun haittaa suunnattomasti virtuaalihauskaa.
  16. Jätkä

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    En vois, koska en moderoi, eikä itseasiassa enää edes kiinnosta.
  17. Jätkä

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Oho katos vaan, Onnee opintoihin! Mä olen työssä jota rakastan ja muutenkin elämä hymyilee.
  18. Jätkä

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Se on hämähäkki:geek:
  19. Jätkä

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    En tiiä, oon löytänyt ihanan itseni näköisen uuden elämän. Siihen ei taida Mitäs nyt? Mahtua...

Yhteistyössä