Hakutulokset

  1. Jätkä

    Hei vaan

    Mitäpä kuuluu? Miten on päivä mennyt? Mä olen viettänyt harvinaista vapaapäivää. Kävin polkujuoksemassa ja kuvaamassa metsässä. Nyt oottelen saunan lämpeemistä.:)
  2. Jätkä

    Palstaileeko nimimerkki Lisa-Marie enää?

    Olisi ihana saada viestiteltyä, jos vielä täällä on pyörinyt. :) Btw, onhan tämä nyt aivan mahottoman hidas töks töks edelleen. Vastahan mä täällä taisin vuosi sitten käydä?:rolleyes:
  3. Jätkä

    Ne on rikkoneet tän palstan

    Eihän täällä osaa enää olla. :unsure:
  4. Jätkä

    Taas tietämätön kyselee kelan päivärahasta

    Siis tuleeko se lomake taas sinne mun omille sivuille automaattisesti, mihin merkkaan päivät ja lähetän sit sähköisesti?
  5. Jätkä

    Kelan työttömyyspvä rahasta

    Milloin se olisi about maksussa, kun tänään laitoin sähköisesti sen hakemuksen? En ole vuosiin hakenut ja sen kyllä huomaa. :D
  6. Jätkä

    se on aika kamala tunne, kun äiti ei ole enää äiti

    Sille ei voi puhua enää niin kuin ennen, koska se ei kykene muistamaan tai keskittymään. Mummi, joka ei muista lapsenlastensa nimiä, äiti joka ei muista lastensakaan nimiä. Puhua papattaa kyllä, mutta mitään tolkkua puheesta ei useinkaan saa, lauseet pomppoilevat aiheesta viidenteen ja kun...
  7. Jätkä

    Se hetki, kun tajuntaan iskee tiedostus

    Kun ensin kuulet lapsuuden ajan olevasi aivan kaikessa huono, kaikki mitä teet tai suunnittelet on paskaa. Sitten saat isäsi kuolinilmoituksen yhteydessä kuulla sen pakollisen: "no etpä sinäkään siellä paljoa käynyt" -kommentin, teet vielä hautajaistenkin jälkeen kaiken väärin sanomisiasi...
  8. Jätkä

    virkattu kettinki, ohjetta kellään?

    Kuvia ja blogeja löytyy, mutta ohjetta en ole bongannut mistään. Ja koska makaan pari päivää sängyssä, tulen hulluksi ilman tekemistä. kiitos nam.
  9. Jätkä

    veisitkö hoitoon huomenna?

    5-vuotias oli tämän päivän kotona silmätulehduksen vuoksi, tipat aloitettiin eilen. Nyt on toinen silmä tulehtunut. :( Arvon tässä, että vienkö hoitoon vai en, silmä vuotaa jatkuvasti. Toisin kuin yleensä, tässä tulehduksessa silmät ei rähmi, vuotavat vain runsaasti ja punoittavat.
  10. Jätkä

    Loppu se ainainen kärvistely tuolla tuulessa ja viimassa kettu vieköön!

    Satsasin vihdoinkin ihan vaan itteeni ja kävin ostamassa kunnon vedenkestävän ulkoilupuvun, lisäksi vielä untuvatakin ja alle kunnon välitakin(vai mikä se nyt onkaan) JA muutamat hyvälaatuiset villapohjasukat, kunnon kengät mulla onkin. Vielä kun viitsis sijoittaa niihin mun haaveilemiini...
  11. Jätkä

    Ihana ihana ukki

    Nappasi tytön tänään mukaansa serkkutytön kanssa ja painuivat jonnekin 'asioille'. No, asia oli lätkämatsi (varmaan tooosi herkkua 5 ja 3vuotiaiden kanssa?) Sitten olivat käyneet syömässä ja shoppailemassa. Alettiin jo iltasella kaipaamaan tyttöä ja kun mies soitti milloin tulevat, niin vastaus...
  12. Jätkä

    mulla on uusi autoo lällällää lällällää!

    Ja se on aivan ihana, pieni ja söpö!:heart::D
  13. Jätkä

    Myydäänkö ihan marketeissa turvavyöistuimia?

    Vai pitäiskö mun singahtaa suoraan Lastenturvaan ostoksille?
  14. Jätkä

    Tiedättekös sen tunteen,

    Kun sydämen päältä vyöryy se suuren suuri kivi pois? Kun just ennen joulua asiat selkeentyy ja elämä onkin ihan mallillaan.:heart: Mahtava tunne!:heart:
  15. Jätkä

    jos nyt positiivisia puolia etsitään,

    Niin tuleepahan ainakin sohvanpääliset pestyä ennen joulua ja muutenkin puunattua esim ovenkahvoja keittiön vetimiä, vessoista puhumattakaan. Vatsatauti, joulusiivouksen kyydittäjä.:stick:
  16. Jätkä

    Junalipuista jos joku osaa neuvoa

    Jos matkustan esim Helsinki-Kuopio ja mulla on mukana 4v lapsi, pitääkö lapselle ostaa erikseen lippu? Vr:n sivulta antaa vaihtoehtona vain aikuisia?
  17. Jätkä

    Huomentapäivää, löysin tämmösen.

    12615678.jpg - Image - Aijaa.com :heart:
  18. Jätkä

    Olin tänään anoppi from palsta

    Ryysäsin sisään nuorenparin kotiin omilla avaimilla, rekisteröin haukan(anopin)katseellani keittiön ja olohuoneen kunnon, jatkoin samalla vauhdilla jo tiskien kimppuun(melkoinen röykkiö) ja pyyhkäisinpä siinä ohimennen vähän pöytäpintojakin. Kahvi oli jo tippumassa, kun nuoripari saapui...
  19. Jätkä

    Poikani joutui huumetestiin

    Miten tästä eteenpäin?

Yhteistyössä