Hakutulokset

  1. P

    40+ so what wol.12

    Täällä menkat oli ja meni..nopsaan ja niukkoina kuten on viime vuosina olleet..nyt siis uusi kierto 2/4 clomikierto.. KP6 menossa tällä hetkellä...(HUOMAAKO PÄIVYSTÄJÄ) ku ei tällä kännyllä pysty boldaamaan... On se vaan niin haikeaa ajatella ettei sitä pientä enää tuu..enkä usko että tulee mut...
  2. P

    40+ so what wol.12

    Moioi vaan kaikille tasapuolisesti..pitkään aikaan en ole sivuilla edes käynyt ja nytkin vaaan tän sivun lukasin. Onnea tuhannesti raskautuneille!
  3. P

    40+ so what wol.12

    Kiiros murmur päivityksestä ja onnen toivotuksista:) kylläpä näyttää mukavalle tuo 41 ikä tuolla RKTT-listalla..(oiskin niin) vaan vahvasti sitä 43 kohti mennään(ensi kuussa). MrsBreen kesä kuulostaa kyllä uskomattoman upealle, ihanaa että teillä on ihan omaakin aikaa, nauttikaa toisistanne...
  4. P

    40+ so what wol.12

    Heipsut taas täältäkin suunnalta ja uusille tervetuloa!!! Tästä on aikaa kun viimeksi oon tekstaillut mutta mielestäni kumminkin siinä vaiheessa kun kierto vaihtui tähän nyt meneillään olevaan...mä vaan niin harvoin nykyään oon isolla koneella ja tällä kämmen mallilla en pysty boldaamaan...
  5. P

    40+ so what wol.12

    Voi OIVIKKI:( niin olisin toivonut että pieniäinen olisi tarrannut kiinni...:hug: Peukutan kumminkin vielä huomiselle testille jotta näkyisikin aavistus tulevasta pieniäisestä...:heart:
  6. P

    40+ so what wol.12

    Heipsut täältäkin taas pitkästä aikaa... kirjotellu mitään en oo mut lukemassa oon aina välillä käynyt.. Jotenkin tuntuu etten mä enää voi mitään vauvaa saada..luovutus fiilikset..aattelin jo että hyppään listoilta pois, mutta oon vaikka väkisin viellä tän kesän ja meinaan nyt ne vimoset...
  7. P

    40+ so what wol.12

    Heipsut täältäkin kaikille Ja etenkin onnea tuhannesti raskautuneille!!! Tarratkoon pieniäiset lujasti ja pysyvästi kiinni. Itse olen enää hyvin skeptinen oman raskautumisen suhteen, mutta kylläpä vaan eilen(sunnuntaina)otti koville ovis tuntemukset ja se ettei sitä kertakaikkiaan päässyt...
  8. P

    40+ so what wol.12

    Kiitos Sussu ja Murmur:kiss: Murmur kiitos linkistä..tilasinkin samointein kaksi purkkia ni tulevat samoilla postareilla ja riittävät sitten pidempään. Mun piti tästä kierrosta alottaa ne clomi kuurit mitä on jäljellä..josko vielä tän kesän yli koittais "kaikin keinoin" ennenkun luovuttaa...
  9. P

    40+ so what wol.12

    Kiitos MURMUR :) Taikka jospas vaikka pamahdat pakauksi..hih.. ;)
  10. P

    40+ so what wol.12

    TÄÄLLÄ KP1 TÄNÄÄN :( MURMUR pakko vissii kokeilla sitä sun hehkuttamaa hunajajuttua...olikohan se linkki kuin kaukana? Jos pystyt helposti laittaa uusiks ni viittitkö... on: ihan kauhee olo..pää täynnä räkää ja töissä oon, menkka juilimiset tähän päälle..nousis ees kuume mutta ei...
  11. P

    40+ so what wol.12

    Heipsut täältäkin kaikille:wave: Mekin ollaan reissusta palailtu ja arkeen paluukin on jo mallillaan, 2työyötä jo takana ja pikaseen olen öisin täällä käynyt lukemassa mutta melko haipakkata on ollu... Oliko teillä OTTIS kreetalla hyvät ilmat? Meillä Espanjassa suorastaan surkeat..4päivää...
  12. P

    40+ so what wol.12

    Pika heippaukset täältäkin!!! OTTIKSELLE hyvää matkaa, meillä lähtö kans huomenna..kauhee kiirus on ollu ja nytkin vielä oon töissä, blogiin meinaan reissusta pientä matkapäiväkirjaa pitää joten sieltä sitten Espanjan terkkuja. Jospa tää kiire sit hellittäis... MURMUR mun laskujen mukaan...
  13. P

    40+ so what wol.12

    Huomenta Pikaseen vaan täältä töistä laittelen että mulla kp3 jo, eli täti tuli, mutta jos positiivista ni tuli ajallaan. Harmitukset MURMUR ettei sitten kestäny taaskaan, pöh! SALMELLE onnea pienestä pojasta:heart: ja OOAK mummoksi tulosta, voi oispas sekin aika ihanaa:) Terkkuja ihan...
  14. P

    40+ so what wol.12

    Nii ja LILLIS, jos teillä oli postiloota vaihtanu paikkaa ni meillä oli kyllä talo ihan samalla paikalla kun ennenkin, auto vaan oli eri paikassa kun normisti:D ite viellä tuota tyttöstä pari viikkoa sitten opastin kun suunattoman kauan tuhras aikaa siinä peruuttamisessa, että auto kun on tässä...
  15. P

    40+ so what wol.12

    Moi Ihan ensteks harmitukset MURMUR jos ei tälläkään kertaa...PÖH! Ja sitten TETU68, voi kuinka toivonkaan että siellä pieniäinen kuitenkin kehittyis normaalisti ja parin viikon päästä jo sykkeet näkyis:heart: OTTIS viime yönä kun lueskelin ja mainitsit matkalle lähdöstäsi ni laskeskelin...
  16. P

    40+ so what wol.12

    ONNEA OLIIVITAR sinulle!!!:heart: Ja tärppi onnea meille kaikille!!!! on: GB:n(muistaakseni hän) "avittamana" sain minäkin idean suunnitelma B:stä, eli jos(ja kun) tämä olotila ei vaan raskaaksi muutu(paitsi syömällä, heh, jota koitamme toki välttää) ja näinollen vauvavapaa jää haaveeksi...
  17. P

    40+ so what wol.12

    Täällä kans varpaat kippurassa luin MURMURin kuulumisia!!! Voi kumpa nyt ois!!!! JEEE!!!Ja pysyis kans!!! ONNEEEEEEE!!!! :)
  18. P

    40+ so what wol.12

    TETU68 ihan mahottomasti onnea!!!:) Niin hienoo...toivottavasti nyt pysyis kiinni ja loppuun asti. Lohtuhalitus tädin yllättämille:hug: Kukahan se huokaili runsaista vuodoista...mullakin oli ennen..silloin nuorempana, vaan eipä oo enää ja kaiholla niitä aikoja muistelen, jotenkin mä liitän...
  19. P

    40+ so what wol.12

    Moikka!! Mä täällä töissä viellä kärvistelen..oikein kateellisena luen teijen ilta suunnitelmista... Ja mitä mä teen illalla kun pääsen töistä??? En ainakaan noita MURMURin kertomia juusto juttuja(enkä mitään muutakaan hyvää...mähän oon laiharilla) PÖH!! Nii...enkä juo sitä viiniäkään..enkä...
  20. P

    40+ so what wol.12

    MrsBREE osaanottoni suureen suruunne, voimia toivon ja iso halirutistus koko perheelle.

Yhteistyössä