Hakutulokset

  1. P

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    Jäi viime viikon punnitustulokset kertomatta, kun en pe päässyt tälle sivulle. No edellisviikko oli nolla tulos ja nyt +600 g :kieh: Tällä viikolla on kyllä lipsunu nuo syömiset ja karkkia/suklaata on tullut syötyä muulloinkin kun karkkipäivänä |O |O . No nyt pitää saada ittensä takas ruotuun...
  2. P

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    Olipa yllätys viikko. Mä olin ihan varma, et taas tulee nolla viikko, kun yleensä käyn puoles välis viikkoa puntaris ja se on tähän mennes näyttäny samaa, kun punnituspäivänä. Mut nytpä ei näyttänytkään, vaan pudotusta oli 1,3 kg. Mitään sen ihmeellisempää en oo tehny, normaalit jumpat ja...
  3. P

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    Siis mäkin oon aina ollu kauhea suklaasyöppö. Odotusaikana vetelin sukaata harva se päivä. Ja töissäkin yks levy meni hyvinkin äkkiä, kun sitä siinä töiden ohessa naposteli. Mut nyt mä oon pystyny yllättävän hyvin sitä rajottamaan, vkolla yhtenä päivänä saa syödä vähän ja vkonloppuna sit vähä...
  4. P

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    Mäkin siirsin punnituspäivän sitten perjantaihin. Totesin, et perjantai on mukavampi päivä pitää karkkipäivä, tulee illalla parempia ohjelmia, mitä seuratessa on mukava syödä jotain hyvää. Tää viikko nyt ei sit kyllä menny ihan putkeen, nollatulos tuli. Vähä kyllä meinaa ketutttaa, vaan...
  5. P

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    Ihan hyvä viikko oli, alaspäin mennään, vaikkei nyt niin huimaa vauhtia =) Lähtö 84,5 kg, 172 cm tavoite 68-70 kg 20.10. 83,7kg (-800g) 27.10. 83,1kg (-600g) Yht. 1,4 kg 03.11. 83,0kg (-100g) Yht. 1,5 kg 10.11. 82,4kg (-600g) Yht. 2,1 kg 17.11. 82,0kg (-400g) Yht. 2,5 kg Aika...
  6. P

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    Tääläkin tuli isäinpäivänä kakkua ja herkkuja syötyä enemmänkin, mut nyt ollaan taas ruodussa. Lenkillä ei tosin vkonloppuna tullu käytyä, kun oli niin kurja sää ja vähä kurkku tukossa. No onneksi ei ole kuitenkaan sen pahemmaksi mennyt ja tänään olin jumpassakin. Lauantaisin kun mulla on...
  7. P

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    Tää viikko oli sit parempi, kun viime viikko :D Lähtö 84,5 kg, 172 cm tavoite 68-70 kg 20.10. 83,7kg (-800g) 27.10. 83,1kg (-600g) Yht. 1,4 kg 03.11. 83,0kg (-100g) Yht. 1,5 kg 10.11. 82,4kg (-600g) Yht. 2,1 kg On ollu niin kiireinen viikko, etten oo täälä juurikaan ehtiny käymään...
  8. P

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    Tässäpä minun punnitustulokseni Lähtö 84,5 kg, 172 cm tavoite 68-70 kg 20.10. 83,7kg (-800g) 27.10. 83,1kg (-600g) 03.11. 83,0kg (-100g) Ei ollu hurraamista tämän viikon pudotuksessa, mutta hyvä kun edes tuon verran lähti, eikä noussu. Tänään aion kuiteskin karkkipäivää pitää, mut...
  9. P

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    Ajattelinpa minäkin kirjoitella, kun täälä tuntuu keskustelu vilkastuvan. Viikko on mennyt ihan mukavasti ja houkutuksia oon pystyny suht hyvin välttämään. Ma kävin jumpassa, eilen sauvakävelyllä ja tänään olis vuorossa bodyaerobic. Tänään on kyllä on ollu niin hermoja raastava päivä, ettei oo...
  10. P

    Mitä 7-vuotiaalle pojalle synttärilahjaksi?

    Hei! Antakaas ideoita, mitä ostaisin kaverini 7-vuotiaalle pojalle synttärilahjaksi. Jotenkin ei oo mitään käsitystä, mistä tuon ikäiset pojat tykkää. Omat lapset on vielä niin pieniä ja kaiken lisäksi tyttöjä, että apua kaivattaisin.
  11. P

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    Mulla oli tänään se punnituspäivä ja vaaka näytti 83,1 kg eli 600 g vähemmän kun viime viikolla. Ihan tyytyväinen oon tulokseen. Kyllä se tästä vähitellen :D
  12. P

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    Moi taas! Perlos: Mulla on aina ollu kauhea makeanhimo ja suklaa ollut se suurin ongelma. Mä vedin melki koko odotusajan melki päivittäin jotain hyvää ja jonku aikaa vielä synnytyksen jälkeenkin. Kaikki liikunta kans loppu aika lailla seinään sen jälkeen kun aloin odottaa. Sit jonku aikaa...
  13. P

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    Voisinpa minäkin vähä esittäytyä. Eli ikää on 32 vuotta ja lapsia kaksi, tyttöjä molemmat. Toisella ikää 3v ja 10 kk ja toisella vajaa 3 kk. Eli perlokselle minulla on pieni lapsi ja imetän. Asumme etelä-pohjanmaalla ja perheeseen kuuluu myös mies ja koira. Tämä päivä meni kyläillessä ja...
  14. P

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    Mäkin voisin liittyä tähän pinoon, jos vaan sopii. Mulla paino tällä hetkellä 83,7 kg ja pituutta 172 cm. Tavoitteena oli päästä 68-70 kg. Eli semmonen reilu 10 kg olis pudotettavaa. Mulla on vajaan 3 kuukauden ikäinen vauva, jota imetän, et varsinaisestihan sitä ei sais laihduttaaa, mutta...
  15. P

    Menkat ja imetys?

    Onko jollain kokemusta, että menkat alkais jo imetyksen aikana? Hyvinkin pian synnytksen jälkeen? Mulla on vajaan 2 kuukauden ikäinen tyttö, jota täysimetän ja nyt eilen ja tänään on tullut jonkin verran vuotoa. Ei mitenkään runsasta, ainakaan vielä. Tänään on mahassa ollut menkkamaisia...
  16. P

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Meille syntyi tyttö 30.7.2007 klo 8.41, rv 40+1.Mitat 4250 g ja 53 cm. Tytöllä oli aluksi vähän hengitysvaikeuksia ja tulehdusarvot koholla, minkä takia joutui keskolaan. Mutta ei mitään vakavaa ja eiköhän vauvakin pääse jo ensi viikolla kotiin. Tulen paremmalla ajalla kertomaan itse...
  17. P

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Se olis sitten huomenna laskettu aika, vaan eipä taida vielä tulla synnärille lähtöä |O . Mä olisin niin valmis jo synnyttämään. No huomenna pitäis kyllä mennä viettään isän 60-vuotis synttäreitä perhepiirissä, että siinä mielessä ei kyllä vaavin tarvis syntyä ennen kun maanantaina. Vaan taitaa...
  18. P

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Meillä on alusta asti ollu selvää, että mies tulee mukaan synnytykseen. Tämä lapsi kun on hänelle esikoinen ja muutenkin voisi sielä olla vähän orpo olo yksin. Että haluan ehdottomasti miehen sinne tueksi ja turvaksi. Miehellä loppuu loma tämän viikon jälkeen, jos ei vauva sit päätä tällä...
  19. P

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Mullahan on la 29.7., mut aluperin se oli menkkojen mukaan 5.8., kunnes sit np-ultrassa aikastu viikolla. Olin jo elokuisten pinoon liittynyt, heti kun plussaa näytti raskaustesti, enkä sitten halunnut vaihtaa enää heinäkuisten pinoon. Tänään oli taas neuvola ja kaikki ok. Hb oli noussu...
  20. P

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Täälä sitä olis viimeinen viikko menossa ennen laskettua aikaa joka on sunnuntaina. Eikä kyllä vielä oo oikeen mitään merkkiä, että vauva olis lähiaikoina syntymässä. Mä niin haluisin mennä synnyttämään, sais vauvan syliin ja pääsis tästä mahasta eroon. Mutta kun ei mua ees oikeastaan supistele...

Yhteistyössä