Hakutulokset

  1. Jenny90

    Kesäkuiset

    Ilmottaudun kans messiin Jenny90/13.6/neljäs/KOS(/H) Tuli täytetä yllätyksenä. Alotin pillerit reilu kuukausi sitte heti menkkojen perään. Mulla on ihan tuore suhde ja molemmilla pieniä lapsia edellisistä liitoista jotka molemmat on päättyneet vasta tänä vuonna. Ollaan vähän sillee että mitäs...
  2. Jenny90

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    Millimamma tsemppiä ultraan! Mulla on kans huomenna (tiistaina) , kerro sit miten meni!
  3. Jenny90

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    Elokuun epeleiden salainen faceryhmä perustettu. Kukaan ei siis nää jos liityt ja kuulut siihen!! Lisää kaveriksi Jenny Pauliina Harkima niin lisään sut ryhmään! :) ja laita mulle vaikka sun Nikki kaksplussassa tms. Ni en lisää vahingossa ketään ylimäärästä
  4. Jenny90

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    Kun ei puhelimella pääse tonne kerhoon niin onko Face ryhmä jo perustettu? Voin perustaa jos ketään muuta ei huvita?
  5. Jenny90

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    17.8 Jenny90/24/kolmas/PS Toivottavasti tutut ei oo kärkkymässä kun en ole vielä kertonut kellekkään. Tasan pari vuotta sitten ylläpidin ElokuunEpelit2012 ketjua. Ja nyt ei ollut tarkoitusta lasta tehdä, mutta kondomi petti meidät. Mulla on ollut menkat viimeksi syys-lokakuun...
  6. Jenny90

    Kolmatta kaipaavien syksy 2012

    Heipähei:) Täällä yksi kolmatta kaipaava lisää! Minä siis kaipaan ja mies kuulemma miettii vielä vähän aikaa. Yritän olla painostamatta, mutta kuume on kova. Mies vähän niinku kiels mua liittymästä vielä kuumeilijoiden ketjuun mutta eiköhän se kohta tule järkiinsä :D
  7. Jenny90

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Tulimpahaan vaan sanomaan selvennykseksi että me maksetaan kaikki laskut, vuokra, ruoat ja vaatteet itse:eli siis pärjätään itse vaikka meidän vanhemmat nyt sitte kuoliskin tässä, niinkun joku ilmaisi huolensa. "kivaa" oli väärä sananvalinta, mutta en keksinyt siihen hätään oikein muutakaan...
  8. Jenny90

    Pikkukakkosta odottavat :)

    Mä oon ollu ihan totaalisen kiireinen mutta tunnen velvollisuudekseni päivittää että meillehän syntyi kaunis tyttövauva käynnistyksellä 11.8 Rv.41+4 Naistenklinikalla. Tytöllä oli mittaa 51cm ja 4320g. Sairaala muuttui kun olinkin liian painava synnyttä Aivan ihana tyttö vaikka onkin tissillä...
  9. Jenny90

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Hei rakkaat äidit! Päivitin nyt vielä viimeisiä vauveleita listaan. [/URL][/IMG] Tässä on meidän rakas tyttö nyt kuukauden ikäisenä.Tyttö on varsinainen tissitakiainen, missään muualla ei ole hyvä olla. Tuttia tai pulloa hän ei huoli. Mutta on tosi rauhallinen ja nukkuu yöt hyvin äidin...
  10. Jenny90

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Täällä on tehty vaihteeks vähän päivityksiä:) Onnea<3 Jenny ja Papu 3vk
  11. Jenny90

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Päivitetty Superpaljon onnea kaikille vauvansa saaneille <3 Meille syntyi kaunis pieni tyttö 11.8 rv. 41+4 mitoin 4320g ja 51cm. Py 37cm. Kokemus oli nopea ja hieno ja vietettyämme 20h sairaalassa pääsimme kotiin:) Synnytyskertomus lyhykäisyydessään: Lauantaina 11.8 menin...
  12. Jenny90

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Herttaliinille tervetuloa! Tsemppiä kaikille masun kasvattelijoille, päivittäjä lähtee huomenna Naistenklinikalle käynnistykseen, jos joku sattuu sielä olemaan ja tunnistamaan tän LIHAVAN mamman ni saa tulla tervehtimään :D Eli pieni päivitystauko siis tiedossa, vaikka varmasti käyn lukemassa...
  13. Jenny90

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Päivitetty Jenny ja Papu 41+2
  14. Jenny90

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Joo vittu terve!!! Oon 41+1 raskaana ja sain tänään puhelun Porvoon sairaalasta, että he eivät voi hoitaa mun synnytystä, koska leikkauspöydissä on painoraja! Että joudun Naikkarille riskisynnyttäjänä! Vähän alko siinä sitte itkettää kun en edes tiedä missä helvetissä Naistenklinikka on. Hyvin...
  15. Jenny90

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

    41+1 ja kasassa edelleen :D
  16. Jenny90

    Muita reilusti ylipainoisia odottajia?

    Minäkin kuulun tähän porukkaan! Tosin hetken aikaa enää kerkeän kasvatella masua kanssanne kun raskausviikkoja on tänään 40+6:) BMI mulla on 45,1 ja olen saanut ihan hyvää kohtelua neuvolassa. Ei oo kertaakaan tullu paha mieli mistään sanomisista, mutta minäkin oon äitiyspolilla saanu lääkäriltä...
  17. Jenny90

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Ompas mirkulle syntyny ISO poika :DD Oli ihan pakko nussia pilkkua.. Onnea paljon<3
  18. Jenny90

    Pikkukakkosta odottavat :)

    Omppuf superpaljon onnea tuplista <3 Täällä ei vieläkään mitään. Eilen kiersin koko päivän Korkeesaaressa. Mua ärsyttää ku mun pöljä äiti halus pyytää lomansa niin että voi ottaa Bellan hoitoon synnytyksen ajaks ja vielä sen jälkeenkin kun mun miehellä ei oo varaa jäädä kotiin ja vaikka...
  19. Jenny90

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    paulina piti sanomani että kiva kun Porvoossa on muitakin synnyttäjiä nyt!! Ne sulut ei koske sitä synnytysosastoa ja kun kävin kääntymässä niin sielä oli tosi rauhallista. Vauvoja on syntyny sielä nyt sellaset 2 per päivä tahtiin. Perhehuoneita oli 3!! Ja amme johon saa myös synnyttää jos...

Yhteistyössä