Hakutulokset

  1. M

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Lauantaina alkoi pikkasen vuotamaan, en kovasti huolestunut ennekuin sunnuntai aamuna sängyssä noustessa lorahti kunnolla. Mentiin päivystykseen jolla eilen illalla sitten yhdeksän aikaan pääsin nopeasti ultraan koska kyse kaksosraskaudesta. Meille ei tule vauvoja. Kummaltakaan pieneltä ei...
  2. M

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Hjannah ja Neamma onnee ihanista ultrakuulumisista :heart: :) Nyt voi olla levollisin mielin! Sinadrius hienoa että vaava voi hyvin :) ja kaikki mallillaan! emilien Tsemppiä että saat miehen mukaan sinne päihdeklinikalle ilman tappelua. Mulla pelotti täyttää sitä kyselylappua mutta eipä siitä...
  3. M

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Kiitos :D Musta tuntuu että alan pitään kohta äitiyshousuja 24/7. Aamulla turvotus ei ole ollenkaan noin paha, illalla sitten taasen... Merlina huhhuih, ja minä luulin että mun mahaa ei enää peitellä :D Pitäskö esittää se klassinen "ootko varma ettei oo kaksoset?" ;) No mutta ei sentäs, tosi...
  4. M

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Jostain syystä en tuota kuvaa näe, joten tässä vielä osoite Aijaa.com - 7163645.jpg
  5. M

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Moi! Hoppua on pitänyt, koitan lueskella teidän jutut aamulla kun menen töihin vasta 12. Pinjalle :hug: ystävällä ollut hematooma raskaudessaan. Se vuosi rv21 saakka kunnes myöhemmin ultralla sitä ei löytynyt. Toivotaan parasta! Täällä ei vuoda enään, ehkä selvisimme säikähdyksellä? Ja...
  6. M

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Moi :wave: Kiva oli lukea synnytyskertomuksia. Täälläkin jänskättää ajatus synnytyksestä, huih :) Keskustelinkin s.postin kautta yhden äidin kanssa jolla kaksoset syntyneet viime kesällä. Heillä synnytys käynnistettiin rv35. Katsotaas kuin pitkään minä saan tallailla ison mahan kanssa :D...
  7. M

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Biancalle kaikesta huolimatta hyvää joulun odotusta :heart: Ja hienolla asenteella olet liikkeellä, uutta tuulta purjeisiin vain :) Mahtavaa! Ei tästä elämästä mitään tulisikaan jos olisi pessimistisesti liikkeellä. :hug: Mielihaluista, hmm... mulla ei ole tullut vielä mitään sen kummempia...
  8. M

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Bianca :'( :hug: Voimia. Ja osalla taisi olla hyviäkin kuulumisia, mm Mainin onnea! :flower: Oli teitä muitakin mutta nyt en nikkejänne muista edelliseltä sivulta :) Onnea tasapuolisesti! ON: Aamusella vuoti hieman taasen, ihan siteeseen asti. Minä niin kurjana soitin ihanalle...
  9. M

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Mainin näin jälkikäteen suuret pahoittelut keskenmenostasi :flower: Kyllä nyt sulla asukki matkassa pysyy, uskotaan niin :) influenssarokotetta en aio ottaa. Mahanturvotusta on kovasti, varsinkin nyt iltaisin pitää vaihtaa verkkarit jalkaan. Mulla jopa pelottaa että onko paino alkanu...
  10. M

    Uusia kaksosten odottajia?

    Moikka! Täällä aamulla havaittu verta, jota tulee vessassa käynnin yhteydessä paperiin. Huolettaa kovin, mutta kun juttuja lukee niin on aika yleistä. Mutta kukapa nyt ei verestä huolestuisi, varsinkin kun se tulee raskausaikana :( Onko teillä kokemuksia verisestä vuodosta, ja miten siihen on...
  11. M

    Aiheuttaako PCO.....

    Voi Bindi, miten söpöläinen avatar sulla :) Ja ap, minulla on pcota toisessa munasarjassa ja kipuja oviksen kohdilla on ollut reippaammin kuin muussa vaiheessa kiertoa. Tiedä sitten, johtuuko juurikin tuosta useammasta munarakkulan kypsymisestä sekin että nyt odotellaan kaksosia ihan alussa :)
  12. M

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Hehh, mulla vaan pisti naurattaan anun himot :D Pysyt ainakin hyvässä kalsiumissa :D Neammalle vielä koooovin paljon tarrasukkia ja liimoja matkaan, jospa siellä olisi kyytiläinen hyvässä kunnossa köllimässä, ja äiskäänsä säikäyttelee turhaan? :) Carriina :hug: Hienoa, jos saatte uuteen...
  13. M

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Mun oli pakko päivällä soittaa tohon neuvolaan ja kysyä, miten reagoidaan kaksosraskauden aikaiseen vuotoon mutta heidän mielestä ei ole hätää jos ei jatku päiväkausia tai tule runsaana. Edelleen siis hieman paperiin tuli kirkasta verta, mutta ei lähellekkään niin paljon mitä menkoissa. Huoh...
  14. M

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Tämä on niin epäonninen ketju :'( Aamulla vessareissun yhteydessä paperiin jäi ihan kirkasta punaista. Ei ole jälkeen tullut mutta kamala kun säikähdin. Toki tiedän pienen vuotelun joskus kuuluvan alkuraskauteen mutta säikähtää sitä kuka tahansa :'( Pitäkää peukkuja pystyssä ettei tule...
  15. M

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Neamma :'( Voimia. Ei näihin tilanteisiin löydy sanoja. Itse olen vierestä katsonut ystäväni kahta keskenmenoa ja voin vain kuvitella miten pohjalle se vetää. Mutta ylösnousu on myös varmaa.
  16. M

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Voi Carriina :'( Siltäkö nyt oikeasti tuntuu? Vuoto yltyi? Älä heitä toivoa pois kokonaan! :hug: Täällä on paiskittu töitä ihan hirmusesti, tänään 10h mutta huomenna saan olla vapaalla. Kova väsymys vaivaa, ja kivut mahalla äkkisissä liikkeissä. Tuo autosta nouseminen on inhottavaa...
  17. M

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Hyvää alkanutta viikkoa! Meillä oli siis eka neuvola tänään! Vähän oli jännää :) Todella paljon kannustusta saatiin, tietopaketteja ja lippusialappusia. Ja hieman sattu ihana tuuri sillä meidän neuvolatätillä itsellään on kaksoset =) Kokemuksiaankin jakoi mielellään ja sanoi meidän olevan...
  18. M

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Sandemar surkeuksien surku :'( :hug: Keiju myöskin, :'( Toivotaan ettei olis mitään hätää!! Oli täällä joillain hyviä ultrakuulumisiakin, joten onnittelut niistä!! Täällä on tehty kovasti töitä, ja mahalla tuntuu juurikin sellaisia repäisykipuja välillä. Ne ei ole kovin suuria enkä...
  19. M

    Uusia kaksosten odottajia?

    Moikka! Täällä kaksosten odottaja pinoon mukaan. LA olisi 9.7.2011 eli viikkoja vasta 7+4. Ultrassa käyty ja yllätys oli suuri :) Molemmat sykkeet nähty joten toivotaan että molempaiset pysys mukana. Ikää minulla 23, ensimmäiset lapset kyseessä. Jännittää, pelottaa, itkettää, naurattaa...
  20. M

    Kaksosraskaus?!?!

    Moi! Hmm, omat silmäni näkevät jotain, mutta uskoisin todella että ultraaja olisi huomannut jos on kaks asukkia :) Tuo alempana oleva on niin haalea... Itse sain kaksi viikkoa sitten tietää kaksosista, juurikin ekassa ultrassa, ja kuvaruudussa näkyi selvästi kaksi yhtä tummaa laikkua ja...

Yhteistyössä