Hakutulokset

  1. J

    SATUHÄÄT 27.1. - ketju

    mun mielestä kivan oloinen pari. Hääpuvusta näkyy rintsikanolkaimet. :D
  2. J

    SATUHÄÄT 27.1. - ketju

    ai nyt sainkin vastauksen tohon lesta kysymykseen..
  3. J

    SATUHÄÄT 27.1. - ketju

    siis onko ton miehen vaimo kuollut vai eronnut ja yh? onko noi lestoja kun noin monta pikkulasta?
  4. J

    Normaalipainoiset

    Olen aina ollut normaalipainoinen. normaalipainon sisällä paino vaihdellut 59 ja 78 kilon välillä. (Olen 178 cm pitkä) Nyt pari vuotta painanut 65 kiloa ja olen erittäin tyytyväinen ja tämän pidän. Tämän päivän ruuat: Aamupala: 2 dl kaurapuuroa+1 tl sokeria+1dl rasvaton maito, mandariini...
  5. J

    kohta 8v poika haluaa korviksen. kumpi korva on se ns oikea korva ettei aleta homoksi huudella?

    Mun maalaisjunttikylästä kotoisin oleva aviomies väittää että se homokorva oli nuoruudessa oikea korva. :D itse koskaan kuullutkaan mistään homokorvasta. :D
  6. J

    Johanna Tukiainen?!

    Maria kysyi tuksulta ja Artolta: onko tämä nyt ihan aitoa oikeaa rakkautta? Arto vastasi: ON, vai mitä kulta? Tuksu vastas jotai: emmä nyt tiiä mmm... Sääliksi käy Artoa. arto varmaan itekkin joku vähän alkoholiongelmainen, mutta vaikuttaa paljon suoraselkäisemmältä ja normaalimmalta kun tuksu.
  7. J

    laittakaa alkuillan piristeeksi hauskoja youtube videoita! :)

    voittiko toi tommi mäkinen sit ite sen mestaruuden kun sen carloksen auto sytty palamaan vai mikä juttu tossa oli? :D
  8. J

    laittakaa alkuillan piristeeksi hauskoja youtube videoita! :)

    YouTube - YLE Luontoilta - muurahaiset päällekkäin -TEKSTITYS!
  9. J

    Abortin vastustajilta kysyn tälläistä asiaa

    Entäs sitten kun abortinvastustajien mielestä alkio on ihminen ja persoona välittömästi kun siittiö on kohdannu munasolun ja munasolu lähtenyt jakautumaan, niin miten abortinvastustajat voi hyväksyä hedelmöityshoidot, joihin käytetään pakastettuja alkioita? Suurin osa niistä alkioista menee...
  10. J

    Onko seksipalveluiden myyminen sinusta moraalitonta?

    Minä myin seksiä opiskeluaikanani ihan omasta vapaasta tahdostani muutaman kerran. Etsin itselleni ihan ilmaista seksiseuraa chatista, ja monet miehet itse alkoivat ehdottelemaan maksullista seksiä, joten miksipä en olisi köyhänä siitä 300 euroa ottanut. Valitsinkin vain ok näköisiä ja...
  11. J

    Luulin jo kuulleeni kaikki typerät lässytyssanat..

    Kauheeta kun toisella on tollanen söpö vauva ja Lunaticilla joku penispossu tossa kuvana. :D
  12. J

    Toimeentulotukea opiskeluja varten tarvittaviin vaatteisiin?

    No en oo lukenut kenenkään muun tekevän noin. Ja kai siinäkin on eroo, ostaako niitä vaatteita turhanpäiten sellainen, joka saa toimeentulotukea vai sellainen joka maksaa ne itse tienaamillaan rahoillaan.
  13. J

    Toimeentulotukea opiskeluja varten tarvittaviin vaatteisiin?

    Kyllä mäkin haaveilen vauvasta, mutta luulisi aikusisen vähävaraisen ihmisen ptävän sen verran järkeä päässään vauvakuumeissaan ettei nyt mihinkään vauvan vaatteisiin rahaa tuhlaa. Eihän sitä tiedä voitko koskaan enää edes saada vauvaa. Jäitä hattuun, menee vähän överiksi tuo kuumeilu.
  14. J

    paljonko olette valmiit maksamaan tästä uudesta lastenvaunuista?????

    Yleensä tykkään söpöstellä ja vähän mauttomistakin asioista, mutta noi menee överiällöksi jopa mun makuun! Näyttääkin niin huonolaatusilta etten maksaisi mitään. Ja yleensä mua ei hävetä, saatika että kattelisin muitten vaunuja ulkona, mutta noitten kanssa en kehtaisi mennä edes bussiin.
  15. J

    mitä karppaja EIVÄT saa syödä?

    Kaikkee saa syödä, mutta alkuvaiheessa eli atkinsin induktiossa hiilihydraatit on pidettävä alle 20 g päivä.
  16. J

    Miksi en vaan laihdu? Syön näin hyvin ja bmi 24,5. Kauanko menee että tuloksia alkaa tulla?

    Jep ja niinhän se on. Useimmat ovat kuitenkin syömällä ylipainonsa hankkineet. Vuoden 2007 Finsski tutkimuksen mukaan 52 %naisista on ylipainoisia ja miehistä 66%. Mututuntumala sanoisin, että alle 10% tästä valtavasta ylipainosta on sairauksien aiheuttamaa.
  17. J

    Ymmärrättekö te kuinka suuria ihmeitä teiän lapset on?

    No tottakai arvostan lastani ja olen onnellinen, että hänet olen saanut. :D Mun mielestä se on vaan puhtaasti biologiaa niin eläimillä kuin ihmisillä, että siittiöstä ja munasolusta kasvaa uusi yksilö. Ei siihen mitään jumalan ihmettä tarvita.
  18. J

    Miksi en vaan laihdu? Syön näin hyvin ja bmi 24,5. Kauanko menee että tuloksia alkaa tulla?

    Niin, kirjoitinko, että jokainen? Lueppa huolellisemmin ennen kuin tuut huuteleen.
  19. J

    Miksi en vaan laihdu? Syön näin hyvin ja bmi 24,5. Kauanko menee että tuloksia alkaa tulla?

    Olipa taas typerä kommentti. Eiköhän jokaien saa muokaa kroppaansa miten haluaa. Useimmat ylipainoiset ovat itse aiheuttaneet ylipainonsa ja voisivat laihduttaa siinä missä normaalipainoisetkin. Ei tässä mitään syyllisyyttä tarvitse tuntea, jos haluaa ihan vain ulkonäöllisistä syistä alentaa...
  20. J

    Ymmärrättekö te kuinka suuria ihmeitä teiän lapset on?

    Tuo on toki todella todella surullista, ettei lasta voi saada. Olen kuitenkin hieman eri mieltä, että olisi suuren suuri ihme saada lapsi. Pikemminkin lisääntyminen on erittäin luonnollista ja normaalia. Suurin osa naisista kuitenkin voi saada lapsia ja joillekkin niitä tulee jopa ehkäisystä...

Yhteistyössä