Hakutulokset

  1. Minki

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Elokuussa**

    Hei vaan pitkästä aikaa taas! Minä se olin, joka siitä fb-ryhmästä täällä huuteli! Se on kyllä ihan avoin kaikille, jotka sinne haluavat liittyä, mutta ryhmän yhteisellä päätöksellä sen 15.8. jälkeen emme ota enää uusia jäseniä. Kaikkien toive oli myöskin se, että jäsenet, jotka eivät siellä...
  2. Minki

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Heinäkuussa**

    Elonmerkkiä annan minä täältä pitkän tauon jälkeen! On ollut niin paljon ohjelmaa, ettei ole ehtinyt koneella istumaan! :) Viime pe 13. päivä oli kontrolliultra, jossa kaikki oikein hyvin! :) Painoarvio 1220g (rv28+0) ja vastasi viikkoja, tasan keskikäyrällä siis mentiin! :) Palleja lääkäri...
  3. Minki

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    Nyt pitäis listan olla (suurinpiirtein) ajantasalla! Minä lopetan listan päivittämisen tähän, ja huomisesta lähtien vastuu on Henna-Riikka75:lla! Joten kiitos näistä kuukausista! :) Minä siirryn kirjoittelemaan juttujani ihan "tavallisena tallaajana" :D -Minki ja pikkusisko 26+1-
  4. Minki

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    Puuh, tänään käyty sokerirasituksessa nro2! Soitin tulokset heti nlan puhelintunnilla, ja kirkkaasti läpi! :) Huh helpotusta! Rakenneultrassa kun lääkäri oli sitä mieltä, että ihan pakosti se diagnoosi tässäkin raskaudessa tulee! Sokerirasituksen jälkeen olikin hammaslääkäri, juurihoito...
  5. Minki

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    Tervetuloa mukaan Zonde! :) Minä päivitän etusivun listaa vielä 3 päivää! :) Eli tänne viestiketjuun kun laitat tiedot nimimerkki/ikä/monesko/synnäri(/sukupuolilupaus) (punaisella tms) niin kopioin ne etusivulle. -Minki ja pikkusisko 25+5-
  6. Minki

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    Kiitos Henna-Riikka75! :) Hyvää juhannusta kaikille! :) -Minki ja pikkusisko 25+0 POKS-
  7. Minki

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    Hei taas pitkästä aikaa! Onnea ultrakuulumisista ja tervetuloa mukaan Lillimuks! :) Meillä sama la ja sama synnäri! :) Kyselin viimeksi uutta päivittäjää heinäkuusta eteenpäin? Löytyykö halukasta hommaan? Minä jätän pinon pitämisen tähän kuuhun, ei rahkeet riitä kaiken muun keskellä enää...
  8. Minki

    olisko tää hyvä lohirieskarulla täyte? vai lisäisitkö jotain??

    Lohituorejuuston vaihtaisin ruohosipulituorejuustoon. Lohi + lohituorejuusto on jo liikaa.
  9. Minki

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    Hei pitkästä aikaa! Täytyy käydä tänne päivittämässä vähän listaa ja omaa tilannetta.. Ensiksi onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! :) Tänään oli neuvola ja siellä kaikki hyvin! Painoa oli tullut viikossa 40g ja yhteensä nyt 600g, joka on todella hyvin siihen nähden ettei paino saisi...
  10. Minki

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    Käyn vain jättämässä pikaisen merkin, että lista on päivitetty, yritän jaksaa tulla huomenna kertoilemaan enemmän kuulumisia! Tervetuloa vielä uusille! :) -Minki ja pikkusisko 22+4-
  11. Minki

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    Ja tänne sitten ne kuulumiset! :) Onnea kaikille mahtavista ultrakuulumisista! :) Eli tänään tosiaan oltiin hoitamassa miehen kanssa anopin muuttoa, ja luojan kiitos miehen ja siskokin pääsivät mukaan! :D Neiti oli miehen veljen vaimolla hoidossa, minä olin isolla autolla kuskina ja miehet...
  12. Minki

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Olisin unohtanut tehdä koko pinon tänään, jos ei Pakkastyttö ois asiasta sanonut! :D No, koko päivä meni mummon muutossa, joten tässä uusi pino: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2147505-lokakuun-onnenmurut-2012-kesakuussa/
  13. Minki

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    Meitä on jo 122 odottajaa! Lasketutajat (nimimerkki ~ ikä ~ mones ~ synnytyssairaala) 28.9 Jo ~ 31v ~ ensimmäinen ~ ulkomailla ~ poikaolo ~ poikalupaus 29.9 Masu12 ~ 28v ~ ensimmäinen ~ PHKS ~ tyttölupaus 30.9 Bamboo81 ~ 31v. ~ kolmas ~ KOS sp ~...
  14. Minki

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Tuosta nesteen kertymisestä tuli mieleen turvotus ja siitä, että miten sitä pystyy hillitsemään/hallitsemaan?! Sen tiedän että suolaista ruokaa pitää välttää, ja syödä nestettä poistavia hedelmiä, mm. ananasta, mansikoita, kiiviä ja liikkua pitää.. Mutta onko mitään salaista keinoa, jota en...
  15. Minki

    Ehdota mulle huomiseksi 1 terveellinen lämmin ruoka laihduttajalle?

    Uunilohta ja iso kasa salaattia (vähän tai ei ollenkaan kastiketta).
  16. Minki

    Ovis ollut jo aikoja sitten, nyt ovistestissä kaksi vahvaa viivaa? RASKAANA?!

    Oot joko raskaana, tai sit sulla on myöhäinen ovis.. Hae huomenna apteekista r-testi :)
  17. Minki

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    nalle_puh viesti tuli perille, ja vastasinkin siihen jo! :)
  18. Minki

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    nalle_puh ymmärrän hyvin mitä tarkoitit tuolla kaikella... Mun mielestä sulla on oikeus saada apua ja tukea, varsinkin nyt kun olet raskaana! Tiedän että tää on helpommin sanottu kuin tehty, mutta voisitko suoraan pyytää neuvolassa päästä juttelemaan neuvolapsykologille.. Facebook-ryhmään pääsee...
  19. Minki

    Miksi jotkut naiset plussan testiin saatuaan eivät voi tehdä enää mitään?

    Anna sen syödä roskaruokaa ja istua sohvalla jos siltä tuntuu. Ei sen pitäis sun mieltäs rassata... Edestään se nainen tuon kaiken joskus löytää..
  20. Minki

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Masu12 mun kautta ainakin pääsee fb-ryhmään mukaan! :) Laita vaikka linkki sun fb-profiiliin yksärinä, niin lisään sut kaveriksi ja sen jälkeen ryhmään! :)

Yhteistyössä