Hakutulokset

  1. L

    Syyskuiset 2019

    Minut voi seuraavaan listan päivitykseen lisätä. :) La 21.9. LeenaT / molemmat 33v / mulle 5. miehelle 2.
  2. L

    Syyskuiset 2019

    Hopsheijaa, plussa pärähti tänään n. dpo10 aamulla testiin. Haalea se on, mutta selkeästi punertaa. Lapsi nro 5 ois hän. Erikoista se, että aina ennen on ollut kiinnittymisvuotoa, mut ei nyt. Ei oo mitään oireita. Onnea kaikille plussanneille!
  3. L

    Synnytysvuosi ja synnytyksen kesto - kaikki mukaan :)

    2012 - 6,5h 2012 - 6h
  4. L

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Päivitetäänpäs meiän tilannetta. Nt-ultrassa oli niskaturvotusta 4mm ja veriarvot tosi alhaiset (hCGb 0,24 ja PAPP-A 0,39). Nenäluuta ei näkynyt. Tehtiin istukkabiopsia, josta ilmeni onneksi, että kromosomit on kunnossa, vaikkei lääkärit olleet paljon toivoa antaneet. Sit jäätiin jännittämään...
  5. L

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Meillä istukkabiopsia tehtiin keskiviikkona. Tuloksia lupailtiin jo saman viikon perjantaille, mutta venähti maanantaille. Uutiset soitettiin riippumatta siitä oliko ne hyviä vai huonoja ja sit kirje tuli perässä. Taysissa näin.
  6. L

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Mä sain tänään tulokset: meidän vauvan kromosomeissa ei oo mitään vikaa! :heart: En ikinä olisi uskonut, että mun veriarvoilla (hCGb 0,24 ja PAPP-A 0,36), 4mm niskaturvotuksella ja näkymättömällä nenäluulla voisi saada tällaisen tuloksen! Nyt sitten odotetaan rakennneultraa, jotta päästään...
  7. L

    KANTA-HÄMEEN KESKUSSAIRAALA synnytyspaikkana!

    Mä olen siellä kaksi synnyttänyt eikä oo moittimista. Synnytyksissä on kuunneltu mun toiveita hyvin.
  8. L

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Meidän tilanne vaikuttaa huonolta. Istukkabiopsia saatiin eilen otettua ja huomenna pitäisi tulla tulokset. Niskaturvotusta edelleen 4mm eikä nenäluutakaan näkynyt. :'(
  9. L

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Mä odottelen edelleen aikaa Taysiin. Nt-ultra oli eilen, mutta lähete ei ole vieläkään mennyt perille K-HKS:stä! Sitä ei ollut lääkäri edes vielä käsitellyt, kun puoliltapäivin tänään soitin. Taysistakin käskettiin kiirehtiä, koska tällä viikolla vois vielä kokeilla istukkanäytettä. Muutoin...
  10. L

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Tännehän se on tultava. Tänään oli ultra rv13+1. Niskaturvotus 3,8mm ja riskiluku 1:40. :( Kolmas lapsi ois tulossa ja mulla ikää 28v. Lähes koko päivän oon itkenyt. Huomenna toivottavasti saan ajan lv-tutkimukseen. Istukka on takana ja viikkoja jo sen verran, että tuskin istukkanäytettä...
  11. L

    Kuinka monella LA muuttunut NT-ultrassa? Ja seulakokeiden tuloksista..

    Mulla aikaistettiin viimeksi 5 päivällä. Mulla on lyhyt kierto ja alkuperäinen laskettu aika oli laskettu 28-päiväisen kierron mukaan, joka ei mulla pidä paikkansa.
  12. L

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Tiqustiinalle ei saakaan laitettua viestiä, joten laitoin KiAna7:lle! :)
  13. L

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Minä tuun tänne vielä mukaan! :) Eilen sain plussan testiin. Plussa oli kyllä pieni järkytys, sillä raskaus ei ollut suunniteltu. Ei se silti yllätyskään ollut, koska riskillä oltiin pari kertaa ilman ehkäisyä. Minä oon 28v. ja kolmas lapsi ois nyt tulossa. Aiemman lapset on nyt 1v10kk ja...
  14. L

    Perätilassa synnyttäneet, milloin seuraava on syntynyt?

    - Synnytin rv40+0 (oli koko raskauden ajan pt) - Synnytys alkoi vesien menolla eli menin sit ambulanssilla sairaalaan - Seuraava syntyi rv37+2 raivotarjonnassa (oli koko raskauden ajan rt) - Synnytysten väli viikkoa vailla 11kk :D (syntyivät samana vuonna)
  15. L

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Voi Epa sinäkin jo toista odotat! Ihanaa! :) Esikoisesta kuumeiltiin ja kirjoiteltiin samassa pinossa. Minä viime viikolla synnytin toisen lapseni. :heart:
  16. L

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Meand, se olen minä, jolle syntyi jo toinen lapsi tänä vuonna. Tuota kouluhommaa olen jonkin verran miettinyt. Varmaankin kuulostellaan tätä nuorempaa sitten, että haluaako mennä samaan aikaan siskonsa kanssa kouluun. Tasoerot voi ekoina kouluvuosina olla selkeitä, mutta onhan siellä luokalla...
  17. L

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Päivitetäänpä tännekin, vaikken oo pitkään aikaan tänne kirjoitellut, kun jämähdin fb:n puolelle. Meille syntyi tiistaina 18.12. klo 9.58 poika rv37+2. Mittoina 3570g ja 50,5cm ja pisteitä poika sai täydet 10. Synnytys sujui oikein hyvin. Maanantai-iltana myöhään meni vedet ja streptokokin takia...
  18. L

    Onko kukaan rakentanut taloa niin, että on myynyt vanhan vasta kun muuttaa uuteen?

    Joo nykyistä taloa tarkoitin. Ainahan pankista voi kysyä, ei siinä mitään menetä. :)
  19. L

    Onko kukaan rakentanut taloa niin, että on myynyt vanhan vasta kun muuttaa uuteen?

    Riippuu vähän siitä kuinka myyvä se talo on, että suostuuko pankki. Meillä on nyt sellainen tilanne, että talokaupat on juuri sovittu, mutta vanha kämppä menee vasta myyntiin. Saatiin siis väliaikainen laina.
  20. L

    X-tra pekonin hinta, myyjiä paikalla?

    En oo nähnyt kyseistä tuotetta kaupassa, mutta hintalapustahan näkee, minkä painoiselle tuotteelle hinta on. Monesti myös isoissa kaupoissa on niin, että kassamyyjät ei tarkemmin tuotteita tunne. Tuotetta sen paremmin tuntematta en kyllä vetäisi kuin yhden viivakoodin.

Yhteistyössä