Hakutulokset

  1. S

    35+ vauvan odottajat

    Meille syntyi eilen eli 5.8. rv 38+5 seitsemäs pikkuinen :love: 4,1kg, 50cm ja py 36,5cm. Rankka synnytys ja ponnistusvaihe kun vauva oli viistossa avosuutarjonnassa vaan tulihan se sieltä:D Tosiaan tyttö on vaikka itse epäilin enemmän pojaksi mutta kyllä meidän 4v tyttö on tiennyt koko...
  2. S

    35+ vauvan odottajat

    Onnea vauvan saaneille :love: Täällä rv34 menossa. 2vk päästä äippäpolille missä saan varmaankin sektiopäivän sitten. Kunpa aika kuluisi pian, alkaa jo tämä jokapäiväinen pahoinvointi+oksentaminen uuvuttaa. Kuumuus ei juuri ole haitannut kun meillä on pysynyt talo viileänä, öisinhän sitä...
  3. S

    Minkälaisia ajatuksia herättää kolmannen lapsen odotus? (Tai sitä useamman)

    Mulla kyllä onkin jo ennen esikoista ollut haaveena 6 lasta ja olen aina vaan ihaillut isoja perheitä. No, ei nyt näköjään jäänyt kuuteen mutta ei ollut mitään syytä miksi ei vielä seitsemättä joten sai tulla. Kaikki sujuu arjessa hyvin, toki rikastumaan ei rahallisesti pääse kun en töissä ole...
  4. S

    Minkälaisia ajatuksia herättää kolmannen lapsen odotus? (Tai sitä useamman)

    En ole kyllä koskaan osannut ajatella että isommilla perheillä olisi elämän hallinta jotenkin hukassa :unsure: Siis ei vaan ole käynyt mielessäkään. Toki joillakin voi olla kuten pienemmilläkin perheillä voi olla mutta ennemminkin tuntuu että isommassa perheessä ollaan enemmän...
  5. S

    Minkälaisia ajatuksia herättää kolmannen lapsen odotus? (Tai sitä useamman)

    @UniQuePopPy No niin ajattelinkin että joulukuisista ehkä tuttu :) Ihan helppoa salaaminen nyt korona-aikana, mun äiti käy noin 1,5-2kk välein 20-30min pikakäynnin ja mun ja miehen isät asuvat molemmat kauempana yksikseen ja heitä nähdään kun siellä käydään, toukokuun lopussa aikaisintaan...
  6. S

    Minkälaisia ajatuksia herättää kolmannen lapsen odotus? (Tai sitä useamman)

    Meille jo seitsemäs tulossa ja meille iloinen asia tietenkin mutta en usko että muille on niinkään... Nyt rv23 menossa enkä ole vielä kertonut kuin siskolleni. Mutta toisaalta, meidän oma asiahan tämä on ja itse lapsemme hoidetaan, ei koskaan olla pyydetty hoitoapua eikä pyydetä. Ei sitä ole...
  7. S

    Hyperemeesi

    Täällä, seitsemäs raskaus menossa. Ensimmäiset 3kk mietin kauhulla mihin sitä taas tulikaan lähdettyä kun kokoajan oli todella huono olo ja piti oksentaa kokoajan. Nyt vähän laantunut, pahoinvointia on päivittäin mutta syömisen jälkeen ehtii tulla jopa melkein normaali olo hetkeksi kun ei tarvi...
  8. S

    35+ vauvan odottajat

    Tsemppiä @Sariaana82 :) Toivottavasti vauva malttaa pysyä vielä mahassa. Rakenneultra oli tänään ja kaikki ok. Harmittavasti kävi ekaa kertaa niin että sukupuoli jäi epäselväksi :D No, siis kolmesta ekasta ei kysytty ja kolmesta seuraavasta on kysytty. Nyt vahvasti epäilen poikaa ja olisin...
  9. S

    Elokuiset2021

    @lillium Mulle saisi päivittää lasketuksi 14.8. Nt-ultrassa ja seulonnoissa kaikki hyvin. Ei oteta äitiyspakkausta, kaikkea löytyy jo. En tiedä vielä mitä rahoilla ostaisin... Mutta eiköhän niille järkevää käyttöä keksi. 13+6<3
  10. S

    35+ vauvan odottajat

    @Shibali Hyvin ehtii vielä kääntyä :) Mulla oli edellinen vauva kääntynyt yllättäen 3vk ennen laskettua perätilaan. Painoarvion takia menin siis ultraan. No, kotona olin paljon silleen lattialla kontilleen kun katsoin netistä että sellainen asento auttaa ja vauva kääntyikin oikein päin. Mutta...
  11. S

    35+ vauvan odottajat

    Sariaana82 Niin just, teilläkin taisi olla 1 ja 3-vuotiaat? Meillä myös... 1v7kk tulee ikäeroksi pienimpien välille. Ei kyllä oikeastaan se jännitä, meillä esikoinenkin on vasta 9v ja 5 ensimmäistä lasta tuli kaikki alle 1,5v ja alle 2v ikäeroilla. Nyt se ero että suunniteltu sektio pystyyn on...
  12. S

    Elokuiset2021

    Ei ole kyllä pahoinvointi ja oksentaminen helpottamaan päinkään :LOL: Mutta päivä kerrallaan... Pari viikkoa vielä nt-ultraan. Jotain odotettavaa aina kuitenkin, muuten kyllä tuntuu olevan sellaista taapertamista:D saraheinä 11+2
  13. S

    35+ vauvan odottajat

    Niin hitaasti menee viikot että ei oikein mitään kirjoitettavaa :D Kovaa pahoinvointia ja oksentamista, niinpä ne päivät tässä kuluu. Toivottavasti hiukan rauhottuu jossain vaiheessa vaikka edellisistä raskauksista jo tiedän ettei tule loppumaan ennen synnytystä. Mutta päivä kerrallaan...
  14. S

    Elokuiset2021

    Pääsin minäkin ultrattavaksi ja sielläpä se pikkuinen oli hyvällä sykkeellä <3 Eli ainakin nyt näyttäisi siltä että meille seitsemäs lapsi saattaa tulla :love: Oksentelen kyllä paljon ja melkein pahinta on kova pahoinvointi ja ällötys. On kyllä elämä muuttunut tässä reilun kuukauden aikana...
  15. S

    Elokuiset2021

    Hampaiden harjaamisessa sama juttu, en tiedä mikä siinä on kun aina tulee oksennus, varsinkin illalla. Sama juttu joka raskaudessa mutta siis, 6 samanlaista raskautta takana eikä vieläkään ole ollut koskaan yhtään reikää! Eli luotan että saan niitä jotenkin putsattua. Ja vedellä purskuttelen...
  16. S

    Elokuiset2021

    Täällä on viimeiset pari viikkoa ollut kovaa pahoinvointia, ihan aamusta iltaan. Yölläkin jos pidempään ollut hereillä mutta onneksi olen nukkunut aika sikeästi. Ja oksentanut olen 10-15x pv mikä on kyllä vielä lievää, joissain raskauksissa ollut pahempaakin. Vaikka onhan tämä aika raastavaa...
  17. S

    Elokuiset2021

    Voi ei @Mereni ja @Leijjjona :cry: Jaksamista jatkoon <3 Hassua kyllä, itsekin odottelen milloin pahoinvointi&oksentaminen alkaa. Vai alkaako... Mulla se tulee kestämään loppuun asti mikäli raskaus hyvin sujuu. Rankkaa tulee taas olemaan mutta odottelen jo kuitenkin kun ilman...
  18. S

    Elokuiset2021

    Lista kuulostaa hyvälle niin pysyy perillä ketä kaikkia meitä täällä on :giggle: Ja onnea myös muille :love: Itse olen tykännyt katsoa testeistä kun viiva vahvistuu, vai vahvistuuko. Huvin vuoksikin kait, onhan se ihanaa nähdä kun se viiva siihen vieläkin piirtyy Nyt mulla ei kyllä tällä...
  19. S

    35+ vauvan odottajat

    Taidan tulla muös mukaan tänne kun ikääkin jo 36v :) Plussasin lauantaina ekan kerran, tänään olisi 4+0 eli elokuun 17.pv menisi laskettu aika. Seitsemäs lapsi olisi tulossa, isommat lapset on 11kk, 3v, 5v, 6v, 8v ja 9v. Yritän olla rennoin mielin vaikka keskenmeno pelottaa kovasti. Vaan eihän...
  20. S

    Elokuiset2021

    Jokohan uskaltaisi kurkistella tänne :eek: Lauantaina plussasin. Tänään vasta 4+0. Olen iloinen plussasta, niin mahtava yllätys että ekasta tärppäsi mutta en vielä uskalla edes ajatella vauvan tulevan kun keskenmeno pelottaa. Mutta eihän tässä auta kuin yrittää iloita Pienimmäinen meillä 11kk...

Yhteistyössä