Hakutulokset

  1. Halin

    Miksi se on aina äiti joka valvoo yöllä itkevän vauvan kanssa?

    Meillä mies on hoitanut yöheräilyt aina. Mä kärsin unettomuudesta ja jos nousen sängystä, niin valvon sitten loppuyön. Mies nukahtaa itse minuutissa.
  2. Halin

    Millaisia teidän 2-vuotiaat ovat?

    2,5 a poika on päiväkuiva, syö itse ja nukkuu vielä päikkäreitä. Sanavarasto laaja, mutta puhuu vielä vähän sössöttäen. Mielensäpahoittaja, joka vastaa kaikkeen pudistelemalla päätään ja mutristamalla alahuultaan :D Muuten ihana höpöttelijä, iloinen ja vilkas riehupelle <3
  3. Halin

    Mikä on sinun tämän hetken suurin tunteesi?

    Helpotus, kun kuume on vihdoin laskenut..
  4. Halin

    Onko kukaan valmistanut ruokaa tiskikoneessa?

    Hassua, katsoin just pari päivää sitten youtubesta epic mealtimen pätkää jossa ne tekivät tiskarilla lasagnea :D
  5. Halin

    DC:n kenkiä, vaatteita? Helsini, Vantaa + nettikaupat

    Kenkiä oon ite ostanu ihan urheiluvälinekaupoista, stokkalta yms. Vaatteista en tiiä :)
  6. Halin

    paljon sinulla ja puolisollasi on

    Meillä sama :)
  7. Halin

    Minkä nimen antaisit, jos saisit nyt pojan?

    Into :heart:
  8. Halin

    Miten erituloiset puolisot hoitavat raha-asiansa?

    Meillä enempi tienaava maksaa laskut ja vähemmän saava kaiken muun, tällä hetkellä mies maksaa vuokran, autot ja bensan ja mä ostan ruoan, lasten jutut, sekä maksan joitain pienempiä laskuja. Tuloeroa noin 1000 euroa ja toimi myös toisin päin, kun mä olin töissä ja mies opiskeli. Erilliset...
  9. Halin

    Mitä kahvia teillä juodaan kotona?

    Juhla mokkaa, saludoa, vaniljakahvia (robertsin?) Ja mokkamestareiden tiramisua on nyt ainaski kaapissa :) tuossahan nuo yleisimmät.
  10. Halin

    Mustikka

    Mistä löytyy vantaalla jo tähän aikaan? :o
  11. Halin

    Pisin aika ilman seksiä täysi-ikäisenä?

    2-3 kuukautta, sitten tapasin mieheni.
  12. Halin

    Onneksi en ole ainut kenellä on ruma tatska *linkki*

    Siis voi yrjö tota jalkatatskaa.. :x
  13. Halin

    Rv 40+ ja mun paino on melkein 100kg!

    Siis neuvolassa eivät tee tolle mitään? :O Aika omituista. Mulla sama lähtöpaino, viikkoja nyt 38 ja painoo nyt 85 kg ja koko ajan pelottelevat raskausmyrkytyksellä yms ton painonnousun takia.
  14. Halin

    kokemuksia kuukautissienestä?

    Mikä ihmeen kuukautissieni? :x :D Ja mulla on kuppi :) sienestä koskaan kuullutkaan ennen... :D
  15. Halin

    Millaisia textareita olette saaneet väärään numeroon?

    Sain kerran jonkun ihan kauheen "tuun sinne ja palottelen sut ja sun perheen kirveellä yms"-viestin. Oli exmies viestitellyt jotain huumejuttujaan jollekkin piripäälle, joka ei ollut sitten tykännyt numeroaan jaeltavan. Sen ku sain niin hetken mietin että mitäs helvettiä.. :D
  16. Halin

    13 v ei tahdo perheen yhteiselle lomamatkalle. Pakottaisitko mukaan?

    En pakottaisi, jos on luotettavat vahdit, miksi pitäisi pakottaa? Mä ite lopetin noilla "perhelomilla" käymisen suurinpiirtein samanikäisenä, koska ne mitään lomia ollut. Jok'ikinen mökkireissu, ulkomaanmatka mikälie alusta loppuun pelkkää stressaamista ja tappelua. Ja kun koskaan ollut varaa...
  17. Halin

    Luuletko että olet menettänyt jonkun työpaikan ulkonäkösi vuoksi?

    Haluisin kuulla mallivastauksen tohon kysymykseen :D Itellä ei ole (vielä) tullut tällaista tilannetta vastaan, yleensä oon saanut duunin jota olen hakenutkin.
  18. Halin

    Se ikuinen sairaalakassin sisältö-kysymys?

    Mul ei ollu mukana muuta ku hammasharja, liivinsuojat ja paketillinen pillimehuja. Loput mies toi sitten ku oltii kotiutumassa, vauvan vaatteet ja sellaset. Ainoo mitä kaipasin, oli ku pyysin tuomaan pikakahvia ja karkkipussin. :)
  19. Halin

    Mies on unohtanut mut

    Mun mies oli kans tollanen, mutta tajusi itse just jonkun puolen vuoden jälkeen, kun lapsi oli syntynyt ettei se jaksa oikeesti pelata vielmsen lisäks et pitäis duunissa käydä, olla lapsen kanssa ja vielä viettää munkin kanssa aikaa! Öisin se ei sentään pelannut koskaan, exmies teki niinkin ja...
  20. Halin

    Kysely äideille; Minkä merkkinen... ?

    1. Vaunut.... Teutoniat ja jokku vanhat Briot 2. Matkarattaat... - 3. Kantoliina taikka reppu... Ellaroo, kimperi, didymos 4. Tuttipullo... Halvimmat 5. Rintapumppu... - 6. Vaipat... Itsetehdyt kestot ja kertsit lidlistä 7. Perusvoide... Aco 8. Imetystyyny.... - 9. Turvakaukalo... Graco...

Yhteistyössä