Hakutulokset

  1. whatever

    Lukeville äideille

    Ehkä tämä onkin juuri parasta sen jälkeen kun on jo ainakin se ensimmäinen raskaus ohi, sen verran ironiaa heitetty kyseiseen teokseen mausteeksi :)
  2. whatever

    Meidän kerhossa käy pari koti-isää lastensa kanssa, ja tänään...

    Ehkä ne isät (syystäkin) kokee olevansa suurennuslasin alla siellä kerhossa ja miettivät käytöksensä ja sanomisensa sen mukaan?
  3. whatever

    Lukeville äideille

    Kukaan lukenut Mari Siliämaan uutuusromaania Napanuoralla? Aika napakka tarina raskaudesta ja äitiydestä :)
  4. whatever

    Luomusynnytys on varmaan helpompaa niille, joiden synnytys on nopea

    Riippuu monesta seikasta. Mulle viimenen synnytys oli helpoin, vaikken ehtinyt puudutusta saamaan, mutta olipahan kolme aiempaa jo tehneet tietä.
  5. whatever

    Vauvan hoitoon laittamisesta (esim yökylään mummulaan)

    Niin no, ite en olis lapsiani jättäny hoitoon (paitsi sinne teholle ja vuodeosastolle oli pakko), mutta voihan se olla, että joskus joku tuore äiti tarvitsee sen viimeisen kurkkauksen edelliseen elämään, että huomaa mikä on oleellista. Totta kai ensi viikoilla se varhainen vuorovaikutus ja...
  6. whatever

    Vauvan hoitoon laittamisesta (esim yökylään mummulaan)

    No hitto joo, paasaas nyt vielä, ettei sairaita vauvoja saa viedä sairaalaan kun ne joutuu johki tilaan ilman äitiä ja turha jänkättää vastaan, että sinne sairaalaan pääsee äiti mukaan, ei aina ja ainakaan ei aina Helsingin lastenklinikalle... kivasti provosoiduin vai mitä? :)
  7. whatever

    "Lakiasiaa"

    Tuli mieleen, että eikö tuommonen lappu vois kääntyä jopa äitiä vastaan jossain huoltajuuskiista-tilanteessa tms?
  8. whatever

    Mun mielestä 21-vuotiaana kannattais tehdä jotain ihan muuta kuin lapsia!

    Juup, fysiologista, mutta ei mitään asiaa kannata katsella vain yhdessä valossa :) Niin, jatkoiko se kätilö siis sitä tarinaa myös vai katseliko vain tästä fysiologisesta näkökulmasta? ;) Kätilönhän ei siinä synnytyssalissa tarvii sen kummemmin miettiä muuta ku sitä fysiologista puolta :)
  9. whatever

    Mun mielestä 21-vuotiaana kannattais tehdä jotain ihan muuta kuin lapsia!

    Juup, fysiologista, mutta ei mitään asiaa kannata katsella vain yhdessä valossa :)
  10. whatever

    Mun mielestä 21-vuotiaana kannattais tehdä jotain ihan muuta kuin lapsia!

    Sairaala-ohjelman kätilö tais joskus sanoa, että 19 ois paras synnytysikä :) Äitiydestä taas, joskus 15v voi olla kypsä, kun taas joku ei vielä nelivitosenakaan...
  11. whatever

    Sydänkirurgi vaatii: Voi pannaan!

    Kyllä joskus saa voita käyttää, jos perusruokavalio on kunnossa. Ihan ilman rasvaa ei voi esimerkiksi laihtua, sillä elimistö pyörähtää säästöliekille, arkiruuassakin siis pitää olla rasvaa (kasvisöljyä,pähkinöitä jne).
  12. whatever

    millä kurkkukipu pois?

    raaka vakosipuli :)
  13. whatever

    Tuleeko tällaisesta The Ultimate Palstatuomio?

    Siis mitä mitä, mun palstatauko on kestäny kyllä parisen vuotta mutta siis teilläkö on 1v pikkuihminen? Viivästyneet onnittelut! :)
  14. whatever

    ilmeisesti yli 48 kokoiset ei ulkoile?? :D

    eipä löytynyt tällaiselle 38-40 kokoisellekaan siistiä takkia, vaateliikkeissä olivat todella vähissä ja marketeissa törkeitä kiiltäväpintaisia tikki-ihmetyksiä.
  15. whatever

    mä näin viime yönä sairasta unta =o

    Sellaista metodia kuulemma käytetään unientutkinnassa paljon, että kun ennen nukahtamista ajatellaan tiiviisti jotain asiaa noin 10 min, että se sit tulee uneen, jospa se sitten nopeampikin ajatus saattaa sinne hypätä :)
  16. whatever

    Miksi pieni lapsi puree?!

    meidän 2+ tykkää, että se on hauska leikki, ei onneksi pure lujaa, mutta nauttii siitä, kun ottaa "puremailmeensä" ja säikäyttää uhrinsa :)
  17. whatever

    mä näin viime yönä sairasta unta =o

    :laugh: :laugh: siis se, miten ihmisen pääkoppa yöllä järjestelee asioita on hauskaa.
  18. whatever

    Nyt mielipiteitä :) Sängyistä.

    Jos ei ole kova pyörimään (ja tipahtelemaan) niin mikä jottei :)
  19. whatever

    suositelkaa mulle lukemista

    Wassmo, Lasi maitoa kiitos (Järkyttävä ja totuutta myötäilevä kertomus Liettualaistytön joutmisesta ihmiskaupan urhriksi ja prostituoiduksi Norjaan). Lindenborg, Minua ei omista kukaan (lapsuuskertomus alkoholisti-isän tyttäreltä )

Yhteistyössä