Hakutulokset

  1. D

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Tulepa Nitrodisco (ja muutkin!!) Facebookiin juttelemaan, meillä keskustelu käy aktiivisena. Näppärää ja vaivatonta!
  2. D

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Mukana ollaan FB:ssä eli laittaisitko Neela viestiä myös tänne suuntaan. Kiitos :)
  3. D

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Moi! Pikaiset terkut tänne hiljaiseloa viettävälle palstalle! Kesällä on tullut mentyä ympäriinsä ja kirjoittelu on jäänyt vähiin. Lomaa on vietetty pätkissä, kun mies on ollut töissä välillä osan viikosta, mutta ihan ok näinkin. Neelalle onnittelut hyvistä öistä! Kuulostaa ihan mahtavalle...
  4. D

    Rukousketju lapsettomille

    Mansikkatyttö - suuren suuret pahoittelut, halaukset ja voimia teille jatkoon. Ihana asia, että jaksat luottaa ja turvata Jumalaan vaikeuksienkin keskellä. Uskotaan, että hänellä on sinun ja miehesi elämään joku ihana suunnitelma, joka vielä odottaa paljastumistaan. Kiitos tämän ketjun...
  5. D

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Moi! Huh, täällä on väsymys helpottanut :) Kyllä on vaan iso ero mielialoissa ja muussa, kun nukkuu paremmin! Jos tämä parempi tilanne nyt jatkuu niin meillä resepti oli tässä vaiheessa aika helppo: 1) D nukkui kaksi yötä miehen kanssa, joka syötti pullosta kerran yöllä ja toista syöttöä ei D...
  6. D

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Täällä ollaan Neela :) Aika väsyneissä merkeissä kylläkin nyt. Mä olen viimeisen viikon aikana nukkunut vain yhtenä yönä yli 5h ja se alkaa vähän tuntua... Kaksi yötä on ihan omien iltamenojen syytä – olin ekaa kertaa piiitkän tauon jälkeen ulkona illalla ja sattui kaksi menoa peräkkäin. Ei...
  7. D

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Heippa taas! Meidän poika vietti toissapäivänä puolivuotispäiväänsä – hurjaa!! Aika tosissaan kuluu nopeasti ja ihmeellisen ihanaa, että meillä on jo puolivuotias lapsi. 5kk neuvola (joka siis tosin oli ihan 6kk-päivän kynnyksellä) antoi mitoiksi himpun vajaat 8kg ja 68cm. Rokotusten kanssa...
  8. D

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Seinäkukkanen – ihan mahtavaa, kuulla, että teillä asiat hyvin!! Ei varmasti ole ollut kovin helppoa tuo alku ja pitkä sairaalajakso, mutta mahtavaa, että pieni tyttö ja vanhemmat ovat jaksaneet ja nyt asiat on hyvin. Tosi kiva, jos tulet mukaan tänne keskusteluihin. Neela – joo, D:llä on...
  9. D

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Heippa taas kaikki äidit ja myöhästyneet äitienpäiväonnittelut!! :heart: Oli kyllä itselle jotenkin tosi tärkeä päivä ja uskomattoman ihanaa päästä sitä viimein viettämään. Mies oli järjestänyt kaikenlaista ihanaa... varmistin kyllä muutama viikko etukäteen, että hän muistaa koko juhlapäivän ;)...
  10. D

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Kiinteät: me ollaan nyt pian pari viikkoa syöty soseita. Ensin perunaa, sitten sekoitettuna porkkanan ja nyt myös bataatin kanssa. Maistuu D:lle tosi hyvin ja syö aika ison määrän kerralla – ehkä vajaa puoli purkillista (vaikka olen kyllä tehnyt soseet yhtä poikkeusta lukuun ottamatta itse)...
  11. D

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    AdAstra – voi kurjuus tuota sydänvikaa!! Onneksi ilmeisesti ennuste on hyvä. Minulla itselläni on myös ollut vauvana sivuääni sydämessä, joka siten itsekseen katosi, ja eihän niitä tuohon aikaan ihan niin tarkasti tutkittukaan. Neela – varmaan ihan kiva, kun on vauvoja ja lapsia naapurissa...
  12. D

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Vielä tänne sen verran, että meidän lääkäri oli lyhyen kaavan kannalla. Logiikka oli se, että kun oma hormonitoiminta on sen verran heikkoa, niin ei kannata sitä erikseen pysäyttää pitkän kaavan mukaisesti. Pitkää kaavaa ei ole kokeiltu, että en sitten tiedä olisiko siinä ollut eroa. DQ
  13. D

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Nitrodisco – kiva, että mummolan reissu oli onnistunut! Nukkuuko teidän tyttö hyvin autossa? Meidän D nukkui pienempänä käytännössä aina automatkat, mutta nyt pääsiäisenä ei enää toiminutkaan ihan yhtä varmasti. Meillä tosin matka mummolaan vain kaksi tuntia. Meidän matkalla oli säät niin...
  14. D

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Heippa pitkästä aikaa! Matkalla on oltu ja palattu ja pääsiäistäkin vietetty tässä välissä. Olen lukenut teidän juttuja useasti, mutta sopivaa aikaa kirjoittamiseen ei ole löytynyt. En osaa ikinä kirjoittaa lyhyesti, niin siihen menee aina aikaa ;) Meidän lomareissu meni ihan todella...
  15. D

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Nannah - meinaan jo unohtaa, mitä lääkkeitä mulla milloinkin oli, mutta onnistuneessa hoidossa taisi olla Menopur, Pregnyl, Orgalutran ja Lugesteron -kombinaatio. Välillä kokeiltiin Menopurin rinnalla tai sijasta Puregonia, mutta ei niillä mitään hirveän suurta eroa tuntunut olevan. Kovin...
  16. D

    Rukousketju lapsettomille

    Tervehdys ja :hug: teille kaikille lapsettomuuden kanssa painiville! Itsekin kirjoitin tänne palstalle joskus reilu vuosi sitten, kun asia oli akuuttiakin akuutimpi. Suureksi iloksemme, vuoden hoitojen jälkeen saimme toivotun tuloksen, ja nyt olemme talven ajan saaneet nauttia terveestä pojasta...
  17. D

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Moi! Mulla mitattiin AMH-arvoksi muistaakseni myös 0,3 ja neljännellä IVF/ICSI-yrityksellä onnistui, kun ainokainen solu kiinnittyi ja on nyt kasvanut jo 4kk vanhaaksi pojksi. Aiheesta on vanhempi ketju, josta voit lukea lisää, toivottavasti löydät sen. Kovasti tsemppiä ja voimia...
  18. D

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Täällä on keskustelu vilkastunut – mahtavaa! Hopelle suuren suuret onnittelut poikavauvan johdosta!! Eikös olekin ihanaa tämä äitiys :) Juuri eilen puhuin yhden lapsettomuustaustaisen ystäväni kanssa, joka on nyt palannut töihin ja hän kuvaili sitä, miten hirmuisesti voimavaroja vapauttaa se...
  19. D

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Mami – tosi kiva, kun tulit tänne puoelle kirjoittamaan! Ihan hirveä juttu tuo siskonpojan aivoinfarkti! :hug: Toivottavasti saatiin hyvin hoidettua ja pysyviä vaurioita ei jäisi. Anoppini sai myös oikean puolen halvaannuttaneen aivoinfarktin joitakin vuosia sitten. Hän oli yksin ja hoitoon...
  20. D

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista plussanneet

    Voi Nanninga, hirmuisen paljon onnea!! :heart: Ihanaa, että asiat ovat nyt hyvin, vaikka alussa onkin ollut hankaluutta. Pitkä poika tosiaan ja täsmällinen :) Tsempit jatkoon ja kotiutumiseen! Jos haluat ja jaksat, niin tule tuonne vauvapuolelle juttelemaan. DQ & pikku-D 3,5kk

Yhteistyössä