Hakutulokset

  1. E

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Uskaltaisikohan mukaan vihdoin =) Juttuja olen lukenut ihan alusta saakka kyllä mutta nyt vasta rohkenen mukaan. Eilen nt-ultra ja siellä oikein terhakas vauvan alku köllötteli <3 Pikkusen oli isompi kooltaan kuin kuukautisista laskettuna niin la siirtyi muutaman päivän . Tänään siis 13+1...
  2. E

    Mistä POMPPUPONI??

    Pitäisi saada uusi vanhan tilalle. Vanha oli ostettu lidl:sta ja sieltä ei enää saa. Netissä on muutama paikka mitä vois tilata mut haluasin mielummin suoraan käydä ostamassa. Mistähän voisi löytyä ? Ainakaan toys u us ei tuntenut moista ponia...
  3. E

    Suositelkaa hyviä rattaita :D

    Meillä on brion racet ja ne on kyllä ihan hyvät. Lumessa niillä on tosin hankala kulkea, mutta kuitenkin pääsee eteenpäin. Itse haaveilen yhä teutonian timmyistä vaikka meidän "vauva" ei taida enää kovin rattaista piitata ;)
  4. E

    Suositelkaa jotain hyvää kauhuleffaa

    Silent Hill. Kaamee!
  5. E

    Kauppaan ensin ja sitten haet lapsen vai toisin päin? Mitä sinä tekisit?

    Tuossa tilanteessa a. Minäkin käyn usein työmatkalla kaupassa ja haen lapset vasta sitten. Tosin yleensä olen ihan samaan aikaan päiväkodilla - pihistän kauppa-ajan työajasta :whistle:
  6. E

    Joko lämmitätte puilla?

    Muutamana iltana ollaan juu takkaa lämmitetty. Etelä-Suomessa ollaan. Sähkölämpä on meillä ja patterit lyödään päälle vasta kun on pakko. Kylppärissä ja vessoissa tosin lattialämmitys on jo pienellä.
  7. E

    Kuinka pitkiä ovat nelivuotiaanne?

    Tänään juur neuvolassa mitattuna 104,4cm. Torstaina täyttää 4.
  8. E

    Jos saisit olla sääjumala nyt;

    Näin on hyvä kiitos! Tai jos jotain pitäisi muuttaa niin yöllä voisi olla hiukan viileämpää...
  9. E

    Saataisko uusi kakkukuvaketju? =)

    Kinkkua, metvurstia, maustekurkkua, sipulia, paprikaa, tuorejuustoa ja ranskankermaa. Ja olen tehnyt näitä monia ja milloin milläkin "täytteillä".
  10. E

    Elvyttäminen

    Minä. Mutta vain töissä.
  11. E

    Saataisko uusi kakkukuvaketju? =)

    Hyydytetty voileipäkakku
  12. E

    Tukevat matkarattaat

    No noihin ei kyllä ole vauvaa hyvä nukuttaa... Suosittelen katsomaan ns. kuomurattaita matkisten sijaan. Esim teutonian Timmyt on mahtavat rattaat!
  13. E

    Postissa oli kiva yllätys

    :laugh: :laugh: :laugh: Ei juma! *tirskuu vedet silmissä* Vai tulee oikein biojätettä :laugh: :laugh: :laugh:
  14. E

    Mistä saa ostettua Tefalin leikkikeittiön (muualta kuin Hobbarista)?

    Me ostettiin toissa jouluna Honkkarista... En tiedä tosin onko niitä siellä enää :whistle:
  15. E

    oNKO rIIHIMÄKELÄISIÄ TAI LÄHISEUDUN IHMISIÄ PAIKALLA?

    Aamupostin sivuilla voi ainaskin näköislehteä selailla jos sieltä löytyis?
  16. E

    Jos sinulla olisi 7kk:n ikäinen vauva, mitä haluaisit hänelle joululahjaksi?

    Vaatteita varmaankin. Tai riippuu paljon jos on perheen asikoinen niin sitten voi ostella kyllä jo lelujakin.
  17. E

    kuinka moni pitää pipoa talvella?

    Kyllä. Pipo on koti äidin pelastus! Ei tarvii ees tukkaa harjata :laugh:
  18. E

    Milloin ekat neuvolalääkärikäynnit?

    Mä olen kummassakin raskaudessa käynyt ekan kerran lääkärillä rv:llä 12.

Yhteistyössä