Hakutulokset

  1. P

    Helmikuiset 2019

    Viime viikolla oli np-ultra jossa LA hieman aikaistui ja on nyt 1.2. Saa taas hetken olla rauhallisin mielin ennen kuin alkaa odottamaan rakenneultraa. Syyskuun loppuun on vielä pitkä aika
  2. P

    Helmikuiset 2019

    Kiva kuulla että positiivisia kokemuksia yksin synnyttämisestä On ajatuksena helpottava että isommat saa olla iskän kanssa ja kotona odottaa normaali rauha kun pääsee synnäriltä kotiin. Viimeksi mies ei saanut edes avautumisvaiheesta olla suurinta osaa mukana kun oli triplakämppä. Doulaa...
  3. P

    Helmikuiset 2019

    Mun työpaikalla äitiysneuvolakäynnit on palkallista työaikaa. Eli kerron heti kun rv 16 palaan töihin hoitovapaalta. Mieluummin kertoo kun ottaa turhaan palkatonta. Meillä ei oo vanhemmille lapsille hoitajia joten mies on niiden kanssa mikäli neuvolat ei onnistu mun työajalla joka on lasten...
  4. P

    Helmikuiset 2019

    Vois varmaan perustaa uuden faceryhmän niille jotka myöhäsemmässä vaiheessa raskautta haluavat liittyä. Kuka sais aikaseks? Yhdessä jossa olin alusta asti, tehtiin päätös poistaa jäsenet jotka eivät täyttäneet tiettyjä aktiivisuuskriteerejä. Miettikää tarkkaan mitä fb-ryhmissä jaatte, jos...
  5. P

    Helmikuiset 2019

    Hain myös Sea-band rannekkeet tänään. Ollu tosi pahaa kuvotusta koko hereillä oloajan ihan alusta saakka. Olo helpottu vartissa kun laitoin nuo Nää kyllä on tosi tiukat et vähän häiritsevät. En uskalla poiskaan ottaa ettei olot palaa.
  6. P

    Helmikuiset 2019

    Mun vuodoille ei löytynyt selitystä. Maanantaina neuvolan ultrassa löyty syke. LA 4.2. Vuotoa tullut ultran jälkeenkin, toivottava vaan parasta
  7. P

    Helmikuiset 2019

    Taisi eilen loppua raskaus. Tuli verta jonkun verran ja luumunkiven kokonen möltti. Mitään kipuja ei ollu. Meen vielä alkuviikosta suunnitellusti neuvolaan. Ihan siltä varalta että jos ei tyhjentyny vielä kokonaan ja sais lähetteen kaavintaan. Ettei pääsis kohtutulehdus iskemään. Oli ekan...
  8. P

    Helmikuiset 2019

    Joko pohditte kumpi on tulossa? Tai montako? Meillä ei suvussa yksiäkään kaksosia mut jostain syystä oon miettiny et hitto jos oliski 2 yhden sijaan . Aiemmilla kerroilla oli tosi vahva tunne heti alusta et kumpi tulee ja osu arvaukset oikeaan. Nyt ei oo mitään tuntumaa, nimeä oon makustellu...
  9. P

    Helmikuiset 2019

    Täällä varhaisultra tehdään neuvolassa (Seinäjoki).
  10. P

    Helmikuiset 2019

    Kolmannella kerralla mun mies ei edelleenkään tajua millanen mylly mun mielessä pyörii. Mutta mutta, se on sen verran edistyny että myöntää asian ja osaa kertoa miltä isän vinkkelistä homma näyttää. Eihän isä tätä voikaan tajuta kun ei naisetkaan tiedä ennen kun kohdalle osuu. Ihanaa ja kamalaa...
  11. P

    Helmikuiset 2019

    Tuo on niin totta että kaikki porukat ovat erilaisia. Toiset suhtautuvat eri tavalla miten mihinkin. Sitä ei tarvi ottaa niin vakavasti jos tarjotaan erilaista näkemystä asiaan. Omassa kaveriporukassa ei kukaan kato eikä kommentoi juoko joku tai ei. Se jos joku haluaa juoda vähän tai paljon...
  12. P

    Helmikuiset 2019

    Jos ei muuten uskalla vetää omaa linjaa alkoholin suhteen niin aina on tekosyitä. Antibioottihoitoa vaativat taudit esimerkiksi, niistä vaan valkkaamaan Perus poskiontelotulehdus vaikka. Ja oikeesti, toivotaan että kulttuuri muuttuu kun eihän teinitkään enää sorru ryyppäämiseen toisten...
  13. P

    Helmikuiset 2019

    En oo ihan varma mut mun pää ei tiedä oonko raskaana vai soturiprinsessa. Eilen satunnainen aikuinen puhu töykeästi mun lapsille. Flippasin täysin. Lasten kuullen puhuttelin tämän aikamiehen niin ettei tainnut tietää mikä iski. Ilman huutoa ja kiroiluakin saa melkosen selonteon näköjään...
  14. P

    Helmikuiset 2019

    Te joilla ollu isompia +3v lapsia kun ootte alkanu odottamaan. Missä vaiheessa ootte kertonu lapsille vauvan tulosta? Meillä ei ole tukiverkkoa omalla asuinpaikkakunnalla. Olen joutunut esikon ottamaan kuopuksen odotusaikaan mukaan neuvoloihin. Nyt kesän ajan vielä sama tilanne. Mielessä ollut...
  15. P

    Helmikuiset 2019

    Noihin oireisiin se ummetus vielä lisäks Vaikka kuinka oon syöny vihanneksia sun muita ja juonu valkosta teetä ni maha vaan vetää yhteen suuntaan. Tuntuu jo ihan pullahtaneelta ja housut tuntuu kiristävän (ei näytä). Palaan hoitovapaalta parin kuun päästä töihin. Mietin just et mahtuukohan...
  16. P

    Helmikuiset 2019

    Joku kysyi havaittuja raskaudenmerkkejä. About viikko ennen plussatestiä iski muutamaks päiväks aivan tajuton väsy, vilu ja nälkä. Söin v.lopun aikana +3kg ja nukuin about 30h. Nännit muuttu saman v.lopun aikana imetyksen aikaseen kokoon. Veristä vuotoa tuli muutaman pv.n ennen menkkojen alkua...
  17. P

    Helmikuiset 2019

    Tänään näytti testi raskaana 1-2viikkoa. La tulee sijoittumaan helmikuun alkuun. Ennestään 10/13 ja 8/15 syntyneet lapset, kolmatta siis odotetaan Oon ihan äimistyny miten nopeasti sai alkunsa, tärppäsi ekasta kierrosta jolloin yritys aloitettiin. Ekaa tehtiin vuosi, tokaa puoli vuotta ja nyt...
  18. P

    PCOS-laisten ovulaatiotestien kuvat.

    Kuvaa ei ole mutta pikkukakkonen sai alkunsa ovulaatiotestin näyttäessä 2 viivaa. Viivat olivat testiohjeiden mukaan "väärin päin", eli se minkä piti olla tumma, oli vaalea. Liekö pcos.n syytä, kummankin synnytyksen jälkeen jouduttu tekemään kaavinta pitkittyneen runsaan jälkivuodon takia...
  19. P

    Kolmannen yrittäjät ✨❤️

    Meillä mietittiin elämän tärkeysjärjestys uusiks. Mitä muuta tahansa voidaan tehdä 7-vuoden päästä muttei enää yhteisiä lapsia. Joten se on nyt soronoo kortsuille ja vauva kolmosta tekemään ja toivomaan Onnittelut plussanneille, ihana odottaa mitä tulevaisuus tuo tullessaan
  20. P

    Kolmannen yrittäjät ✨❤️

    Jostain kumman syystä tämän aiheen ketju ei oo yhtä pullollaan kuin kuutisen vuotta sitten esikoisen odottajat Täällä ikää 33v, lapset 10/13&8/15 syntyneitä. Nuorena en halunnut lapsia ollenkaan, sitten kaksi mutta ei yhtään enempää. Nyt sitten ensimmäistä kertaa elämässä iski vauvakuume! Eikä...

Yhteistyössä