Hakutulokset

  1. S

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Pitkasta aikaa... Kaksoset nukkuu, joten ehkä ehtii jotain kertoa meidän arjesta (toinen näköjään just avaskin silmät -tietty). Pojilla on tullut syntymäpainoonsa lisää viime viikon neuvolaan mennessä noin 1300 g, pituutta oli silloin noin 53 cm ja ikää 6 vkoa. Ollaan menty noin 50-50...
  2. S

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Hei. Onnea kaikille vauvan saaneille! Saa nähdä, ehdinkö mitään kirjotella... Korvikkeista Meillä Tutteli ja apteekista ostettava jauhe Nutri...(en muista nimeä kunnolla) auheuttaa vatsaväänteitä. Nan on tällä hetkelä ainoa, jota voi antaa ilman suurempia huutoja. Meilläkin syödään...
  3. S

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Pitkästä aikaa... Minut voi myös lisätä listaan. Tosin näyttää siltä, että kovin usein tänne en toistaiseksi ehdi kirjoitella, kun nuo poijjaat on aikas aikaa vieviä. Eli, 11.4., poika, 48 cm, 2670g, rv 38 ja 12.4., poika, 49 cm,2770g, rv 38. Jorvi oli sairaala ja äiti on ehtinyt täyttää 29...
  4. S

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Täällähän on vauvoja syntynyt viimeisten viikkojen aikana! Onnea kaikille oikein paljon! Pikaisesti tulin ilmoittamaan, että myös meidän pojat syntyivät. Ensimmäinen syntyi 11.4. maanantaina ja toinen syntyi 12.4. tiistaina. Saivat ryökäleet omat syntymäpäivät :) Jos raskaana ollessa oli...
  5. S

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Paljon taas vauvoja. Hienoa naiset ja onnea kaikille.:flower: Adriannan synnytys kuulostaa kyllä ihanalta! Mullakin on muuten ollut muutaman päivän vähän semmonen kipeeksi tulemisen olo ja semmosia ihme vilunväreitä välillä. Tarkottaiskohan jotain?!? Santtu82 Tekemisen puute on täälläkin...
  6. S

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Orion Mullakin on ihan samat tunnelmat. Eli, aivan sama, miten tulevat, kunhan tulevat. Täällä on näköjään raskaanaolevien bumerangi. Mutkin laitettiin kotiin ja eilinen lääkäri tosiaan sanoi, että maanantaina käynnistetään kun taas tän päivän lekuri sano, että ei luultavasti käynnistetä...
  7. S

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Lystille onnea vauvasta! Nyt näyttäis vauva-uutisia kuuluvan lähes päivittäin. Täytyy kyllä sanoa, että söpöjä otuksia ovat, kun muutaman olen nähnyt täällä osastolla ollessani. Yksikin pieni mustatukkainen tyttö oli niin valloittava, että... Kai mulla on pikkuhiljaa pää pehmenemässä noihin...
  8. S

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Lohis Aamulla sanoi lekuri, että ruuhkaa on ja nyt on tää munki huone täynnä, mutta näyttäis siltä, että vieruskaveri ainakin kohta alkais olla valmis siirtyyn salin puolelle:) Olen kateellinen. Terkuin agentti Jorvista, rv 37+5 ja paikat kii(!!!)
  9. S

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Onnea täältäkin Termarille ja ViValle! Tosin luettuani nuo kertomukset, tuli semmonen olo, että glup :D Mun oli tarkotus käydä eilen äänestämässä, mutta eipä sit päässytkään. Jää varmaan ennakot väliin ja täytyy mennä sit varsinaisena päivänä.
  10. S

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Kirjottaa tihrustin puhelimella pitkän kirjotuksen joka hävis:( Nooh, uudelleen... Kiitos Allie tsemppaamisesta! Sitä tarvitaan, kun alkaa olla vitsit vähissä eikä paljon naurata. Kotilohikäärme Joudun olemaan täällä Jorvissa ainakin perjantain. Nyt ne on huolissaan pissan vähyydestä ja...
  11. S

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Onnea talitintti! Onpas tullut paljon juttua tänne! En muista taaskaan, mitä piti kommentoida:((paitsi sen, että en ole edes kuullut avotarjonnasta aiemmin) Terveiset täältä Jorvista. Tulin ultraan ja selvis, että paineet on kohollaan, protskua pissassa ja tietty tuo infernaalinen...
  12. S

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Hellurei. Näin viime yönä unta, että synnytin viisi vauvaa, joista yksi oli niin iso, että lähti jo isänsä kanssa heti kävelemäään vaipan vaihtoon:D Totuus on kuitenkin toinen, eli täällä sitä venaillaan, ilman merkittäviä supistuksia. Jotain pientä aina välillä ilmaantuu, mutta ei mitään...
  13. S

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Milas Sulla on ainakin laskettu ihan nurkantakana, niin varmasti alkaa kohta tapahtumaan. En ole tehny vielä päätöstä synnytystavasta. Varmaan tulevana keskiviikkona jutellaan siitä. Itse oon kahden vaiheilla, kun alateitse synnyttäminen pelottaa jonku verran (toinen vauva on poikittain)...
  14. S

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    talitintti80 Sullakin on siellä harmittavaa vatvomista :( Ihan varmasti ketuttaa, kun joutuu aina vaan uudelleen tsemppaamaan. Kotilohikäärme Ootko nyt edelleen sairaalassa, vai ymmärsinkö väärin? Jospa osuis pian kohdilleen tuo tarjontalotto! Tajusin tossa eilen, että eihän nää vauvat...
  15. S

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Onnea vauvasta Valkyria!:flower: Täällähän melkein livenä pääsee seuraamaan vauvojen syntymistä. Varsinainen jännitysnäytelmä tuo Kotilohikäärmeen RT, PT, RT, mikä-lie-tila, PT :) Oliko teillä synnytyksen käynnistyksen saavilla jokin erityinen syy, että saatte sen (en nyt muista, olitteko...
  16. S

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Kotilohikäärme Ei oo totta! Aikamoinen show sulla siellä vatsassa :D
  17. S

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Hyvä, ettei ole myrkytystä. Varmaan aika stressaavaa tarkkailla koko ajan. Toivottavasti vauva syntyy pian, niin pääset eroon tuosta.
  18. S

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Tervetuloa vielä uusille ja tsemppiä kaikille onnekkaille, joilla synnytys on ihan käsillä! Olispa täälläkin!!! Olen jo epätoivoissani suunnitellut saunan pesua...ikävä kyllä anoppi ehti jo pestä sen. Tänään yritin kuitenkin käydä kaupoilla jonkun verran. Ei kyllä ole mitään miellyttävää...
  19. S

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    Scala Onneksi olkoon! syyslauluTsemppiä työhaastatteluun! Hienoa, että jaksat vielä tässä vaiheessa! Mulle ei ole sanottu mitään tuosta kiinnyttymisestä tai kiinnittymättäjäämisestä! Tarkoitan siis noita puheita makuulle menosta ym. Outoa, etteivät ole ollenkaan ohjeistaneet, kun olen...
  20. S

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    Täytyy myös sanoa, että tämä vertaistuki on ollut ihanaa. Auttaa todella paljon, kun voi kysyä neuvoa, valittaa tai ihan vaan kertoa raskaushommeleista (tuskin ketään normaalisti niin kiinnostaa kuunnella jonkun toisen pissasta, verenpaineista tai valkovuodosta:)) Mukavaa, että joku on joskus...

Yhteistyössä