Hakutulokset

  1. Lupus

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Hei kaikille! Täälläkin ollaan edelleen menossa mukana ja puolivälin etappi ohitettu. Olo on kyllä hyvinkin raskaana oleva, liitoskipuja ja hengästymistä ja väsymystä. Mutta nää on tietenkin pieniä vaivoja, jos kaikki muuten pysyisi kunnossa. Mutta ymmärrän kyllä, Paulanna mitä tarkoitat, kun...
  2. Lupus

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Hei vaan kaikille, Meille myös odotellaan kaksosvauvoja syntyväksi kevättalvella 2015. Itseä on kovasti jännittänyt raskauden sujuminen ja etenkin miten sitten loppuraskaudesta jaksaa. Lasten takia toivoisi, ettei ihan vuodelepoon joutuisi ainakaan pitkäksi aikaa. Myös synnytys mietityttää...
  3. Lupus

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    MM, Onpas mystistä. Lähettämäsi kutsukin katosi viesteistäni : / Siis missä teillä näkyy kerhon jäsenyys tai mistä pääsette kerhon alueelle? Ihan vaan, etten nyt ole jotain jättänyt huomaamatta..
  4. Lupus

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    MM, Sain kutsun kerhoon, mutta jostain syystä se ei kuitenkaan hyväksynyt minua enkä näe kerhoa. Kokeiletko vielä uudestaan? :)
  5. Lupus

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Heippa! Minäkin toivon pääseväni kerhoon mukaan, vaikken tapaamiseenne pääsekään täältä satojen kilometrien päästä. Ai, että kun olisikin mukava lähteä vähän Helsinkiin humputtelemaan! Ehkäpä sitten kevätpuolella.. Muutamat tuossa kertoilikin, minkälaisia rytmejä teillä vauvojen kanssa on...
  6. Lupus

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Hei! Ilmoittaudun tänne mukaan minäkin. Eli heinäkuun odottajissa olin mukana, mutta tyttömme syntyi vasta 11.8 (3570g ja 52,5 cm) eli on nyt huiman viikon vanha :) Aivan ihana pakkaus! :heart: Kommentoin nyt vain pikaisesti muutamaan asiaan, kun tyttö on vielä autuaasti päiväunilla...
  7. Lupus

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Onnittelut skorpionille! Vauvoillemme tuli sitten lopulta sama syntymäpäivä :) Tyttösemme (3570g ja 52,5 cm) syntyi siis to 11.8.11 klo 20.13. Jo keskiviikkona olisivat ottaneet sairaalaan käynnistykseen, mutta halusin vielä itse lähteä kotiin, koska vauvalla kaikki oli hyvin ja toivoin...
  8. Lupus

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Huomenta! Onnea ressu81:lle vauvasta! Täällä myös odotus jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... Eikä mitään viitteitä siitä, että se koskaan loppuisikaan :headwall: Täälläkin vauva liikkuu hyvin ja melskaa etenkin iltaisin kipeästi, joten kai se edelleen viihtyy ja voi hyvin yksiössään, mikä...
  9. Lupus

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Tiinu taisi tosiaan jäädä sille reissulle.. Vauvauutisia odotellessa!! Itse täällä edelleen odottelen vailla isompia tuntemuksia mistään... Tylsää alkaa olemaan! Kävin tänään viimeisen kerran neuvolassa. Vauva on hyvin laskeutunut ja kiinnittynyt, mutta eipä se välttämättä mitään merkkaa...
  10. Lupus

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    ^ onnea kovasti sinne!! :flower: Synnytys lähti sitten ilmeisesti itsekseen käyntiin? Täällä takana vähän kivuliaampi yö, muttei kuitenkaan sellaisia supistuksia, etteikö olisi pystynyt nukkumaankin aina muutaman tunnin pätkissä. Taas siis uusi päivä odottelua edessä.. Eilisellä...
  11. Lupus

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Hirmuisesti onnea taas kaikille uusille vauvan saaneille!! Vähiin käy odottajat.. Täällä taas yksi päivä mennyt eikä mitään sellaista, mikä viittaisi synnytyksen lähestymiseen. No, päivä oli kuitenkin ihan kiva, kun oli vieraita käymässä. Pitää vissiin vaan sinnikkäästi keksiä päiville...
  12. Lupus

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Oijoi, lupaavalta kuulostaa Neamma. Jospas siellä jotain alkaisi tapahtumaan! Nennalla ihana kuva ja kiva kuulla vauva-arjesta! Kylläpä tässä jo itsekin odottaa, että pääsisi tästä "odotustilasta" sitä elelemään. Tänään siis 40+1 ja ajankulu sen kun tuntuu hidastuvan.. :headwall:
  13. Lupus

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Tsemppiä mintulle matkaan ja onnittelut kaikille uusille vauvansaajille!! Täällä myös edelleen odotellaan, LA tänään. Näyttäisi vähän siltä, että tännekin tulee elovauva :) Päivät tuntuu pitkiltä, täytyy koettaa jotain järkevää tekemistä kehitellä siinä puitteissa kun jaksaa. Neuvolassa...
  14. Lupus

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Huomenta! Täälläkin odotellaan edelleen. Vähän kärsimättömyyttä on ilmassa. Joka aamu ensimmäiseksi tulee mieleen, että jokohan tänään on se päivä. Olo on ajoittain tukala ja liikkuminen yhä hitaampaa ja harkitumpaa :D Olisi ihana, jos vauva tulisi pika puoliin maailmaan, niin ehtisi vielä...
  15. Lupus

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Ah, täällä on muitakin oloonsa ja odotteluun kyllästyneitä :D Mulla ei edes vielä ole periaatteessa mikään kiire, kun viikkoja on 37+, mutta kyllä vaan tämä kipuilu, huonot yöunet ja kuumuudesta johtuva tukaluus tekee aika ajoin kärsimättömäksi maltillisen luonteenkin omaavan :D Pitää oikein...
  16. Lupus

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Onpas tänne tullut paljon tekstiä! Kiva niin, mutta ei tahdo itse aina pysyä perässä ja ehtiä / muistaa kommentoida mielenkiintoisiin aiheisiin. Ekana kuitenkin onnittelut kaikille tuoreille äidille! Ihana, etä monella on jo oma pieni nyytti sylissä! Odotusajan fiiliksistä ootte...
  17. Lupus

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Huh, kuuma oli yö. Onneksi ainakin tänne pohjoiseen on luvassa taukoa noihin helteisiin. Eivät ole ollenkaan mun juttuni nyt. Lähdin heti aamulla isommille kauppaostoksille, kun on tulossa vieraita viikonlopuksi ja yhtäkkiä iski siellä ihan _tajuton ja pohjaton_ väsymys. Mä haahuilin siellä...
  18. Lupus

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    Huomenia! Neuvolassa käyty mutka. Kaikki muuten ok, mutta pulssi aikalailla koholla (108 ja 120). Hemoglobiini kuitenkin hyvä, joten se ei selitä ja verenpaine kutakuinkin sallitun rajoissa. Ajoittain ollut melkoisia tykytyksiä levossakin. No, kai se pumppu loppuun asti kestää :D Onko kellään...
  19. Lupus

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    Mä olen jo viimeisimmässä lääkärineuvolassa käynyt, eikä minkäänlaista synnytystapa-arviota tehty (siis että olisi tunnusteltu ja arvioitu esim. lantion tilavuutta jne) tai vauvasta sen kummemmin annettu myöskään painoarviota. Kysymykseeni siitä, että mitäs jos vauva vielä kääntyy perätilaan...
  20. Lupus

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    Niin joo, sitä piti kysymäni, että tuleeko jonnekin sitten oma ketjunsa heinävauvoille vai miten täällä on tapana? Mä en oikeastaan ole palstaan muuten tutustunut. Ainoastaan tätä ketjua tulee lueskeltua.

Yhteistyössä