Hakutulokset

  1. I

    Moneko päivän ruuat sinä saat 40€?

    Riippuu vähän. 1-4. Meitä on 1+6 (satunnaisesti 1+7)
  2. I

    Meinasi taas mennä hermot päivän tapahtumiin

    Älä ap välitä, multa kysyttiin tänään paperit sidukkaa ostaessa. Eipä siinä mitään mutta kun täytän ensi vuonna 40v.:xmas: Mullei kyllä menny hermot, ei ees meinannut. :D
  3. I

    Tauolla.

    Tauolla.
  4. I

    Miten unohtaa mies joka ei ole oma mutta ei kenenkää muunkaan?

    No tuota, itseasiassa se olen minä se jonka perään haikaillaan.:snotty: Ja ei, en halua katsella tulisko siitä mitään, tiedän ettei tule.
  5. I

    Tuotetietoapua Dubbel nougat-patukasta.

    No niin, en mä ollut ihan hakoteillä. :)
  6. I

    Kiitos koulu ja työkkäri

    Mä olin tulossa sanomaan juuri samaa. Ihme että noinkin paskassa paikassa asuu niin suuri määrä ihmisiä. Mä olisin muuttanut jo aikapäivää sitten pois.
  7. I

    Miten unohtaa mies joka ei ole oma mutta ei kenenkää muunkaan?

    Eikö se ois aika rasittavaakin että haikailtais perään? Tai siis tuossa mittakaavassa ja jos kumpikin tietää ettei suhteesta tule mitään. (Joo, puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä).:snotty:
  8. I

    Tuotetietoapua Dubbel nougat-patukasta.

    Mulle on väitetty että Wiener nougat ois ainakin maidotonta. :)
  9. I

    Mäpäs kävin eilen "treffaamassa" yhtä palstalaista ;)

    JOO. :D Mutta juu, ei oo varsinaisesti mikään palstatapaaminen. :) Tapaan (toivottavasti) tulevana kesänä vissiin pariin kolmeen otteeseen sellaisia tyyppejä joihin olen tutustunut palstalla. Kaikki ovat jo ns. vanhoja tuttavuuksia, aiemin tavattuja. :)
  10. I

    Mitähän syndroomaa mä nyt sairastan kun...

    Saman haluaisin tietää minäkin. Joku vika mulla TÄYTYY olla kun onnistun sotkemaan itteni aina kusissiin tilanteisiin sillä että koitan toimia oikein.:kieh:
  11. I

    Mäpäs kävin eilen "treffaamassa" yhtä palstalaista ;)

    Minäkin toivon treffaavani palstalaisen kesällä.:heart: Tai itseasiassa useammankin.:heart::heart::heart: Nooh, jos tarkkoja ollaan niin yhden tapaan jo tulevana sunnuntaina.:heart: Mullon niin paljon rakkaita täällä.:saint:
  12. I

    Tuotetietoapua Dubbel nougat-patukasta.

    No lukeehan se toki siinä. Mutta kun nakitan muksun kauppaan ja mun pitäs ennen kauppaan lähtöä tietää onko siinä noita ainesosia. :)
  13. I

    Tuotetietoapua Dubbel nougat-patukasta.

    Tietääkö kukaan onko tuo tuote maidoton ja gluteeniton? Mä en löydä tuotetietoja netistä (tai sitten olen liika tyhmä etsimään) ja tarvisin tuon tiedon pikapikaa. Kiitti etukäteen jos joku osaa neuvoa. :)
  14. I

    Paljonko sf-mittasi oli korkeimmillaan? Minkä kokoinen vauva syntyi?

    Tyttären aikana oli muistaakseni 41-42cm. Hän oli 2,930g ja 44,5cm. :D
  15. I

    Jos äidillä on paniikkihäiriö, kuinka herkästi ls puuttuu asiaan?

    Ei oo menny, diagnoosit mullon ollut jo vuosia. :) Jos sä lapses hoidat hyvin niin mitä se asia kuuluu lastensuojelulle?

Yhteistyössä