Hakutulokset

  1. K

    mä niin haluaisin omakotitaloon..

    Tungen minäkin nokkani tähän keskusteluun. 10 vuotta ollaan asuttu omakotitalossa, maalla. Tontti 1,2 ha kokoinen. Ei vieljellä mitään, paitsi jotain joskus kokeilumielessä. Miksi pitäisi olla omavarainen vain siksi että sattuu olemaan joku maatilkku ympärillä. Meillä se on vain ja ainoastaan...
  2. K

    Miksi kutsutte tyttölapsianne neideiksi?

    Mulla on kaksi tyttöä ja muakin ärsyttää toi neidittely. AAArgh! Kaikiksta pahin on se ettei sitä neitiä edes taivuteta oikein vaan se taipuu näillä neidittelijöillä esim "meidän neitin mekko".
  3. K

    Että mä vihaan tätä sisäänpäinkääntynyttä tuppukylää!

    Kävin juuri tarkistamassa että meidän tuppukylässä asuu 212 asukasta :D
  4. K

    Mies lähti juuri ovet paukkuen

    Ha, me mentiinkiin eka naimisiin ja sitten vasta alettiin toivomaan raskautta. Ei tullut riitaa naimisiinmenosta. Kaiki tämä tapahtui sovussa ja yhteisymmärryksessä.
  5. K

    Että mä vihaan tätä sisäänpäinkääntynyttä tuppukylää!

    Hauska kuulla että muutkin tuppukylät ovat samanlaisia :D Itse en ole niin sosiaalinen että kärsisin moisesta, mun sosiaalinen elämä on muualla. Mutta olihan tää paikkakuntalaisten käytös alkuun vähän hämmentävää. Olen nyt asunut täällä 10 vuotta enkä ole vieläkään päässyt piireihin mukaan :D On...
  6. K

    Minkälainen olkalaukku miehellänne on?

    Kysyin mieheltä että minkäslaista olkalaukkua oot ajatellu alkaa käyttämään. Ei kuulemma tarvii mitään laukkuja kun käyttää tällaista :D :D Meidän lähipiirissä ei ole olkalaukkumiehiä joten ajatus kuullostaa hieman hassulta.
  7. K

    Tahtoisin näyttää teille mun uuden tatuoinnin =)

    Kaunis on. Ja se on pääasia että se on sulle täydellinen. Mulla on kanssa tatska, joka on varmastikin monen mielestä tylsä ja ruma. Mulle sillä on kuitenkin valtavan iso ja tärkeä merkitys ja mun mielestä se on ihana.
  8. K

    Olen sijaisena yhdessä päiväkodissa ja kuulin, että siellä työharjoittelussa oleva tyttö ei saa enää syödä talon leipiä.

    Oon kuullut että samanlaista menoa se on nykyään myös miesvaltaisilla työpaikoilla. Ja mun työpaikalla on vaan pelkästään naisia ja meillä on loistava työporukka. Joten eipäs yleistetä.
  9. K

    Join pullon siideriä ja vasta sen jälkeen muistin, että olen raskaana! Mitäs nyt?

    Ymmärrän sen että ei muista olevansa raskaana, en mäkään aina muistanut :D Mutta tota sun kysymystä en ymmärrä. Että mitä sä haet tällä jutulla takaa, vastauksenhan sä varmaan kuitenkin kysymykseesi jo ihan itse tiedätkin.
  10. K

    Saako teidän kissat hyppiä pöydille?

    Yök, no ei saa! Tuolla ulkona rytyyttävät milloin mikäkin raato suussa joten ei ole mitään asiaa kummallakaan katilla millekään pöydille! Samoin koira ei tule sohville eikä sänkyihin, ei meidän läsnäollessa eikä salaa. Eläimet pysyy lattiatasolla ja piste.
  11. K

    Siis oikeasti, annatteko lastenne leikkiä vesipyssyillä?! :o

    Täh? Johan on taas merkillinen ketju. Tää tosiaan vetää vertoja sille "mies järkytti lasta perkaamalla kalan"-ketjulle. Mä leikin pienenä mun siskon kanssa länkkäriä ja intiaania jousipyssyjen ja leikkikiväärien kanssa. Jahdattiin intopinkeenä toisiamme ja ammuttiin leikisti. Ihan täyspäisiä...
  12. K

    Mies järkytti lasta (ja minua)

    Muistan kun mun pikkosisko rakasti leikkiä kalojen päillä keittiön lavuaarissa kun äiti perkas niitä vieressä. :D Ilmankos meistä tämmöisiä tulikin...
  13. K

    mm-kisojen lippuhinnat/katsomot tyhjillään..

    Oo nyt mun mieliksi tän kerran leppis, jooko :heart: Jos lupaan ettei toistu? Miehen kanssa myös puhuttiin noista Ruotsin hinnoista. Siellä tajuttu jotain mitä täällä ei haluta edes kuulla. Tekis NIIN kovasti mieli mennä katsoon jotain hyvää peliä, mutta ehkä sit täytyy lähtee Ruotsiin kun...
  14. K

    mm-kisojen lippuhinnat/katsomot tyhjillään..

    En tajua minäkään. Mielelläni menisin pelejä katsomaan, mutta periaatteesta en maksa tuollaisia ryöstöhintoja. Murr täältäkin. Leppis, sulla on muuten hyvä logo ;) Niinkuin näin Kerhon kannattajana.
  15. K

    Otatteko sormusta missään vaiheessa pois?

    Joka yö. Sormet turpoaa öisin ja aamulla on sormi ihan törkeen kipee jos jätän sormukset siihen yöksi.
  16. K

    Huom! Mustat nickit läjään järjesty!

    :xmas: Usein harmaana omalla nimimerkillä ( = ei jaksa kirjautua) Vihaan palstalla tutuksi tullutta sanontaa "Mut hei, kukin tyylillään" niin oli pakko ottaa nimimerkiksi. :saint:
  17. K

    Onko muut pahoittaneet mielensä kun EI kysytäkään henkkareita kaupassa?

    Mä oon miettinyt tätä kun oon silloin tällöin kassavuorossa. Että pitäiskö mun kysyä paperit n. 30 vuotiaiksi arvioimiltani naisilta etteivät he loukkaantuisi ja että heille tulisi kiva mieli. Mä en ole kysynyt kun musta asiakkaat ovat olleet suurin piirtein sen 30 v tai ainakin 100% varmasti...
  18. K

    Laitetaanko ruumisarkku hautaan pää kiven"alle" vai jalat kiven "alle"?

    :laugh: Ihana sana :heart: En tiiä meidän hautausmaan yleisestä käytännöstä, mutta me laitettiin meidän poika niin että hautakivi tulee pääpuoleen (ei päänpäälle!!!)
  19. K

    Mitä mieltä olet sukupuolisensitiivisestä(/neutraalista) kasvatuksesta? Onko täällä sukupuolisensitiivisiä kasvattajia?

    En oikein tajua tuota sukupuoletonta kasvatusta, mistä saa vähän väliä lukea milloin mistäkin. Meillä on tytöt jotka käyttävät mekkoja ja hienostelevat, mutta toisaalta leikkivät autoilla ja parkkitalolla ja rakentavat mönkkäriratoja olkkariin. Itse kerron omille tytöilleni, että ei ole olemassa...

Yhteistyössä